• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-huolto Hanski Jokinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, mä oon ny meidän jammut siellä Hanskilla käyttänyt. Kawasaki kävi JV-motosportissa. Molempiin oon tosi tyytyväinen. Hanskin hommista mulla ei oo muuta urputtamista, ku et on toi usko omaan ammattitaitoon sillä tasolla, että asiakkaan asiantuntemus jää kovin toissijaiseksi. Jäi semmoinen fiilis, että ehkä ihan syystäkin.
biggrin.gif

Vien mopot sinne jatkossakin kovin paljon mieluummin, kuin Konekeskon pajalle. JV-Motosport teki kanssa helvetin hyvän vaikutuksen. Sinne vien Väinön jatkossakin vailla epäilyksiä. Y-C:stä jäi pikkusen heikko fiilis…

On varmaan ihan hyvä korjaamo?mutta kyllä kestää .tytön pyörä ollut siellä jo 5 viikkoa valo hoidossa,ei muka saa osia hondaan nopeemmin  :vihainen:on aina selitys kun kyselen miten edistyy.
Usein se ei todella ole korjaajan tahtotilasta kiinni, ei kai se voi osaksi muuttua jos ne ei sen nopeammin tule?

Tilailepa itse osia, saattaa meinaan KESTÄÄ joskus.
luulis että yhden cbr 125r -05 tankin vantaalta löytyy.!

On varmaan ihan hyvä korjaamo?mutta kyllä kestää .tytön pyörä ollut siellä jo 5 viikkoa valo hoidossa,ei muka saa osia hondaan nopeemmin  :vihainen:on aina selitys kun kyselen miten edistyy.
Usein se ei todella ole korjaajan tahtotilasta kiinni, ei kai se voi osaksi muuttua jos ne ei sen nopeammin tule?

Tilailepa itse osia, saattaa meinaan KESTÄÄ joskus.
luulis että yhden cbr 125r -05 tankin vantaalta löytyy.!
Ei mitenkään sanottua, voi joutua tilaamaan euroopasta tai jopa Japanista saakka. En tiedä tilaako Hanski edes Suomesta osia, vai suoraan juuroopasta..

Back