• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mp-asun advance kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leevitaavi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuh kokemuksia löytyy... Advance takista tykkään todella paljon, eli se lämmönsäätelykerros toimii yllättävän hyvin. Lisäksi turvaominaisuudet ovat kohdallaan. Housuista en ole erityisemmin pitänyt, eli minun mielestä ne ovat hiostavat  
sad_orig.gif
niissä kun ei ole sellaista lämmönsäätelykerrosta.

No, sopivalla alusasulla ne housutkin menevät ihan kivasti. Eli jotkut urheilukalsongit ovat passelit, eli siirtävät kosteuden iholta pois. Jopa helteellä on mukavampi käyttää urheilukalsareita kuin olla ilman niitä, aika erikoista  
tounge.gif

Vettä tuntuvat pitävän ihan kunnolla, joten se puoli on kunnossa. Yleisesti vois sanoa, että olo on kuin haarniskassa, toki vähän liikkuvampi... olen tyytyväinen! Kengätkin ovat advancet ja ovat todella hyvin hengittävät, paremmat kuin kävelykenkäni  
smile_org.gif

jees... ei mulla muuta

just ostin kuopion motokatista ton advance takin hintaan 225€, ei paha  
tounge.gif

Siistin näkönen ihan, muuten ei oo vielä testattu kun mopotin seisoo  
lookaround_orig.gif

Itsella toi advance takki ja ixsin housut.
Mp-asun paras tuotos. Hyvät suojat istuu ei hiosta pahasti ja on jopa melkein hyvän näköinen.

Ei hirveitä moitteita oo... Osta vaan, ehkä yksi parhaista ostoksista
cool.gif

Mulla advancen housut ja hyviä kokemuksia. Tuossa olikin puhetta, että helteellä kuumat mutta mitkäs mustat prätkähousut eivät olisi?

Hinta-laatusuhde kohdallaan ja onhan ne kotimaisetkin vielä...
wink.gif

Taitaa ne kyllä olla vietnaminaisen ompelemia...Vielä pitäs pöksyt ostaa, meinasin nahkaset, mutta taitaa raiskata kokonaisuuden tollanen yhistelmä.Tiiä sitten
crazy.gif

062802jumpie_prv.gif
Mc-Advance takki on nyt ollut käytössä 3 kuukautta ja pelkästään positiivisia kokemuksia. Hyvin se lämpötilaa säätävä eriste tuntuu toimivan, tosin kokemukseni rajoittuvat lämpötila alueelle +2- +22 astetta. Ei pahemmin ole tarvinnut palella tai hikoilla, saas nähdä mitä tapahtuu helteellä. Vähän turhan jäykkä se takki kyllä on, mutta jos on sitten sen verran turvallisempi.

Itsellä myös koko setti eli Takki,housut ja saappaat. Kun puet ne ensikertaa päälle niin jottenkin niistä tulee ns. turvallinen ja luottamusta herättävä olo. Ja sehän on hyvä. Takki hiukan kankea tosiaan
sad_orig.gif
muuten
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

mp-asu:t todellakin ommellaan jossain vinku-intiassa, mutta korjauspalvelut ja pukujen suunnittelu ovat suomalaisten käsialaa... Ainoo huono mitä niissä oon havainnu on suojat, mutta suoja pussithan on ihan standardi mittaset eli sinne käy periaatteessa minkä tahansa merkin suojat.

Kuten tossa jo aikasemmin todettiin hinta-laatu suhde on kunnossa..

thumbs-up.gif

Back