• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Asun stiflat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

CJ

MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Sijainti
Helsinki
Tänään, kun lähdin Paimiosta Trumppaporukan kauden päättäjäisistä, hajosi oikeasta MP-Asun ajosaappaistani vetoketju. -kele.
mad.gif

Olen ostanut saappaat 1½v. sitten, mutta ovat olleet suht. vähällä käytöllä. Olen käyttänyt ainoastaan Rukan ajoasun kanssa parikymmentä kertaa. Saappaat on olleet hyvät, ja ovat muuten hyvässä kunnossa. Huokeathan ne oli, mutta mielestäni kyllä vetoketjujen pitäisi kestää kauemmin.
Mitä mieltä olette? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Joo mulla hajos kans MP-Asun jalkineista vetoketjut. Ensin toinen (kuukauden käytön jälkeen) jonka Korjautin ja n. vuoden jälkeen toisesta kengästä vetskari (en korjauttanut). Heitin romut roskiin enkä kyseisen fiman tuotteita osta enää koskaan.
033102ass_1_prv.gif

Jos sitä vetoketjua käyttää oikeaoppisesti niin se kestää mutta hirveellä riuhtomisella ja kovaa vetämällä se hajoaa ennenpitkää varmasti.
Jos siinä on sitten ollu selkeä valmiste vika niin Mp-ASU:n saappailla on vuoden takuu.

Vetoketju rikki myös allekirjoittaneella. Tein korjauksen ohuella nippusiteellä ja prikalla- hyvin pelittää. Ei tosin taida tulla myöskääm enää hankittua kyseisen merkkisiä saappaita.

Meni mullakin ekaksi samalla tavalla. Laitoin pienen avaimenrenkaan, ja toimi alkuperäistä paremmin. Nyt on nailonista(?) tehdyt "ketjut" hajalla. Eivät pysy yhdessä, vaan repsottavat irti toisistaan.

Mulla vaan on sen verran paksut pohkeet, ettei monet mene jalkaan. Siksipä ostin ne MP-Asun saappaat. Täytyy käydä taas sovittelemassa..
No, katsotaan mitä talven aikana tulee Louisilta tarjoukseen.

Back