• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp- käyttöön paras leatherman?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulle työnantajani lahjoitti Fiskarsin tekemän Gerber Multi-Plier® 600 Pro Scout™ Needlenose with toolkit
thumbs-up.gif

brandsplace_1815_71571461.jpg

Joo, mullakin on Gerberin joku pieni kokoinen versio, malli ei vaan tuu mieleen... Tool-kitissä on sen verran teriä, että ei kyllä tarvitse kantaa muita ruuvareita mukana. Sitä paitsi kulmikkaalla vääntöosalla saa hyvin vääntöä... Tarkkana saa vaan olla, ettei pyöristä ruuvin kantaa! Vielä olen onnistunut pitämään kannat kunnossa
thumbs-up.gif
, koputetaan kuitenkin puuta...

No nyt saatte totuuden  
biggrin.gif

Mulla on ollut leathermaneja vuodesta -91 vyöllä jatkuvasti ja aina olen vain parempaan vaihtanut. Ensin oli original (silloin oli vielä ainut malli). Sitten tuli Supertool. Kahvat hiertää ja on vähän iso. Sitten pst. lukittavat terät puuttuu. tän makso firma. Wave. Loistavat kahvat ja terät saa yhdelläkädella auki. Lukittavuus puuttuu. Pulse. Lukittavat terät. Parempi kahva kuin supertoolissa. Sopivan pieni.
Lisäksi olen käyttänyt jotain gerberiä mutta pihdit on letterissä paremmat. Lisäksi letterissä voi painaa päästä ruuvattaessa kun taas gerberissä nuo pihdin kärjet uppoo käteen. Letterissä voi käyttää toista kahvaa myös ruuvattaessa vipuna.

Nyt löysin toistaiseksi parhaimman Letterin. Charge TI. Lukittavat terät. Sopiva käteen. veitsi aukeaa yhdellä kädellä. Vaihdettavat ruuvarin terät. Ilmeisen kestävä. Tässä on yhdistetty itse arvostamani asiat yhteen työkaluun. Tosin ei tämäkään täydellinen ole. Sama vika kuin Wavessa. Jää kämmenen nahat kahvojen väliin jos ei ole varovainen. Tässä pitäydyn (kunnes parempi ilmaantuu  
tounge.gif
 )

Niin joo tuo uusi WaveII voi olla mielenkiintoinen. Siinä on korjattu noita Wave:n vikoja ja istutettu vielä vaihdettavat kärjet siihen. Ei paha

Wave on itsellä ollut käytössä muutamia vuosia. Pyöristettyjen kahvojen ansiosta niillä pystyy oikeesti jotain puristamaankin. Lisäksi kätevä kun veitset aukeavat ulkopuolelta ja lukittuvat. Ainoa miinus tulee noista ruuvareista joita ei saa lukittua ja ehkäpä siitä että tarvitaan erillinen tool-adapteri.

Back