• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristit liikkeelle 16. heinäkuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marquz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä ehdottomasti pyörällä töihin! Harmi ku mun duunipaikan muut motoristit on lomalla! Olis ollu taas hyvä aihe jauhaa saissee pitkinpäivää.. Tai jos joku vois ajaa mun puolesta töihin niin sekin kävis..

..Niin ja tämmösen tempauksenhan vois nykyään järjestää suomessa (ainakin etelä) vaikka helmikuun 12. päivä..

No mikä ettei. Saatanhan tonne sekaan lähteä päristelemään, vaikka työttömänä oonkin. Ajelen vaikka ex-työnantajan parkkiksen pariin kertaan ympäri ja sieltä sitte johonkin aamukahveelle. Mikäs siinä, kuluuhan se aika niinkin - ja ihan mukavasti.

Eiku  
062802moto_prv.gif

Mun täytyy myöntää, että tänä vuonna on ollut pyörällä tullut ajeltua laiskasti töihin, kun kotilolla pääsee nopeammin ja kulutuskin vähän pienempi dieselinä ja kelitkin....plaaplaa...

Jos ruuhkat vähän lisääntyisi, sitten pyörä olisi nopeampi, nyt menee pukemiseen niin kauan, ettei viitti mennä körryyttämään työmatkajonoihin.

Mun loma alkaa 23.7 motoparkista ja loppuu 22.8 kemoraan..
tounge.gif

Ei pysty kun oon lomilla
cool.gif

Eikä muutenkaan huvita mennä ruuhkassa mennen tullen Tuusulantie-Kehä 1 akselilla. On parempi että on hiukan peltikuorta ympärillä, melkoista "sodankäyntiä" em. reitit aamuin illoin.

Kelistä riippumatta huhtikuun puolesta välistä lokakuun loppupuolelle töihin pärrällä "lomia lukuunottamatta"
062802moto_prv.gif

Minusta tämä on hyvä tempaus vaikka pyörällä töihin -teemapäivää en itse katsokaan tarvitsevani. Niitähän on jo muutenkin sulan tien aikaan aina silloin kun ei ole:
- auton katsastusta
- vaimon auton katsastusta
- multa- tai halkokuormaa perävaunussa kotiin tuotavana
- roskakuormaa perävaunussa kaatopaikalle vietävänä
- MP:n irtorengasta auton peräkontissa vaihtoon menossa

Mutta 16.7. osuu vähän huonosti, koska silloin ei ratapäivälle varatun vapaapäivän vuoksi oikein ehdi ajaa töihin. Mutta ollaan hengessä mukana ja ajetaan hyötyajoa liikenneturvallisuuden parantamiseksi
062802moto_prv.gif

Jep joko moottori- tai polkupyörällä nykyisin mennään, kun ei oo matkaa kun muutama sata metriä.....

Ylläri että lähtösin jenkeistä  
biggrin.gif
. En nyt mikään viherpiipertäjä ole, mutta eikö olisi parempi perustella fillarilla ajoa duunimatkaan. Saisi vähän tämäkin kansa parannusta yleiskuntoon!

e:yleensä veivaan fillarilla, mutta tuolloin voisi päräyttää pärrällä.

No nyt on pakko sanoa ensimmäisenä että en aja vaikka menenkin töihin. tarvitsen autoa tuona päivänä töissä
sad_orig.gif

Muuten olisin toki ollut mukana tempauksessa...

Eipä poikkea mitenkään muistakaan päivistä. Joka aamu oon menny prätkällä duuniin, satoi tai paistoi, joten mukana ollaan
062802moto_prv.gif

Höh....? Miten tuo päivä eroaa muista päivistä
confused_orig.gif
??....Joka päivä ajetaan.....Eiks pyörät tehty ajoa varten?...ite ajoin viime kesänä 22 tuhatta.....
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

En osallistu "Aja töihin" -päivään... Oon lomalla, mutta muuten voin mennä rykimään tuonne liikenteeseen
cool.gif

Back