Vaikkapa tollasen.Pitäis jonkinmoinen hälytinjärjestelmä asentaan omaan Kottaraiseen, mutta ku kyseessä on tuo SMC 660, eli polkuversio ja ei ole akkua... Joten minkälaisia hälyttimiä voi/pystyy asentamaan pyörään missä ei ole akkua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikkapa tollasen.Pitäis jonkinmoinen hälytinjärjestelmä asentaan omaan Kottaraiseen, mutta ku kyseessä on tuo SMC 660, eli polkuversio ja ei ole akkua... Joten minkälaisia hälyttimiä voi/pystyy asentamaan pyörään missä ei ole akkua?
Kuulostaa hyvältä idealta. Olisiko mahdollista saada rakennusohjeita?Mistä idea?Itse aikanaan ostin vastaavan kuin tämä:
http://www.motorbikealarm.co.uk/node/27
Oli joku eri nimi mutta ihan samaa kiina kamaa nuo ovat jota saa eBaysta. Rakentelin tuohon sellaisen viive piirin ja siihen pikku piipperin jolloin nuo päälle/pois "chripit" sai pois silta sireeniltä mutta kuuli kuitenkin että häy meni päälle.
Muuten ei valittamista tuon toiminnassa.
Mulla tasan samat rojut, viive ja lisäpiippari![]()
Valmiita pikku piippareita saa alan kaupoista.Kuulostaa hyvältä idealta. Olisiko mahdollista saada rakennusohjeita?Mistä idea?Itse aikanaan ostin vastaavan kuin tämä:
http://www.motorbikealarm.co.uk/node/27
Oli joku eri nimi mutta ihan samaa kiina kamaa nuo ovat jota saa eBaysta. Rakentelin tuohon sellaisen viive piirin ja siihen pikku piipperin jolloin nuo päälle/pois "chripit" sai pois silta sireeniltä mutta kuuli kuitenkin että häy meni päälle.
Muuten ei valittamista tuon toiminnassa.
Mulla tasan samat rojut, viive ja lisäpiippari![]()
Kiitos paljon tiedoista. Pitää selvitellä onnistuisiko tuommoisen rakentaminen.Valmiita pikku piippareita saa alan kaupoista.
Mulla on muistaakseni tällainen (keskimmäinen) kytkentä viritettynä noin 5sek.
Kytkentä pitää hälyn oikean sireenin mykkänä sen 5 sek mutta piezo saa sähkönsä jo ennen viivettä.
Onko tuo on parempi kuin Cyclone C-11?sjobbe sanoi:Eilen tuli asennettua Scorpio SR-i800 jälleen mopoon.
Pete2 sanoi:Onko tuo on parempi kuin Cyclone C-11?
Sitä on kehuttu ja on halpa. Kaksisuuntaisuus vaatisi sitten jo SRi900:n ja siinä on ainakin mukanakannettava kikkare isohkon näköinen (+selkeästi kalliimpi).
Scorpionin asennusohjeessa sanotaan että hälyttimen kaukosäätimen anturin kantama on vain 0,5-1m. Tuntuu vähältä. Onko ongelma?
Näyttää olevan myös automaattitoiminto eli hälytin kytkeytyy automaattisesti jos irroitat avaimen. Mitenkähän toimii kun mukanakannettava kikkare on avaimenperässä. Jos sitten ko avaimella touhuat esim takalaukun kanssa, meneekö hälytin päälle ja sireenit alkaa soida?
sjobbe sanoi:Minä haluan hälyttimeltä helppokäyttöisyyttä ja huomaamattomuutta. Eli SR-i900 ei tule kuuloonkaan koska kaukkari on niin iso ja sitä saa sitten olla latailemassa. Enimmäkseen moposta ollaan niin kaukana että ei se kaksisuuntaisuus toimi kuitenkaan.
RFID antenni keskustelee kaukosäätimen kanssa ja se kantama on silloin juurikin jotain 1m tjsp. Eli tismalleen sama kun esim "Keyless Access" järjestelmässä joka minulla on autossani.
Minulla on kotiavainten seassa tuo kaukkari ja moponavain on erikseen. Eli niin kauan kun kaukkari on lähellä mopoa (taskussa) niin se ei hälytä vaikka olisikin kytketty päälle. Eli esim: tuut kotiin ja sammutat mopon virran, 3s myöhemmin hälytin ilmoittaa että menee päälle mutta voit edelleen puuhata mopon äärellä ilman että se hälyttää.
Kaukkaria ei siis tarvitse koskaan käyttää ellet halua sammuttaa häläriä jolloin napista painetaan kaksi kertaaHelppoa
Hondassa ja Ninjassa mulla oli tollaset ~30e halppishälyt. Toimi ihan ok mutta Scorpio on selkeesti parempi ja laadukkaampi (ja kalliimpi). Toiste en halppishälyä osta.

AimoPamaus sanoi:Valmiita pikku piippareita saa alan kaupoista.
Mulla on muistaakseni tällainen (keskimmäinen) kytkentä viritettynä noin 5sek.
Kytkentä pitää hälyn oikean sireenin mykkänä sen 5 sek mutta piezo saa sähkönsä jo ennen viivettä.
Pete2 sanoi:Vaikuttaako tämä viivästys mitään itse hälyttimeen? Jos olen ymmärtänyt oikein niin C-11/V2 päästää ensin pienen äänen jos vähän koskee ja sitten kiljuu enemmän jos ei ymmärrä pysyä erossa (vai onko näin?). Ajattelin että jos tuo pieni äännähdys suodattuu pois.
Elektrolinnassa näkyy olevan tällainen jo valmiina, mutta kustantaa jo saman kuin tuo häläri, mutta siinä saisi viivettä kätevästi myös säädettyä.
2003:seen Sprinttiin ei taida edes saada orkkista. LaserLine tais olla ainut, joka teki johtosarjallista Trumppaan tuolloin eli taitaa jäädä vaihtoehdoiksi nuo em. Spyball ja Scorpio, joista Scorpio on järkevämpi SR-i900 versiona.AimoPamaus sanoi:Koko Vat hyväksyntä on jo niin vanhentunut...
Minä neuvottelin omaan vakuutukseeni alennuksen ilman ko. hyväksyntää.
Älä ainakaan Trumpaan omaan hälyyn sorru, siinä on ollu paljon ongelmia.