• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP kengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spelare
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkotus olisi lähteä viikonloppuna pk-seudulle ja sieltä pitäisi ostaa ajokengät. Aattelin sellasia puolipitkävartisia kenkiä, jotka suojaa enemmä kuin peruslenkkarit, mutta jolla on kuitenkin hyvä kävellä. Minkälaisia suosittelette ja mistä kaupasta?

Moottoripyörä vaatetus kaupasta ja kalleimmat tietysti on parhaat
tounge.gif

Itsellä on Alpinestarsin Gore-Texit ja olen ollut tyytyväinen. Suomenojalla, Plantagenin takana on All-Rightin outlet myymälä, niillä oli melko hyvä valikoima erityylisiä ja -hintaisia virsuja.

Linkki

Itsellä on Alpinestarsin Gore-Texit ja olen ollut tyytyväinen. Suomenojalla, Plantagenin takana on All-Rightin outlet myymälä, niillä oli melko hyvä valikoima erityylisiä ja -hintaisia virsuja.

Linkki
Joovain...
sport05.gif

Juu, samat Alpinestarin CoreWeb:it mullaki lepää tapeil ja ol aikoinaan Biken testis ihan parraasta päästä (ellei parhaat?) !

Ainoa moite tul siitä kun net ol LIIAN KUUMAT
biggrin.gif
biggrin.gif

....kyllä ne viimeistään Jotunheimveienillä sit jäähtyy.....kesälläki
buttrock.gif

*Pumat* ostin Superbikersiltä. On hyvät jalassa ja tuntuvat todella napakoilta.
Samat ostin ja en ole ollut ihan tyytyväinen. Ne on ajossa ja toimistolla penkissä istuessa hyvät. Mutta, jos enemmän kävelen, niin mun jalan malli on sellainen, että hiertää kantapäästä. Voi olla että kohta löytyy palstan myyntiosiolta myynnissä
sad_orig.gif
Kantapää noissa on tosi tiukka, joten ihan jokaiseen jalkaan ei varmaan istu.

Maihareilla ajettu parikyt vuotta ja hyvin toimii. Ai niin ja tehty kävelyynkin.Myydään Pohj Hesperiankatu oli 15?

*Pumat* ostin Superbikersiltä. On hyvät jalassa ja tuntuvat todella napakoilta.
Samat ostin ja en ole ollut ihan tyytyväinen. Ne on ajossa ja toimistolla penkissä istuessa hyvät. Mutta, jos enemmän kävelen, niin mun jalan malli on sellainen, että hiertää kantapäästä. Voi olla että kohta löytyy palstan myyntiosiolta myynnissä  
sad_orig.gif
Kantapää noissa on tosi tiukka, joten ihan jokaiseen jalkaan ei varmaan istu.
Kengät on aina vaikea ostos. Sitä ei välttämättä aina heti tiedä kuinka istuu jalkaan ennen kuin on käyttänyt sen verran ettei kauppaankaan voi (yrittää) palauttaa.

Linkki
Joovain...
sport05.gif

Juu, samat Alpinestarin CoreWeb:it mullaki lepää tapeil ja ol aikoinaan Biken testis ihan parraasta päästä (ellei parhaat?) !

Ainoa moite tul siitä kun net ol LIIAN KUUMAT
biggrin.gif
biggrin.gif

....kyllä ne viimeistään Jotunheimveienillä sit jäähtyy.....kesälläki
buttrock.gif
Eikö nuo ala olemaan jo ihan pitkällä varrella. Pysytään silti samassa merkissä...Itseltä löytyy nämä ridge wp On puolipitkät ja todella hyvät jalassa + tosi hyvä kävellä, jos vertaa joihinkin pitkävartisiin jotka on tosi jäykkiä

Osta sellaiset jotka tuntuu hyviltä jaloissa(heti). Ja muutaman kävely askeleenkin jälkeen.

Kallein ei aina ole paras vaihtoehto.
Kaikki kenkä mallit eivät sovi kaikille, onhan täällä liikkeitää jotka opastavat mielellään.

Back