• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristit liikkeelle 16. heinäkuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marquz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En osallistu "Aja töihin" -päivään... Oon lomalla, mutta muuten voin mennä rykimään tuonne liikenteeseen
cool.gif
+1

Arvontaa kumpi menee mopolla töihin ja kumpi kotilolla (arvatenkin naisilla on taas joku etuoikeus?
tounge.gif
), mutta kyllä meidän mopo tähän osallistuu oli ajaja kumpi vain
062802moto_prv.gif

Joo, lomaa pukkaa.. Tosin tona päivänä pitäis tulla kotiin maakunnista.. Jos sitten vaikka kävis duunin parkkipaikan kautta matkalla, tois samalla lisämittaa noin 20 km sille reissulle.. Haitanneekohan jos tuon suorittaa vasta illalla, ajatushan on tärkein, ja se, että on hauskaa..
biggrin.gif

Olis paljo parempi, että pyörällä töihin vähintään 1600 kilsan lenkin kautta, kun kerran jenkkilästä lähtöisin on
biggrin.gif

Viimesen kuukauden oon jo kulkenu mopedilla töissä. Taidan olla kapinallinen ja mennä juosten tuona aamuna!

Kyllä tuolloin tulee ajettua, vaikka lomalla ollaankin. Ensin Kotkaan uuteen merimuseoon ja sieltä mökille.
062802moto_prv.gif

ajoin eilen - tänään ja huomenna töihin, mutta ensi viikolla olen jo lomalla....pistin toisen auton kiertoon joten ajan koko elokuun ja varmaan syyskuunkin Yamahalla. töihin. joka päivä matkaa tulee > 100km. hyötyajoa.

Pyörällähän tuota on tullut kuljettua töihin huhtikuusta lähtien, poislukien kaikki toukokuun takatalvi päivät, että eiköhän sitä 16.7 ajella myöskin
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
Koko kesän olen ajanut pärrällä töihin, sateetkaan eivät haittaa kun on hyvät varusteet!

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Vaan vaimopa on luvannut lähteä kyydissä töihin tuona päivänä. Siinä teille ekologista kulkua
smile_org.gif
Oli se kyllä eilenkin ja ...

Back