• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-kokoontumiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tuleva kesä on jo mielessä ja mieli tekisi lähetä myös mp-kokoontumisiin ja merkitä niitä jo kalenteriin. Mutta mihin menisi, kas siinä pulma. Voisitteko antaa lyhyitä luonnehdintoja mp-kokoontumisista. Eli minkälaiset kinkerit on missäkin tarjolla. Kosteuseroavuuksia näillä tapahtumilla ainakin lienee?

Ainakin lista ralleista löytyy Tompalta Kokoontumisajot.com
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Baltiassa on myöskin hyviä kokkareita.Jökeva tuolla olikin mainittu suurena massa tapahtumana mutta Otepää Motorataskokkuminen on sitten taas sellainen mukavasti pienempi.Nämä Eestissä(on kyllä muitakin).Ainakin näissä käy hyvin paljon suomalaisia motoristejä.

6.-7.9 2008 MP-suunnistus
TUOSTA lisätietoja. Tuo nickisi viitta vähän metsään ja tuossa on hyvä harjoitella ettei metsään menisi. Erinomainen vaihtoehto pelkälle ryyppäämiselle. Siinä on pientä haastetta. Valitettavasti tämän vuotinen osuu sellaiseen aikaan etten itse pääse mutta olen useana vuonna osallistunut.
(Pitää alkaa tää mainostaminen näin aikaisin että saatais ennätysosallistuminen, harmittaa kun järjestäjät näkevät ison vaivan muutamaa osallistujaa varten)

Tuleva kesä on jo mielessä ja mieli tekisi lähetä myös mp-kokoontumisiin ja merkitä niitä jo kalenteriin. Mutta mihin menisi, kas siinä pulma. Voisitteko antaa lyhyitä luonnehdintoja mp-kokoontumisista. Eli minkälaiset kinkerit on missäkin tarjolla. Kosteuseroavuuksia näillä tapahtumilla ainakin lienee?
Yleensä mitä pienempi tapahtuma sen rauhallisempi. Kosteuseroja on jonkin verran, jos kokkareilla ei ole olutteltaa niin teoriassa voi olla rauhallisempaa. Itse olen tykännyt pohjoisen ja Pohjanmaan tapahtumista. Viimekesänä tuli käytyä vain Suomussalmen Moto-Nasujen tapahtumassa, oli aika rauhallinen tapahtuma.

Juu, eiköhän se ole siitä kiinni että millaista toimintaa haluat. Nyt näitä Org kokoontumisia kiertäneenä voisi sanoa että hauskaa on aina ollut. Ja se märkyys on kanssa aika paljon itsestä kiinni.

Back