• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-asun CITY-housu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mc1970
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemusta noista pöksyistä.
Vaikuttaa tosi mukavilta ,mutta suojaavuus taitaa olla aika surkee

Käsityksesi on ihan oikea, mutta kuten jo nimikin sanoo, ne on city-housut...

On niissä polvisuojat ja corduraa, että jotain sentään. Tuskin kuoriutuu päältä ihan yhtä helposti kuin farkut.

Itse ostin moiset kun ajattelin, että olis hyvät pöksyt helteellä ja oleiluun muutenkin. Ja p*skat. Hiostaa, vaikka pitäis kuulemma hengittää. Pitäs hommata jostain ihan oikeen verkkohousut. Vaan mistähän löytäis?

On niissä polvisuojat ja corduraa, että jotain sentään. Tuskin kuoriutuu päältä ihan yhtä helposti kuin farkut.

Itse ostin moiset kun ajattelin, että olis hyvät pöksyt helteellä ja oleiluun muutenkin. Ja p*skat. Hiostaa, vaikka pitäis kuulemma hengittää. Pitäs hommata jostain ihan oikeen verkkohousut. Vaan mistähän löytäis?
bw:ssä on muistaakseni joitain halvarssonin "kalvottomia" housuja,eli pitäs olla hyvinkin hengittävät ja mukavat helteellä...oisin itte ostanu mutta eipäs ollu mulle sopivia jtn jouduin ostaan juurikin nuo cityhousut  
confused_orig.gif

onkos ne tosiaan pahastikkin hiostavat??  
omg.gif

Viime kesäksi tuli tuollaiset ostettua ja kyllähän ne tietysti vähän hiostaa, mutta ei niin pahasti kuin raskaammin topatut "oikeat" ajopöksyt.

Olisi tosiaan muilta merkeiltä ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta pitkäjalkaiselle ne eivät sopineet.
Jossain XXL-koossa oli lahjepituus sopiva mutta alkoivat olemaan sellaiset lökäpöksyt että varmaan tulisi hiphop-miehet istumaan samaan kahvipöytään kun luulevat lajitoverikseen
biggrin.gif

Nuo Alpinestarit näyttävät asiallisilta, mutta onkohan niissäkään kokoja muille kuin persjalkaisille...

Niin, BMW:n summer trouserseja katselin myös mutta niissäkin on lahkeiden pituus (tai oikeastaan lyhyys) ongelmana.

Kuten kaikki jo aikaisemmin sanoneet, mukavat kaupunkipyörityksessä, mutta niin löysät, ettei noi suojat kyllä kunnon pyörähdyksessä pysy paikallaan.

Itsella hajosi kaikki vetoketjut yhden kesän aikana noista byysistä, joten eipä antanut kauheen hyvää kuvaa.

Shift Racingin Squadron 'räppihousut' on pysyny kasassa ja vetoketjut on messinkiä ettei nekään hajoile, mukana tsadin isoin vyö/vyönsolki mp housuissa ja kangas paksua corduraa, ei ole vielä lippatestattu mutta eiköhän noi kulutusta kestä hyvin..

Olisi tosiaan muilta merkeiltä ollut parempiakin vaihtoehtoja mutta pitkäjalkaiselle ne eivät sopineet.
Jossain XXL-koossa oli lahjepituus sopiva mutta alkoivat olemaan sellaiset lökäpöksyt että varmaan tulisi hiphop-miehet istumaan samaan kahvipöytään kun luulevat lajitoverikseen
biggrin.gif
Tanskasta (no toki muualtakin, jos vain Held on edustettuna)löytyy lisää osittain "mesh-pöksyjä" ja myös ns. pitkiä kokoja:
*Yhdet*
*ja toiset*

Etenkin jälkimmäisestä löytyy Long-M, Long-L ja Long-XL

DKK kurssi about 7,46 eli vähän päälle sadan erkin pöksyjä...

Mä kattelin kans noit mp-asun city housuja mutta vaikutti aika ohkoisilta. Hommasin itelleni lindstrandin camohousut . Kangas ihan erilaista ja sojatkin kovat tosin irroitettavat. Käy kattoon vaik vantaan bike worldist. Saman hintaset suunnilleen ku mp-asukin.
062802moto_prv.gif

Mun on pitänyt hellekelin housuiksi ostaa just noita musta-valko maastokuviolla...

Ei tosin kuulostaa hyvältä jos ovat kovin hiostavat, kokeilin kerran päällä ja ne tuntu tosi veltoilta, polvisuojat pyöri jossain ihan muualla kuin polven kohdalla.

