Myös varmaankin kuvat ovat lainattu jostain muualta, laatu viimeisessä lehdessä yleensä ottaen ala-arvoista.Tossa on hyvä esimerkki siitä, miltä koko lehden sisältö mun mielestä vaikuttaa. Tuntu siltä että jutut on otettu suoraan jostain muualta itse niihin sen enempää perehtymättä ja ilman omia mielipiteitä. Asia ei todennäköisesti oikeasti ihan näin ole, mutta sellaisen kuvan minä lehdestä helposti saan.No mut onhan se helppoa tehä lista suoraan MM-taulukon mukaan ja ajatella et vain MotoGP-luokan kuskit kuuluvat listalle.
En minäkään ymmärrä, miksi niitä meikkiohjeita täytty MP-lehdessä olla, vaikka ne ovat erillisessä liitteessä, aina se on pois oikeasta asiasta, sillä kustannuksia siitäkin tulee.
Onko sillä mitään merkitystä onko persjalkainen mies tai nainen? Miksi siitä täytyy jokin naisasia tehdä
Minä kyllä kaipaan niitä suomalaisten tekemiä MP-juttuja, siis koeajoja. Jonkun englantilaisen testit voin sitten lukea englanninkielisestä lehdestä.
Kerokaas minulle, miten vaihdenäyttö auttaa pitämään vaihteen päällä? (Sutzukin esittely) tai minkä näköinen on 600cc Hajabusa. Milloin sellainen on julkaistu, jäänyt kyllä huomaamatta. (käytetyn koeajo)
MP-lehdeltä oletan asiantuntemusta suurella kirjaimella. Viikonloppumatkan varusteluopas oli tas sieltä jostain syvältä, tortta på tortta. Voisi sitä asiaa tuoda paremminkin esille, kun itse ei osaa, sen voisi tunnustaa ja antaa asiantuntijan kirjoittaa juttu.
Lehden tulo loppui kyllä meidän talouteen.
Jyrki