• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp:llä hälyt soimaan autosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akuko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"muuta muualle tai osta korvatulpat"

Voi vittu mitä soopaa. Normaaleja liikenteen ääniä pitää kestää, mutta kyllä meikäläiselläkin verenpaine nousee jos pitää pommittaa 11 aikoihin yöllä keskellä asutusaluetta. Henkilökohtaisesti mulle on sama onko pommittaja motoristi, tuunaaja, yritysjohtaja vai vapaalla oleva poliisi. Turha älämölön tekeminen keskellä asutusaluetta on tarpeetonta ja suoranaista v*ttuilua.
Kello 11 ei mun mielestä ole kyllä yöllä, mut jos susta tuntuu siltä niin voi voi.
Kymmenen jälkeen illalla aiheeton metelöinti on kotirauhan häirintää!
mad.gif

Voi vittu mitä soopaa. Normaaleja liikenteen ääniä pitää kestää, mutta kyllä meikäläiselläkin verenpaine nousee jos pitää pommittaa 11 aikoihin yöllä keskellä asutusaluetta. Henkilökohtaisesti mulle on sama onko pommittaja motoristi, tuunaaja, yritysjohtaja vai vapaalla oleva poliisi. Turha älämölön tekeminen keskellä asutusaluetta on tarpeetonta ja suoranaista v*ttuilua.
Kello 11 ei mun mielestä ole kyllä yöllä, mut jos susta tuntuu siltä niin voi voi.
mad.gif
Mikä sitten on aiheetonta meteliä? Minkä sille voi jos vehkeissä on tehoa niin silloin niissä on myös ääntä!

mad.gif
Mikä sitten on aiheetonta meteliä? Minkä sille voi jos vehkeissä on tehoa niin silloin niissä on myös ääntä!
Yhtäläisesti, kun voi vastata: Osta vittu korvatulpat, voi vastata: Osta vittu skootteri! Ei ne tehot sitä ääntä pidä, vai meinaatko, että kaksisataa hevosta hirnuu niin maan perusteellisesti? Kyllä ne melut tulee niistä mökäpöntöistä yhdistettynä reippaaseen kaasukahvan käyttöön. Jos pyörällä ei voi ajaa alle viidentuhannen kierroksen, on joko pyörässä tai kuskissa vikaa
biggrin.gif

Eihän tuo nyt sinällään yötä ole mutta mietippä esim. näitä jotka joutuu lähteen töihin viideksikin. Saattaa se olla ketutuskäyrä aika korkeella kun pitäis saaha nukutuksi ja joku siinä viereisellä tiellä jatkuvasti vetää tuppi nurin lähes suorilla putkilla. Alkaa siinä oleen huumori jo vähissä. Johan ne järjestyssäännötkin kieltää tarpeettoman meluamisen/häiriön aiheuttamisen. Päivällä ihan sama vaikka joku tykkääkin kierrättää vehkeitään mutta antaisivat ees toisille yörauhan.

Back