Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joovain...Itsellä on Alpinestarsin Gore-Texit ja olen ollut tyytyväinen. Suomenojalla, Plantagenin takana on All-Rightin outlet myymälä, niillä oli melko hyvä valikoima erityylisiä ja -hintaisia virsuja.
Linkki
Samat ostin ja en ole ollut ihan tyytyväinen. Ne on ajossa ja toimistolla penkissä istuessa hyvät. Mutta, jos enemmän kävelen, niin mun jalan malli on sellainen, että hiertää kantapäästä. Voi olla että kohta löytyy palstan myyntiosiolta myynnissä*Pumat* ostin Superbikersiltä. On hyvät jalassa ja tuntuvat todella napakoilta.
Kantapää noissa on tosi tiukka, joten ihan jokaiseen jalkaan ei varmaan istu.Samat ostin ja en ole ollut ihan tyytyväinen. Ne on ajossa ja toimistolla penkissä istuessa hyvät. Mutta, jos enemmän kävelen, niin mun jalan malli on sellainen, että hiertää kantapäästä. Voi olla että kohta löytyy palstan myyntiosiolta myynnissä*Pumat* ostin Superbikersiltä. On hyvät jalassa ja tuntuvat todella napakoilta.![]()
Kengät on aina vaikea ostos. Sitä ei välttämättä aina heti tiedä kuinka istuu jalkaan ennen kuin on käyttänyt sen verran ettei kauppaankaan voi (yrittää) palauttaa.Kantapää noissa on tosi tiukka, joten ihan jokaiseen jalkaan ei varmaan istu.Samat ostin ja en ole ollut ihan tyytyväinen. Ne on ajossa ja toimistolla penkissä istuessa hyvät. Mutta, jos enemmän kävelen, niin mun jalan malli on sellainen, että hiertää kantapäästä. Voi olla että kohta löytyy palstan myyntiosiolta myynnissä*Pumat* ostin Superbikersiltä. On hyvät jalassa ja tuntuvat todella napakoilta.![]()
Eikö nuo ala olemaan jo ihan pitkällä varrella. Pysytään silti samassa merkissä...Itseltä löytyy nämä ridge wp On puolipitkät ja todella hyvät jalassa + tosi hyvä kävellä, jos vertaa joihinkin pitkävartisiin jotka on tosi jäykkiäJoovain...Itsellä on Alpinestarsin Gore-Texit ja olen ollut tyytyväinen. Suomenojalla, Plantagenin takana on All-Rightin outlet myymälä, niillä oli melko hyvä valikoima erityylisiä ja -hintaisia virsuja.
Linkki
![]()
Juu, samat Alpinestarin CoreWeb:it mullaki lepää tapeil ja ol aikoinaan Biken testis ihan parraasta päästä (ellei parhaat?) !
Ainoa moite tul siitä kun net ol LIIAN KUUMAT![]()
![]()
....kyllä ne viimeistään Jotunheimveienillä sit jäähtyy.....kesälläki![]()