Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Motocrossipyörän oloisella, valkoisella moottoripyörällä liikenteessä ollut nuori mies poistui poliisin mukaan paikalta jättämättä yhteystietojaan. Poliisi pyytää häntä tai asiasta jotain tietäviä henkilöitä ottamaan yhteyttä asian selvittämiseksi.
On niitä valkosiakin kotareita, ainakin vanhempia. Tämä nyt ei liittynyt itse aiheeseen, mutta...Minä ainakin miellän "poistumiseen" ja "pakenemiseen", joista tuossa puhutaan, ison eron!![]()
Jos on paennut, niin tuli ekana mieleen että 16v kuski täysteho ktm:llä ja säikähtänyt, että mitäs nyt kävi.![]()
(Joo harvoin ne kotarit valkosia on ei tarvi puuttua)![]()
Olit paikalla, näit ja kuulit kaiken ? Miksi et ilmoita tietojasi Vantaan poliisille.Saatanan kakarat kun hyppii alle joka paikassa. Mopokuski oli todennut, että kaikki hyvin ja pentu sanonut, ettei mitään hätää. Sitten nämä lööpit on tämmöisiä.
Autoilijan vika.![]()
NimenomaanAutoilijan vika.![]()
Ei tuomita ei, mut asia olis juuri tuon takia hyvä selvittää, ettei tuomittais huhujen perusteella!!Ootteko huomannu, että tapaus on sattunut 7.6. ja juttua puidaan jo 10.6. iltasanomissa? Eipä taida olla kovin suuresta rikoksesta olla kyse. Tuskin poliisi pyytää tavan rikollista (esim. mp-karkuunkaahaajaa) ilmoittautumaan itse. Ja kaveri taisi tulla oikealta, josta on pääsääntöisesti etuajo-oikeus. Jotta älkää nyt vielä tuomitko kuskia edes täällä netissä.
tulihansesieltä.com.Pidätkö itte motoristien mainetta yllä?Kerro lisää...jos motoristien maine menee tommosten takia.....