Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tämä se sama kurssi, jossa MP69 seuran kouluttajien kanssa harjoiteltiin jarrutusta ym viime keväänä? Mokomat ajattivat porukkaa vielä SORATIELLÄ!Mikäs mahtaa olla vuoden -08 tilanne Survivalin suhteen, onko MotOrg järjestämässä sinne taas edukkaita paikkoja, vai mikä meininki?
Tässä olisi yksi innokas osallistuja ruosteenpoistokurssille![]()
Mun matkalehmää ei ole tarkoitettu hiekalle! Meinasin kaatua sillä Koukkujärven pätkällä ja tylytin sitä kouluttajaa soratiellä ajattamisesta. He myönsivät, että sorapätkäajo olisi pitänyt kertoa etukäteen, mutta.....Juu, sama kurssi...![]()
Eihän se hiekkapätkä paha ollut, eihän... Pääsit sinäkin nauttimaan maaseudun hiekkateistä![]()
![]()
Mää tuun taas kesällä sinne teille päin muutenkin - töihin nääs. Kiviä potkimaan. Moponkin otan mukaan iltaviihdykkeeksi.Hmm, mun mielestä ne kyllä sano, että mennään hiekkatiellekin... No, enpä sano varmaksi... Mutta mutta... Ajokurssit on just hyviä, enskesänä tuut sitten tonne .ORG! rata-ajopäivien kursseille, nekin on loistavia ja saa ajaa varmasti pelkkällä kestopäällysteellä![]()
Ei muutakun teretulemastMää tuun taas kesällä sinne teille päin muutenkin - töihin nääs. Kiviä potkimaan. Moponkin otan mukaan iltaviihdykkeeksi.Hmm, mun mielestä ne kyllä sano, että mennään hiekkatiellekin... No, enpä sano varmaksi... Mutta mutta... Ajokurssit on just hyviä, enskesänä tuut sitten tonne .ORG! rata-ajopäivien kursseille, nekin on loistavia ja saa ajaa varmasti pelkkällä kestopäällysteellä
Pynsät ja Nässyt on bongattava vähintään kerta viikkoon!![]()
sanoi:sorapätkäajo olisi pitänyt kertoa etukäteen, mutta.....Ei tuollaiseen "alkeiskoulutukseen" voi kuulua hiekkatiellä ajamista. Oli muuten viimeinen ajokurssi, mille osallistuin!![]()
Sää sitten osaat puhua ja maanitella!Ekaan viestiin vastauksena, että asiat etenee seuraavan viikon aikana johonkin suuntaan. Jos suurempia esteitä ei ilmaannu, niin eiköhän tuonne Orgin porukalla tänäkin vuonna mennä.
sanoi:sorapätkäajo olisi pitänyt kertoa etukäteen, mutta.....Ei tuollaiseen "alkeiskoulutukseen" voi kuulua hiekkatiellä ajamista. Oli muuten viimeinen ajokurssi, mille osallistuin!![]()
No niin, Tuomo, lopetas ny taas se uhoaminenKattos, Nokialla sattuu ja tapahtuu, mutta älä ny veikkonen kaikkea huuhtele menemään... tuu ny ees sinne ratapäiville mihin mä olen joskus ennenkin sua yrittänny vedättää.![]()
![]()
Siis kyllähän se sun matkalehmäs radalla pärjää komeesti, etkä olis edes ainoo joka tollasella lehmällä siellä päästääSää sitten osaat puhua ja maanitella!No niin, Tuomo, lopetas ny taas se uhoaminenKattos, Nokialla sattuu ja tapahtuu, mutta älä ny veikkonen kaikkea huuhtele menemään... tuu ny ees sinne ratapäiville mihin mä olen joskus ennenkin sua yrittänny vedättää.![]()
Jos noi aikataulut, kivien potkimiset, hommaan soveltuva mopotin ym. asiat järkkääntyy, niin....![]()
![]()
Eikös sun suunnitelmissasi ole ZZR 1400?Siis kyllähän se sun matkalehmäs radalla pärjää komeesti, etkä olis edes ainoo joka tollasella lehmällä siellä päästääSää sitten osaat puhua ja maanitella!No niin, Tuomo, lopetas ny taas se uhoaminenKattos, Nokialla sattuu ja tapahtuu, mutta älä ny veikkonen kaikkea huuhtele menemään... tuu ny ees sinne ratapäiville mihin mä olen joskus ennenkin sua yrittänny vedättää.![]()
Jos noi aikataulut, kivien potkimiset, hommaan soveltuva mopotin ym. asiat järkkääntyy, niin....![]()
![]()
![]()
Sä oot lutu! *pus pus* Aina heikompia puolustamassa!...Älkää Kiusatko ttuttua .. hän on ystävistä parhain...