• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp messujen jatkot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RvaP
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko la 31.1 tarkoitus pitää jotkin kekkerit On the Rocksissa niin kuin ennekin vai pitääkö lähteä koti Turkuun jatkamaan fiilistelyä?  
blush.gif
Tänä vuonna ei messuviikonloppuna ole MotOrg ry:n kokousta - tämä johtuu ihan sääntöteknisestä asiasta. Kevätkokous tulee olemaan näillä näkymin maaliskuussa ja pitopaikka julkistetaan myöhemmin.

Olemme kuitenkin juonineet ideoita messujen jatkobileistä, mutta odotamme vielä OrgShopin vastauksia muutamiin kysymyksiimme - Italo palailee kai tällä viikolla lomilta, joten josko olisimme tuon jälkeen fiksumpia.
Lisäinfoa odotellessa  
thumbs-up.gif

Kun on olemassa yhdyssana "poikamies" niin minä olen "tyttönainen"... bilettä vaan kehiin Lunta satoi maahan, ainoa lysti on kilpailuttaa vakuutusyhtiöitä. Kele sentään hermo ei kestä. Joko bilettä tai lumet veks ja pyörää alle.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Nuoremman sukupolven edustajana ehdottaisin ainakin paikkaa johon on ikäraja alempi kun 23 (on the rocks), olkoon sitten vaikka 20. Itelläni on useita nuoria kavereita ketä on menossa messuille ja sieltä mahdollisille jatkoille, mutta jos jatkopaikka on ikärajaltaan sellanen ettei pääse sisälle nii jää yleiset jatkot kokematta. Ja kun mä tulen vähän kauempaa, niin haluaisin olla aika varma että pääsen sisälle eikä sillee että ehkä pääset, ehkä et(et ikäraja korkeempi ja riippuu porukasta et mil menee sisälle).

Ja sais sijaita jossain sellases paikas et sinne löytää turkulainen turistikin, siis minä.

bowdown.gif

No valitaan joku ravintola, otetaan huomioon kaikki ikärajajutut yms.
Soitetaan sinne ja selitetään että porukkaa on tulossa aika paljon. Kerätään vaikka nimet tänne jonnekin, ja toimitetaan vaikka lista ravintolaan perjantaina. Ja ennen esim 20 pääsee sisään i,man jonotusta (ei taida olla jonoja siihen aikaan) os sen jälkeen saapuu paikalle on omillaan ja jonottamalla ihan normaalisti.
Siitä on nyt yli 2 vuotta kun asuin siellä, joten on hankala tietää paikkoja siellä joten jos joku sieltäpäin hoitais asiaa. Toki voin mäkin asiaa alkaa hoitaan täältä käsin, mutta listan ravintolaan saa toimittaa joku muu. Tää oli nyt nopee esimerkki ja ajatus.
Eli saatais org porukka ainakin samaan baariin alkuillasta.

Mikäs se paikka oli nimeltään jossa pidettiin muutamat org meetingit siellä Länsi väylän alkupäässä oleva kuppila, missä olut oli halpaa ja porukka aika rentoa. Alakerrassa soitti joku bändikin... ei muistu nimi mieleen ja onko paikkaa enää olemassa ??

Ruoholahdessa ja oli nimeltään...

ja sit se, että onko jatkot perjantaina vai lauantaina...? Jotenki olen käsittäny et lauantaista puhutaan, vaikka perjantaikin on esiintyny joissain keskusteluissa..

Joo, Kantis se oli... sopiskohan toi paikaksi ?? Tässä pitää alkaa toimimaan... viikko olis aikaa...
Viimeisin orgin miitti jossa tuolla olen ollut jätti paskan maun suuhun, sisäänpääsyjä evättiin lähestulkoon selviltä ihmisiltä ilmeisesti pärstäkertoimen mukaan. Sovittuja paikkoja ei oltu varattu, palvelu oli epäammattimaista ja epäystävällistä.

Itse en kannattaisi kyseistä paikkaa. Ei kyllä ole parempiakaan ehdotuksia, että sinänsä...

---lähestulkoon selviä orggilaisia..
biggrin.gif

No joo, mutta aikaa on enää viikko ja tuontapainen paikka voisi olla helpompi hoitaa nopealla varoajalla, kun on ikäraja jututkin otettava huomioon. Reippaasti nyt paikkoja tänne esille, mikä voisi olla sopiva ja sitten alustavaa nimilistaa kuka on tulossa, jolloin voidaan varailla paikkoja...
062802jumpie_prv.gif

Back