Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ernesto "Che" Guevarasta kertoo tämä mainitsemasi elokuva, eikä ole tietääkseni tullut telkusta (voin olla väärässäkin)Viimeisimmän numeron tasosta tulee jotenkin mieleen joku aika sitten telkkarissa tullut "moottoripyöräpäiväkirja" tai vastaava. Siinä eräs (entinen) poppari tai rokkari ja naistoimittaja olivat niin HD:tä ja Ameriiccalaisia ettei edes itse jenkit ole. Ne oli kokoajan niin scenessä ettei tottakaan!!! Olipahan niin täyttä p*s*aa ettei tosikaan!
Ei se oikein käy siihenkään tarkoitukseen. Se kun on tehty lähes kovakantisen kirjan tapaan. Koviin kansiin uhratut rahatkin vois laittaa vaikka vähän perusteellisempiin selvityksiin niistä asioista, mistä kirjotetaan. Testien ja vastaavien pintapyyhkäisy ei hämää ketään vähänkään asiaa tuntevaa. Se vastaa enempi mun tapaa siivota keittiön työtasot, jos joskus sellaiseen on ollut pakko ryhtyä yleisen kotirauhan ja turvallisuuden nimissä., koko magazine on selattu läpi aamupaskan tuoksinnassa ja koko opuksen voi sen jälkeen laittaa kaneille kusialustaksi.
Viime numerossa, kun ne esitteli tän dingo-neumannin harrikkaa, niin siinäkin näki asiantuntemuksen tason. Yhden kuvan alla oli teksti ..."pikku yksityiskohta moottorin poskessa" tjsp.Lue ihmeessä, vaikka siitä ei customimieskään paljon kostu. Jutut on niin kevyttä tavaraa ja älyttömyyksiä täynnä. Ne on kirjotettu siihen luottaen, että lukija ei ymmärrä asiasta yhtään mitään.
Juu, meinasin minäkin liittyä ladybikerseihin, mutten liittynytkään.mitäkäs vinkkejä siellä oli pakkaamisesta, NAISmotoristin moporeissulle? LBC:n juttupalstalla on ollut vastaavaa jo pari kertaa, eka vuodelta 2005 ja toinen 2006.
Mitä ainakin pakata mukaan
- vedenkestävät meikit
- pomminkestävä dödö
- kiharrin/fööni, mieluiten matkakokoa
- kamera, mieluiten digisellainen + vedenkestävä pussukka
- pyyhe, saa olla ohut mutta täytyy olla laaja
- pinkki tai muu hempeän värinen narutoppi ja mairittelevat pyjamanhousut, mieluiten löysällä vyötärönauhalla / babydoll yöasu rohkeimmille
- päänsärkytabut, intiimikosteuspyyhkeet, keinoiholaastarit, kordongit
- harkinnanvaraiset; teltta, rahaa, ajokortti, hampiharja, ajolasit , kartta
- ne itsestäänselvyydet; mopo, ajokortti, rekisteriote ja pieni purkki/tuubi yleisvoidetta
Tässä linkki sinne parhaaseen kuvakulmaan (ja koko tekstiin): http://www.wima.fi/jutut/niksilista.htm
ja tässä se viksumpi ohje: http://www.wima.fi/jutut/pakkausvinkki.htm
No vaikka briteistä? *kliks*Lopetin kohteliaasti tilaukseni, ei ihan mun juttu.
Mistäköhän saisi tilattua kohtuuhinnalla britti-Biken? Suomessa irtonumerot maksavat turhan paljon...
Kattava valikoima ulkomaisia lehtiä täällä (suomalainen myyjä). Kohtuuhinnasta en niin tiedä...Mistäköhän saisi tilattua kohtuuhinnalla britti-Biken? Suomessa irtonumerot maksavat turhan paljon...
Suosittelen britti-bikea ihan täysillä. Tullut mulle kotiin kannettuna jo neljä vai viis vuotta... Ylivoimaisesti paras prätkälehti mielestäni englanninkielisistä. Suomenkielisistä nyt puhumattakaan. Halvemmalla lähtee kun tilaa suoraan tuolta greatmagazinesin sivuilta. Suomalaiset lehtimyyjät ottavat aina siivun välistä.No vaikka briteistä? *kliks*Lopetin kohteliaasti tilaukseni, ei ihan mun juttu.
Mistäköhän saisi tilattua kohtuuhinnalla britti-Biken? Suomessa irtonumerot maksavat turhan paljon...