• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Maailman kuvakisahelppiä, bitte !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Sijainti
Yliperän alla
Jovvain..
sport05.gif

Kauneus se kun on AINA katsojan silmissä ja meitä on niin moneen nii aattelin jotta tälläämpä tän albumin tähän niin saatte arvon raati heittää suosikkinne kehiin. Vai poltanko kaikki
bawling.gif

Joo joo, mä tiedän että se paras kuva jäi taas ottamatta......kesää -09 odotellessa........

Älä polta. En tiedä mitkä kriteerit kisassa on, mut 12 ja 33 oli minun mieleisiä. Varsinkin 33:n värit oli hienot.

Älä nyt kuitenkaan polta... vai että poltat cd:lle
tounge.gif

Musta aika hyviä oli 33/40, 36/40 ja 40/40.
Muitakin hyviä toki oli...
smile_org.gif

Kuvien perusteella kelit ainakin tais olla paremmat, kuin täällä kotosuomessa
smile_org.gif

0212,3612

Valinnan vaikeutta oli itselläkin.... kun viime vuoden kuvat ollu tummia auringonlasku kuvia, niin pistäisin rahani pirteyteen ja valoon.

Hyvejä kuveja kaikki, sama minkä sinne laitat. Mutta huomio kiinnittyi myös mutkakuvissa vaarallisiin ajolinjoihin, aina oli pojat vasemmalle kaartuvassa keskiviivan tuntumassa ja usein selkeästi ylikin, pelottavan näköistä...
sad_orig.gif

28,...mahtavia maisemia, melkein tulee mieleen ajatus että asfaltti ja moottorihärvelit eivät sopisi tuonne muttamutta...pääsisinpä joskus itsekin noille rinteille kurvailemaan...
062802moto_prv.gif

Tästä voi tehdä vaikka pari eri sarjaa kuvalle. Vauhti sarja: nro 1 kun pamahti ruutuun niin tuntu kun ois ollut jo itse vauhdissa mukana +
ja Maisemasarja: kuva 33 oli raikkaan oloinen hyvällä terävyydellä ja kontrastilla +

23 ylivoimaisesti

vaikka idea kuvasta jossa peilistä näkyy kuski ei oo uus niin tässä kuitenkin on jotain - unelma serpentiinit tulossa ja naamalta näkyy innostus vai onko tuo kauhua?

monet muut kuvat ovat periaatteessa laadukkaampia ja hienompia mutta mielestäni kuitenkin jotenkin turhan klassisia pönötyskuvia

Back