Jos hävettää ajovehkeet päällä juosta huoltista ympäri, niin pidä kypärä päässä niin vaikeuttaa tunnistamista![]()
E: typo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos hävettää ajovehkeet päällä juosta huoltista ympäri, niin pidä kypärä päässä niin vaikeuttaa tunnistamista![]()
E: typo
eiköhä se maksa ite itseensä pelkästään sillä että pääset nautiskelee sen ajoa ton matkan verranhinnasta sovitaan,niin käyn kyllä hakemassa,ajamalla![]()
![]()
Tosi reilu tarjous kun ottaa huomioon et kaveri osaa nauttia kyykyllä ajosta.eiköhä se maksa ite itseensä pelkästään sillä että pääset nautiskelee sen ajoa ton matkan verranhinnasta sovitaan,niin käyn kyllä hakemassa,ajamalla![]()
![]()
![]()
bussi matkan voin sit vaiks maksaa takasinpäin kotiin![]()
eihä niitä kamera sakkoi mistää irtoo ku eks ne edest yleens ota kuvii.??. ja rekkariha näkyy vaa takaatmut sopikaa ihmeessä etukäteen kummalle mm. kamera sakot tulee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Onx sul joteki kirjamet rajotetut? Tekstaatko kännykällä?
Tämä on se .ORG! :n virallinen tervetulotoivotusOnx sul joteki kirjamet rajotetut? Tekstaatko kännykällä??![]()
eli suoraan sanottuna vit**ilua...Tämä on se .ORG! :n virallinen tervetulotoivotusOnx sul joteki kirjamet rajotetut? Tekstaatko kännykällä??![]()
![]()
Elä lannistu![]()
eihä niitä kamera sakkoi mistää irtoo ku eks ne edest yleens ota kuvii.??. ja rekkariha näkyy vaa takaatmut sopikaa ihmeessä etukäteen kummalle mm. kamera sakot tulee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
..
![]()
ONNEA UUDELLE PYÖRÄLLE JA KULJETTAJALLE TOTTAKAI!!! mä oon heti ensimmäisenä mukanaTulethan myös ajeluille mukaan esim torstaisin ja kyleensä myös viikonloppuisin ja kun niitä järjestetään.
Totta, onhan se hiukan koleaa vielä. Itse en ainakaan noin pitkää lenkkiä viitsisi vielä heittää - varsinkaan jos matkalla sattuu satamaan tms. niin kyllä siinä kylmä tulee oli sitten varusteet mitkä hyvänsä.Kyllä tuo 500km voi tuntua pitkältä matkalta näillä keleillä. Vaatii kyllä hyvät varusteet kun lämpötilat huitelee alle +5 astetta. Jos vielä aloitteliasta kyse, niin en itse lähtisi harjoittelemaan ja palelemaan ensireissuna näillä lämpötiloilla. Paku tai kärry ihan hyvä vaihtoehto. Vaikka vuokraten.
Sitten jos tosiaan tietää, mitä nämä kelit vaatii varustukselta ja on ennenkin ajanut pyörällä, niin siitä vaan. Ajaminen on hauskaa.