Go-Za
TET Linesman Finland
On varmasti! Mä vaan päätin ottaa kaikki tommoset asiat pois listalta mitä ei kenenkään kannata tavoitella.tate66 sanoi:Veikkaisin että aloituksen 8 on useammin tapahtunut kuin yläpuolen 22![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On varmasti! Mä vaan päätin ottaa kaikki tommoset asiat pois listalta mitä ei kenenkään kannata tavoitella.tate66 sanoi:Veikkaisin että aloituksen 8 on useammin tapahtunut kuin yläpuolen 22![]()
moso sanoi:Pois 12 ja 8. Napapiirin pohjoispuoli ei nyt hirveä erikoisuus ole. Oulun alueelta tuollaisen lenkin tekee vahingossa, niinkuin allekirjoittanutkin viime kesänä. Nyt vasta huomasin että jonkun piirin rajan ylitin. Mp-aiheinen foorumi kuten myöskään ei oikein ole saavutus.

vstrom sanoi:Kun napapiiri korvataan Pohjois- ja Etelänavalla, niin se olisi jo tilanne, jota joka jamppa ei ole saavuttanut!![]()
PoS sanoi:Olen ajanut turbo-busalla?
impala67 sanoi:sittenhän listasta tulisi loputon, olen ajanut viritetyllä mopolla, kilvettömällä enskalla, kilpapärrällä, hoodeellä/muut merkit -listattuna loputon.
riisor sanoi:Ihan hauska. Mutta kun kerran org-foorumilla ollaan...
PoS sanoi:Olen ajanut turbo-busalla?

riisor sanoi:Ihan hauska. Mutta kun kerran org-foorumilla ollaan, niin kyllähän ton listan voisi lokalisoida tänne? Silloin
5. Olen osallistunut MotOrg ry:n ajoharjoittelupäivälle
8. Olen kirjoittanut moottoripyora.org-foorumille
9. Olen ollut mukana org-letkalla
25. Olen osallistunut MotOrg ry:n ajotaitokoulutukseen
Ja jos yhtään halutaan org-henkeä mukaan niin nämä myös
- Olen käyttänyt Delvaccia
- Olen nähnyt motoristin tissit (omia ei lasketa)
Pari muuta muutosehdotusta:
15. Olen sutinut -> Olen sudittanut asfaltilla
17. Olen kokeillut varttimailin kiihdytystä virallisella ajanotolla
23. Olen osallistunut mp-kokoontumiseen moottoripyörällä
itl sanoi:Onkohan tätä tehnyt kukaan muu? Nuoruudessa tuli keksittyä kaikenlaista metkaa puuhaa. Olen käynnistänyt mopon moottorin käymään väärään suuntaan ja peruutellut sillä pitkät matkat![]()