• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP hinnan tinkaaminen liikkeessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sammy76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oma vaihto viime keväänä oli helppo, sain tonnin paremman hyvityksen motosunilta, kuin muista liikkeistä mistä olin tiedustellut :thumbsup: joten se oli koeajo ja kaupat tehtiin 1 päivän miettimisen jälkeen :grin:. Noin voi käydä, kun vie pyörän huoltoon ja odottelee sen valmistumista vaihdokkeja katsellen ja en kadu ostostani :rakastunut:.

"Äläpä lähde tänne asti tinkaamaan"
Näin kommentoi myyjä minulle puhelimessa. Kyseessä oli museoikäinen bmw. Mutta siitä huolimatta lähdimme kaksissa miehissä pyörää katsomaan.....no maksuväline läppäri kuitenkin mukaan.
Pyörä oli OK ,hinta OK . Mutta myyjä kuitenkin bonsoroi matkalaisille ruokailun paluumatkalla, alentamalla itse hintaa sen verran.
Näinkin voi käydä.......:D

No törmää noihin huimiin pyyntöihin mopoliikkeissäkin, mutta täällä, http://www.korsumaenauto.fi , noiden vanhojen pyydysten hinnoittelusta oon mennyt ihan sanattomaksi.

Onkohan ähtärissä vielä markat valuuttana? Meinaan jos sattuu käymään sielläpäin.:sad:

Viimeksi muokattu:
trj sanoi:
No törmää noihin huimiin pyyntöihin mopoliikkeissäkin, mutta täällä, http://www.korsumaenauto.fi , noiden vanhojen pyydysten hinnoittelusta oon mennyt ihan sanattomaksi.

Onkohan ähtärissä vielä markat valuuttana? Meinaan jos sattuu käymään sielläpäin.:sad:

Uskomatonta kyllä tuolla kauppa käy lamassakin ihan kohtuudella....

JohnDoe sanoi:
Oliko kyseessä mitkä pyörät? Ostitko uutena? Mitkä oli lähtöhinnat? Ylivuotisia? :peukutpystyyn:

CBR1000F -97 ja V-Maxi -00 ja lähtöhinnat hivenen alle yleisen pyyntitason.

Niin ja en ostanut uutena eikä ollut ylivuotisia.

490 €, talvisäilytys ajokauden alkuun saakka ja käyttövoimalle takuu kesän puoleen väliin saakka. Kyseessä -04 ZX-6R Ninja.

Taisin tingata käytetystä 10 % pois. Antoi vaihtopyörälle lisäksi 100 pv takuun. Ajokamoista -20% pyörän oston yhteydessä, myös alehintaisista.

Back