Tekeekö kukaan valmistaja hyvin vaaleita, esim puhtaan beigen/hiekan värisiä, ilman mitään turhia kuviointeja olevia kevythousuja, joihin aurinko ei pure kovin pahasti??

Jofamalla ja Heldillä on vähän sinne päin olevia malleja mutta ei aivan ihanteellisia...

Mun on pitänyt hellekelin housuiksi ostaa just noita musta-valko maastokuviolla...

Ei tosin kuulostaa hyvältä jos ovat kovin hiostavat, kokeilin kerran päällä ja ne tuntu tosi veltoilta, polvisuojat pyöri jossain ihan muualla kuin polven kohdalla.

Tekeekö kukaan valmistaja hyvin vaaleita, esim puhtaan beigen/hiekan värisiä, ilman mitään turhia kuviointeja olevia kevythousuja, joihin aurinko ei pure kovin pahasti??  

Jofamalla ja Heldillä on vähän sinne päin olevia malleja mutta ei aivan ihanteellisia...
halvarssonilta löytyvi (ainakin ennen) hiekan harmaan
väriset housut,tosin mallia nyt en muista...mutta niistä suapi kalvon ja ala-lahkeet polven kohilt irrotettua  
thumbs-up.gif

kaverilla on meinaan sellatteet ja käsittääkseni on ollut ihan tyytyväinen niihin,ainakin viime kesänä oli kun ei paljon näyttäny biitsilläkään käydessä tuskastelevan...toisin kuin meikäläinen p*skoissa ns.gore housuissa  
sad_orig.gif

ja niissä Lindstrandin housuista saa sen vedenpitävän kalvonkin irti. Itse oon pitäny ihan duunissakin niitä, eli mukavat on. Samoin Sinisalolla on samantyyliset housut joissa on irroitettava kalvo.

Ja joku mietti niitä Halvarssonin vaaleita housuja, ne on kai muftit.

Kattelin STR Lindstrands, Niistä sai vedenpitävän vuorin irrotettua ja polvesta myös poikki vetskarilla, hinta 170eur...
150_Lizard-10_003.jpg

Oisko tommoset mitään? Kuumat? Ei kai...

Niitä on muitakin värejä muttei varastossa vissiin (tossa raoman kaupunkis).
Esim:
360_lizard_90.jpg

Ai joo, toshaa juttua jo olikin...
tounge.gif

sanoi:
Hein Gericke Air Hose 69,95 € ?

Kuulostaa kovin saksalaiselle, mutta ei mitään...malli näyttäs erittäin hyvältä hellekelille.

Saako noita Suomesta mistään liikkeestä, vai onko tilattava luottokortin kanssa jostain nettikaupasta?

sanoi:
Hein Gericke Air Hose 69,95 € ?

Kuulostaa kovin saksalaiselle, mutta ei mitään...malli näyttäs erittäin hyvältä hellekelille.

Saako noita Suomesta mistään liikkeestä, vai onko tilattava luottokortin kanssa jostain nettikaupasta?
Tuskin saa Suomesta, mutta jos mä tilaan meille molemmille?

Saksalaista infoa tuotteesta:

HG Air Hose 2005

großflächiges Ventilations-System im Oberschenkelbereich
CE-geprüfte Hiprotec® IV-Protektoren am Knie
bequeme Passform für komfortables Touren
5 Außentaschen an der Hose
optimale Passform durch individuelle Weiteneinstellung am Knie
fester Sitz durch Antirutsch-Beschichtung am Gesäß
sehr bequemer Hoseneinstieg durch extra langen Reißverschluss am Schienbein
Hose mit Gürtelschlaufen
Material - robustes 500 D Textilgewebe (100% Polyester)
- leichtes, technisch raffiniertes Mesh-Gewebe in den Ventilations-Zonen (100% Polyamid), leichtes Netz-Innenfutter (100% Polyamid)

Safety-Extras - SAFE®-Sicherheitsnähte
- Hiprotec® IV-Protektoren am Knie
- Hiprotec® Comfort-Protektor an Hüfte nachrüstbar
- erhöhte Sichtbarkeit durch Reflex-Streifen am Knie

IXS:ssällä on tulossa kans city camo josta saa lahkeet ja vuoret veke. On vaan vissiin vielä sveitsissä tehtaalla. Duellin kuvaston mukaan 169€ Eli aika samoissa noi näyttää pyörivän.

Back