• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP Bingo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tate66 sanoi:
Veikkaisin että aloituksen 8 on useammin tapahtunut kuin yläpuolen 22 :right:
On varmasti! Mä vaan päätin ottaa kaikki tommoset asiat pois listalta mitä ei kenenkään kannata tavoitella.

Olen ajanut yli 100tkm moottoripyörillä
Olen ajanut ajokaudessa yli 30ktm

Pois 12 ja 8. Napapiirin pohjoispuoli ei nyt hirveä erikoisuus ole. Oulun alueelta tuollaisen lenkin tekee vahingossa, niinkuin allekirjoittanutkin viime kesänä. Nyt vasta huomasin että jonkun piirin rajan ylitin. Mp-aiheinen foorumi kuten myöskään ei oikein ole saavutus.

Myöskin eri tyyppisten moottoripyörien ajamiselle en hirveästi anna painoarvoa. Liikkeestähän saa koeajolle minkä tahansa laitteen. Mutta siinä vaiheessa kun on erilaisia laitteita ollut omissa nimissä niin mielestäni on oikeasti saavutettu jotain bingo-osuman arvoista.

moso sanoi:
Pois 12 ja 8. Napapiirin pohjoispuoli ei nyt hirveä erikoisuus ole. Oulun alueelta tuollaisen lenkin tekee vahingossa, niinkuin allekirjoittanutkin viime kesänä. Nyt vasta huomasin että jonkun piirin rajan ylitin. Mp-aiheinen foorumi kuten myöskään ei oikein ole saavutus.

Kun napapiiri korvataan Pohjois- ja Etelänavalla, niin se olisi jo tilanne, jota joka jamppa ei ole saavuttanut!:;):

Listaan vois lisätä

-Oon saannu, joltain vosult/staralt, kyysäämisen jälkeen/ansiosta

-Jonnet on ihaillu suu auki/kuola valuen, ku oon prätkäl kurvannu snagarille

-Snadit on näyttäny "runttua ranne liikettä", ku revitelly kylillä

-Naapurikyttäjält oon saannu paheksuvia katseit, ku karauttanu pihaan prätkällä...

vstrom sanoi:
Kun napapiiri korvataan Pohjois- ja Etelänavalla, niin se olisi jo tilanne, jota joka jamppa ei ole saavuttanut!:;):

Empä tiedä ketään kuka olisi ajanut kummassakaan?

Olen ajanut vasemmanpuoleisessa liikenteessä puuttuu kyllä listasta.

Hypätä MP:llä?

Lähetetty minun SM-S921B laitteesta Tapatalkilla

impala67 sanoi:
sittenhän listasta tulisi loputon, olen ajanut viritetyllä mopolla, kilvettömällä enskalla, kilpapärrällä, hoodeellä/muut merkit -listattuna loputon.

Oisko lisäyksenä "Olen ajanut kilpaa moottoripyörällä"?

Ihan hauska. Mutta kun kerran org-foorumilla ollaan, niin kyllähän ton listan voisi lokalisoida tänne? Silloin

5. Olen osallistunut MotOrg ry:n ajoharjoittelupäivälle
8. Olen kirjoittanut moottoripyora.org-foorumille
9. Olen ollut mukana org-letkalla
25. Olen osallistunut MotOrg ry:n ajotaitokoulutukseen

Ja jos yhtään halutaan org-henkeä mukaan niin nämä myös
- Olen käyttänyt Delvaccia
- Olen nähnyt motoristin tissit (omia ei lasketa)

Pari muuta muutosehdotusta:
15. Olen sutinut -> Olen sudittanut asfaltilla

17. Olen kokeillut varttimailin kiihdytystä virallisella ajanotolla
23. Olen osallistunut mp-kokoontumiseen moottoripyörällä

riisor sanoi:
Ihan hauska. Mutta kun kerran org-foorumilla ollaan, niin kyllähän ton listan voisi lokalisoida tänne? Silloin

5. Olen osallistunut MotOrg ry:n ajoharjoittelupäivälle
8. Olen kirjoittanut moottoripyora.org-foorumille
9. Olen ollut mukana org-letkalla
25. Olen osallistunut MotOrg ry:n ajotaitokoulutukseen

Ja jos yhtään halutaan org-henkeä mukaan niin nämä myös
- Olen käyttänyt Delvaccia
- Olen nähnyt motoristin tissit (omia ei lasketa)

Pari muuta muutosehdotusta:
15. Olen sutinut -> Olen sudittanut asfaltilla

17. Olen kokeillut varttimailin kiihdytystä virallisella ajanotolla
23. Olen osallistunut mp-kokoontumiseen moottoripyörällä

Yritetäänkö tässä nyt vihjata että kun haluaisin tehdä semmoisen "Bingon" joka sopisi kaikille motoristeille (Tai ainakin suomalaisille) niin sitä ei sallita? Kaiken pitäisi liittyä MotOrgiin?

Mitä vain sallitaan. Aloitelaatikkoon tipahti pelkästään uusi kirjelmä.

Onkohan tätä tehnyt kukaan muu? Nuoruudessa tuli keksittyä kaikenlaista metkaa puuhaa. Olen käynnistänyt mopon moottorin käymään väärään suuntaan ja peruutellut sillä pitkät matkat :)

itl sanoi:
Onkohan tätä tehnyt kukaan muu? Nuoruudessa tuli keksittyä kaikenlaista metkaa puuhaa. Olen käynnistänyt mopon moottorin käymään väärään suuntaan ja peruutellut sillä pitkät matkat :)

On tullut kokeiltua tunalla:)

Back