MP kuljetus Budapest viikko 28

Nyt tuli akastanyasta yllättäen huutelua että tarvitaan parikolme pärrää LISÄÄ tuohon elokuussa lähteävään kuljetukseen. outoa hommaa, kun meillä ainakin on jo lentoliputkin ostettu. ärsyttävää jos niitä pitää alkaa perumaan ja reissu muuttaa toisenlaiseksi.
 
Eipä taida tulla tästä reissusta yhtään mitään. saas nähä pitääkö alkaa lentolippuja perumaan. sehän on tunnetusti kaikkea muuta kuin läpihuutojuttu finskiltä... kattelin jo epätoivosena vuokrapärriä kun liput nyt on sinne budapesttiin eikä niistä rahojaan pois saa kuin jämiä
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös