• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MasaP, eikä ole tällä ollut hätäpäivää ! Jos mä heitän levotonta juttua, niin kakkoseksi olen jäänyt !

Hitto seki sammakko:"Mä pidän huolta että kohtelet Tiinaa kuin Naista" murisin vanhemmalle motoristille hauiksia pullistellen ja keskitin kaikki energiani näyttääkseni pahalta just sillee ku peilin edessä olen harjoitellu - ja nää nauraa mulle! "kuin_naista" Tiina lupasi etten pääse unohtamaan 'kuin_naista'.

^
tounge.gif

Koitin ladata eilisiä pätkiä juutuuppiin, mutta siellä on joku päivitys menossa, niin sijaistoimintona palajan tuohon tissikuvioon.

Isoveikkani sai esikoisensa, ja tein sille tietty biisin, sille lapselle:
http://www.youtube.com/watch?v=_D7dj0dqU1A
Sutasin nuo piirustukset pikapikaa, mutta on siinä pari tissikuvaa maailman kauneimmassa muodossa.

Tässä sitten pari alastonkuvaa:
http://www.youtube.com/watch?v=S-mlzjCSgME
Henkisesti pikemminkin, mutta omakuvia nuo on, piirrettyjä.

Lisää alastomuutta, en valitettavasti kuulu uskovaisiin ihmisiin, mutta pohdin paljon kyllä:
http://www.youtube.com/watch?v=kKYxSAMpE3A
Tämä video esilletuo loistavan kykyni kirjoittaa englannin miten huvittaa. Typo tai tehostekeino.

Ai !!!! Siinä kohtaa missä on Napoleon, siinä on kyllä aika hemmetin hyvin mielestäni vedetty, juuri noin haluaisin osata laulaa, mutta puhdas vahinko.

Tässä ajan mopolla, ja mun sääret näkyy:
http://www.youtube.com/watch?v=d-eh9eceGgk
En ole lauluun yhtään tyytyväinen, mut tulipahan tehtyä.

Loppuun, nyt lupaan hetkeksi pitää tauon:
Olin kovasti pohtinut uskoa, uskovaisuutta, yms. Kävin sitten erään bändin messissä risteilyllä. Bändin seurassa oli kyllä juu hauskaa, mutta tuli se ihmisyys vs uskonto vähän turhan karulla tavalla vastaan. Masennuin hiukan. Olen pahoillani, videon ja äänen tallennuksessa tapahtui joku virhe, eikä saundit ole kovinkaan miellyttävät, mutta jos joku jaksaa kuunnella siitä huolimatta:
http://www.youtube.com/watch?v=PksbmSwDVqg

Aika kustom voittoista näyttäisi tuo kalusto olleen. No mikäpäs siinä, hyvät on varmaan saundit ollu. Lisäksi tiedän, että ainakin Intikka (VS 1400) antaa miellyttävät kyydit.

köhmä, jep, saundit on kohdillaan !
En suoranaisesti valitse erikseen kyydittäjiäni. Kuskin kohdalla ainut merkityksellinen seikka on tietyn peruskohteliaisuuden hallinta tai tilannetaju itseasiassa.
En muuten arvota kuskeja, enkä mopojakaan, nautiskelen vain. Tämän foorumin valitsin sen tähden, että hajonta olisi suuri. En fanita yhtäkään mopoa ylitse muiden, enkä aio leimautua mihinkään ryhmään.
Enkä kenenkään seuraankaan. Teen sen kyl -
Äh, nyt alkoi väsyttämään.

istun shellin pihalla ja ajattelin ajankulukseni tarinoida.
Miehen pituudella on väliä. Olen itse 164cm. Joku 173 mahdollistaa mukavia 'halausasentoja', sen alle, ja mittavasti sen yli sulkee ikävällä tavalla erinäisiä elementtejä pois.
Mulla on sen verran tylsä tuo halaushistoria, ettei kannata antaa mielikuvituksensa liikaa lentää. Jonkin verran kuitenkin. Perustan tietoni muuhunkin kuin satelliittikanavien saksankieliseen antiin ja luontodokkareihin. Enimmäkseen niihin kuitenkin, ja naistenlehtiin.
Olen klaustro...klepto...mikä se vanhoillinen-sana oli. Hyppisin sängystä toiseen vain sen yhden miehen kanssa, eipä ole vastaan kävellyt. Ulkonäöllä on loppupelissä yllättävän vähän merkitystä. Pilke silmäkulmassa, musta huumori, parasta älykäs huumori jota ei ensin edes tajua vitsiksi, kah, tilannekomiikka!
Noh, tänään olen väsynyt ja lepään, en lähde ajoihin vaikka hyvä kyyti olikin tarjolla.

Pave
smile_org.gif

Ainoat lehdet mitä olen tilannut tai lukenut:
Aku Ankka
Suomen Luonto
Tieteen maailma

Kerran yksi lehtimies soitti, olin just shellillä ja postasin tänne jotakin. "tilaajalahjaksi sifonkiliina ja aito vuorikidekoru"
"joo, no, en käytä koruja, en liinaa ellei peräkärryssä, en lue naistenlehtiä, mutta jos saan tilaajalahjaksi aviomiehen, tilaan minkä tahansa lehden."
Mies lupasi vakavasti harkita. Sanoin, ettei harkinnat pal perusta. Aviomies, tai en tilaa lehteä.
Ainakin nauroimme.
Ja sitten se surullinen osuus: pahoin pelkään olevani turhan kompleksinen, joten en vitsinheittoa enempää kuvittelekaan avioituvani. En tosin kuulu kirkkoonkaan. Ei oikein kiehdo ajatus olla taakka, ja näillä reaktiosarjoilla mun aviomiehen pitäisi olla uran tehnyt hävittäjälentäjä, poliisi, palomies, psykiatri, painija, lääkäri. Tananmoinen luonteenlujuus ja tilannehallinta, itsevarmuus ja itsetietoisuus. Leijonan kesyttäjä. Surullista mun kannalta.
Siksi koitan sopivin väliajoin korostaa, että olen tässä mopojen takia. Onhan se minullakin puhe siitä mistä puute, mutta teen parhaani etten anna väärää kuvaa. Ne muutamat myöntänevät.

Pyydän nyt anteeksi, tänään vähän huono päivä. Purin sitten tänne
sad_orig.gif

Kyllähän sitä salaa toivoo.

Mutta kun olen...
Vaikea.
Ja siihen päälle, haluaisin olla miehelleni päivien valo, ylpeyden aihe...

Olen valitettavasti turhan erikoinen, hellyyden ja huomionkipeä. Mustasukkainen.

Ei huvita ei pätkääkään leikkiä näillä asioilla. En pidä riitelystä(sopiminen kyllä mukavaa jos se tapahtuu "halien"), inhoan vaatimista. Mutta. Mun pään sisällä asuu kummallinen universumi. Operoin symboleilla ja reagoin kuin villieläin. Jos mut jättää yksin kotiin firman bileiden ajaksi ilman pohjaa, haukun naapurit sekopäisiksi, puren sohvan palasiksi, pissin lattialle. Impulssiherkkä, voimakas, hallitsematon... Eikä tähän ole lääkitystä.

Yksin ei ole mukava olla, mutta mukavampaa kuin itsensä vammaiseksi ja lähinnä rasitteeksi kokeminen. Ei te mieli todistaa jälkimmäistä kenellekään.

Ja mistä lähtien kaikki toi mitä olet kirjoitellut ei sais kirjoitettua yhellä sanalla?

NAINEN  
wink.gif

Ei sun "tämmönen olen texti" pahemmin poikkea muista samaan rotuun kuuluvista  
smile_org.gif

Tuskin sun texti ketään karkuun ajaa,lähinnä voisin ajatella että mielenkiinto herää kun et ole samaa harmaa tavaraa kun enemmistö.

Ja voisin veikata et sitten kun se oikea löytyy,niin tuskin teillä tylsää ainakaan tulee  
smile_org.gif

Adve, sen mitä kauhunsekaisesti olen kuunnellut, on tosiaan rankempiakin tapauksia. Olen oikeasti pahoillani. Mun mielestä parisuhde ei saisi mennä niin. Seurasin lapsena kyllikseni sitä vihanpitoa, näin toistensa kiduttamista. Päätin jo tuolloin, että mielummin yksin. Kiitos, Adve, hymyilen. Tuli mukava ja varmempi olo.

Pave, olen omistanut koiria pienen elämäni. Vertauksesi meni juuri niin kuin pitikin. Olen samaa mieltä. Bullmastiffia ei saa kiltiksi käskemällä, vaan loogisuudella, rauhallisuudella, luotettavuudella. Jos häröilee miten tahansa, kyseenalaistaa bulma johtajantaidot ja ottaa päätösvallan omiin käsiin.

Kiitän ymmärryksestä!
Palailen, nyt Turun keikka.
Perjantaikin vielä !

istuksin rautatien pihalla, juon ärrän isoa kahvia ja poltan tupakkaa. Tupakka on mun paras ystävä sinkkuelossa. Venailen kuukausittaista sähköshokkihoitoa...eli käyn Pulssin kuntoutuksessa. Siellä mulle opetetaan miten voin elämään päävammani kanssa. En saisi lukea kirjaa tai katsoa lehvaa kokonaan, väsyn. Väsyneenä olen impulssiherkkä, eikä siitä seuraa hyvää. Päävamma mulla on ollut 20v. Vasta Turusta löysin vahingossa alan asiantuntijat. Mun olisi pitänyt olla kuntoutuksessa jo 13-vuotiaana, mutta mut jätettiin heitteille. Koitin ryömiä päiviäni eteenpäin, yrittää tehdä edes jotain elämälläni. Sairastuin anoreksiaan (siitä olemattomat tissit, kela kuulema korvaisi täytteet kun tämä johtuu sairaudesta) kun yritin väkisin puskea itseäni eteenpäin,enkä ymmärtänyt miksi olen heikko ja väsynyt. Ajattelin olevani vain laiskapaska.
Joulun paikkeilla pää kuvattiin, ja aksiaalitumakevauriohan siellä. Suoraan sairaseläkkeelle. Vakuutusrahoilla ajattelin hankkia pajan: "Airon Ateljee" ja teen taidetta lasten mielenterveyttä tukemaan. Tuumin. Olisi mukava jos musta olisi hyötyä.
Tupakan lopetan heti jos löydän miehen joka tarjoaa muuta puuhaa stressin purkamiseen eikä luo lisää stressiä. Eksät ja anopit on mulle vaikea pala, joten samassa taloudessa ei saisi näkyä kuin minun kädenjälki. Lapset on viattomia osapuolia, ne ei ole eksiä, eikä niitä työnnetä sivuun. Minä katoan mielummin, ei lapsi. Tästä en jousta. En ala tappelemaan näistä asioista, ei energia riitä. Lähden vain pois, jos ei keskustelu tehoa. Ja lähteä olen saanut
sad_orig.gif

Tappelen mieluusti asioista jotka on sovittavissa 15min aikajänteellä hellin käsin. Sen pidemmistä kiistoista menetän tajuntani ja väsyn sumuiseen tilaan.
Tarinoin joutessani, kiitos tilasta ja luvasta, kiitos vastauksista jotka ei tuomitse.
Tarinani ei tarkoita, että hakisin muuta kuin mopoja juuri nyt, nähtäväksi ja kuultavaksi. Ei ole varaa "kokeilla" ketään, ei nyt. Olla ja elää silti tahtoisin. Nähdä maisemia ja tuntea viima ja voima. Hiljaa kypärän sisällä.

ai niin ! Se pahin piirre minussa: ruoka on hyvää ! Ruuanlaitto, kokkaaminen, väsääminen, soveltaminen, keksiminen, olutta, punaviiniä, konjakkia, viskiä. Tulen ensinnäkin kalliiksi, ja mun timmin kropan sisällä asuu lihansyöjäläski. En osaa tehdä pieniä annoksia, ja sen mukaisesti myös syön. Jos mulla on lautasella lihaa, murisen kaikille ohikulkeville, menen jonnekin nurkkaan sitä syömään ja ärisen. Kyllä mä sitten olen ihan kiltti eikä mua tarvitse hävetä enää niin paljoa.
"älä katso sitä liian kauan silmiin, älä näytä pelkoasi, älä tee äkkinäisiä liikkeitä, älä koske sen ruokakuppiin ja silitä vain ohuelti sivusta, älä ikinä taputa päätä, se voi kokea sen uhkaavana"

062802moto_prv.gif
taajuus
smile_org.gif

Eräskin tunnettu historian henkilö oli laittanut kyltin portilleen:

"älä koirista välitä, se on emäntä jota varoa pitää"

En muista tarkkaa sitaattia.

Voi teitä miehiä, jos mun kaltaisia oikeastikin on enemmän !

Jennin jäljiltähän täällä on yksi hyvin pitkä threadi mikä on viihdyttävää luettavaa myöskin.

Tällaisena ärsyttävän ahdasmielisen loogisena ja perus pessimistisenä insinöörinä näitä juttuja on mukava lueskella, välillä pitäs ite muistaa elää tunteella ja hiukan kieli poskella
smile_org.gif

Mikuni, hyvä jos näistä aivoshokeistani on hyötyä.
Lienen monessakin mielessä varoittava esimerkki.

Taajuus, osuit naulan kantaan!
Kaverimielessä minua ei tarvitse varoa. Olen lojaali ja uskollinen kaverina, ystävänä, noh, ainakin yksi ystäväni täälläkin foorumilla seilaa, hän tietää miten vakavasti otan asiat. Ystävien puolta pidetään hautaan saakka.

Mutta, jos mun kanssa aikoo vällyjen väliin, kannattaa hakea hoitopaikka jostakin psykiatriselta. Vinkki. Lienen vaarallinen jos minusta pedon herättää. Scary Movie, en muista mikä jakso, missä tää tytsy menee päälle ja puhuu hiukan tuhmia, ei tää tumma, vaan se blondi.

Pave,
Joensuussa olin silloisen saksanpaimenkoirani kanssa metsäetsintäporukoissa. Koulutettu ja viettien mukaan toimiva koira on mahtavaa seurattavaa. Siellä oli jos minkämoista karvaturpaa tekemässä tärkeää työtä.

Olen siitä samaa mieltä, että oli rotu mikä tahansa, tulee se opastaa yhteiskunnan opeille.

Juuh, silikoneja tarjottiin joku 10v sitten. Otin vastaan mielenkiintoisena kuriositeettina, en harkinnut sekuntiakaan.

Ja elänhän minä, mutten tunne Turusta ihmisiä, ei ole työporukkaa, ei opiskelukavereita, harrastukset ym jäi Joensuuhun. Varaa tai voimia ei ole juuri mihinkään. Tänään olen taas niin kivuliaan väsynyt, etten voi kuvitellakaan lähteväni mihinkään. Yksin siis.

Viihdyttävää ja värikästä kyllä, sellainen se Jensku (!) on. Mutta että lihansyöjäläski!?!?  
biggrin.gif

Back