Sorry, että kommentoin vähän viiveellä, mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Salasana on ollut "vähän" hukassa, mutta löytypä sittenkin.
presto358:
Välillä "tytönhupakoista" saa tarpeekseen, mutta jahtiin lähdetään vielä. Usko pois.
kirves ja mies:
Viimeisiä kuvatekstejä kirjoittaessa iski ihan selvästi taisteluväsymys. Aloin keksimään ja näinhän sitten narahdin. Oma moka, kiitos oikaisusta.
jyk4:
Päivämäärät olen ihan tietoisesti jättänyt pois. Sorry siitä, jos niitä kaipaat! Ruuhkia on Saksassa ihan joka kuukausi vuoden ympäri, koska ajoneuvoja ja porukkaa on niin pirusti. Lumikinoksiakaan reissuillani ei kannata pelätä. Tykkään ajella korkealla (suluissa usein esiintyvät numerot ovat korkeuksia merenpinnasta metreinä) ja sää huipulla saattaa olla aivan eri vuodenaikaa kuin alhaalla laaksossa.
riisor:
Pvm kuten yllä. Sorry! Tarkkaavainen lukija saattaa reissuajankohdan ja vuoden kyllä tarinoista löytää. Silloin jutut vaan pitää lukea tarkkaan kuvateksetineen päivineen. Sadettakaan ei kannata pelätä. Luonteeni on ehkä hiukan kieroontunut ja jos keli on mitä parhain ajamiseen, saattaa olla, että en kerro siitä lainkaan. Jos taas on liian kuuma, kylmä, märkä tai luminen keli, niin tulee ehkä sitä ylikorostettua. Kesäänhän nämä minun reissut ovat toistaiseksi rajoittuneet.
YLEISTÄ:
Kiitos kaikille sivujeni kommentoinnista. Kaikille virheistä kommentoineille (kielioppi, kiritus vihreet, ym) ottakaa mallia "kirves ja mies" -nimimerkin selvästä esimerkistä. Eli tarvitsen rautalangasta paikan, jossa virhe on sekä sen, miten sen voisi korjata. En niitä lähde itse etsiskelemään. Varaan tietenkin itselleni oikeuden olla muuttamatta tai muuttaa kyseisiä ongelmia.
Ja sitten vähän uutta. Matkatarina on vielä pahasti kesken, joten se tuskin tulee julki vielä "vuosiin". Mutta olen lisännyt video trailerin sivuilleni, joka antaa vähän esimakua siitä, mitä sivuille jossain vaiheessa on tulossa.
Hyviä reissuja kaikille!