• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-kolari Espoossa, Vallikalliossa 29.6.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nuudel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käytännössä ihan siinä huoltsikan pihassa, kolahti joskus jonkun verran vaille 8 kun heräsin hälytysajoneuvoihin. Kuski haettu varmaa medihelin autolla pois.

Alueella on 30km/h rajoitus, joten ei ainakaan vauhdin pitäisi päätä huimata. Pyöränä oli uudehko cbr viininpunainen/musta värityksellä. Ei ollu ainakaa orggisputki paikalla. Pyörästä oli levinny nokkaa ja vasenta kylkeä mutta ei tuo muuten hirveen pahassa kunnossa näyttänyt olevan. Näin tosin vain tuon toisen kyljen.

Enemmän tietävät kertokoot lisää, peukut pystyy
062802jumpie_prv.gif

Käytännössä ihan siinä huoltsikan pihassa, kolahti joskus jonkun verran vaille 8 kun heräsin hälytysajoneuvoihin. Kuski haettu varmaa medihelin autolla pois.

Alueella on 30km/h rajoitus, joten ei ainakaan vauhdin pitäisi päätä huimata. Pyöränä oli uudehko cbr viininpunainen/musta värityksellä. Ei ollu ainakaa orggisputki paikalla. Pyörästä oli levinny nokkaa ja vasenta kylkeä mutta ei tuo muuten hirveen pahassa kunnossa näyttänyt olevan. Näin tosin vain tuon toisen kyljen.

062802jumpie_prv.gif
Puistattava ajatus.. Itse ajan siitä joka aamu töihin.
omg.gif

Mahtaako olla auto tuupannut huoltiksen pihasta eteen vai toisinpäin?

062802jumpie_prv.gif
Puistattava ajatus.. Itse ajan siitä joka aamu töihin.
omg.gif

Mahtaako olla auto tuupannut huoltiksen pihasta eteen vai toisinpäin?
Itsekkin ajan joka päivä tuosta töihin, ihan vieressä asun.

Ei siitä ottanut oikeen selvää mistä kukin on tullut kun oli jo siirretty sivuun pyörä ja auto.

Voihan hitsi
crazy.gif
, ite oon vissiin ajanu siitä just vähän aikasemmin ohi, niinkun joka arkiaamu.. En kyl viel nähny mitään.

sanoi:

Jep, itse olen siinä vieressä duunissa ja näin kun ambulanssin haki miestä. Oli istunut ja jalkaa korjasiva, tuskin (ja toivottavasti ei) kävi kovin pahasti. Jarrutusjäljet viittasivat, että pyörä oli tullut ylhäältä etuajo-oikeitettua tietä (kohti Shelliä > Shellin ohi pyrkien) ja auto kääntynyt eteen tai ajanut kolmion takaa. Mutta tätä en tiedä, vain arvelen. Jarrutusjälki oli 3-4 m pituinen, joten en usko, että vauhtia oli mitenkään ylenpalttisesti... ja tämäkin siis pelkkää spekulaatiota.

TH
Bandit 1200S

Paljoa ei vauhtia tarvi olla niin kyllä pyörän saa näyttämään pahalta. Eilen katselin taas Yamaha Centerin takapihalla monennäköistä härpäkettä, pistää ajamaan maltillisesti aina sen jälkeen. Mitenköhän senkin VMaxin kuskin vointi on joka siellä oli.
Toivotaan että kuski on OK.

Eilen katselin taas Yamaha Centerin takapihalla monennäköistä härpäkettä, pistää ajamaan maltillisesti aina sen jälkeen. Mitenköhän senkin VMaxin kuskin vointi on joka siellä oli.
Saattaa V-Maxin kuski olla huonossa hapessa, jos on pitkäänkin Yamaha Centerin takapihalla joutunut virumaan.  
wink.gif
Ei uskalla nauraa, mun tuurilla oon ite kohta siellä YC:n takapihalla virumassa, mutta  
tounge.gif
kuitenkin

Eilen katselin taas Yamaha Centerin takapihalla monennäköistä härpäkettä, pistää ajamaan maltillisesti aina sen jälkeen. Mitenköhän senkin VMaxin kuskin vointi on joka siellä oli.
Saattaa V-Maxin kuski olla huonossa hapessa, jos on pitkäänkin Yamaha Centerin takapihalla joutunut virumaan.  
wink.gif
Näinhän siinä käy kun kirjoittaa mitä sattuu. Onneksi ei ollut VMaxin kuskia enään pyörän luona. Oli kai joku sen siitä jo käskenyt kotiin mennä.
smile_org.gif

Back