• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

"Motoristi" pakeni kolaripaikalta Vantaalla 7.6.

Nämä on aina huonoja juttuja, otsikointi sen verran suurta lähiaikoina taas motoristien "mokaamisista" että...

Tammisaaressa joku oli paukauttanut yli kahtasataa tutkaan, eipä fiksua sekään. Kyllähän pyöräilystä pitää pystyä nauttimaan ihan normaalinopeuksillakin.
062802moto_prv.gif

vellihousu, kun pakeni paikalta. Toivottovasti saavat kiinni ja joutuu vastuuseen tekosestaan.

Olikohan enska vai crossi?

Ei silti, jos itse hölmöilisin esim. crossilla kadulla (mitä ei todellakaan tule tapahtumaan...) kantaisin vastuun seurauksista ja jopa jäisin auttamaan (ammattietiikka).

Laki velvoittaa auttamaan onnettomuustapauksissa, riittää kun soittaa hälytyskeskukseen jos ei muuta osaa tai uskalla tehdä.

Uutisessa sanottiin:
sanoi:
Motocrossipyörän oloisella, valkoisella moottoripyörällä liikenteessä ollut nuori mies poistui poliisin mukaan paikalta jättämättä yhteystietojaan. Poliisi pyytää häntä tai asiasta jotain tietäviä henkilöitä ottamaan yhteyttä asian selvittämiseksi.

Eli pakeniko pyöräilijä pysähtymättä vai pysähtyikö ja poistui sen jälkeen antamatta yhteystietoja? Jälkimmäinen ei ymmärtääkseni ole pakenemista paikalta.

Mun mielestä iltasanomien otsikko on ristiriidassa tekstin kanssa.

Niin no tuosta sai kyllä vähän sen kuvan, että poliisit ovat itse unohtaneet ottaa kaverilta yhteystiedot ylös..

Minä ainakin miellän "poistumiseen" ja "pakenemiseen", joista tuossa puhutaan, ison eron!
omg.gif

Jos on paennut, niin tuli ekana mieleen että 16v kuski täysteho ktm:llä ja säikähtänyt, että mitäs nyt kävi.
confused_orig.gif

(Joo harvoin ne kotarit valkosia on ei tarvi puuttua
tounge.gif
)

Minä ainakin miellän "poistumiseen" ja "pakenemiseen", joista tuossa puhutaan, ison eron!
omg.gif

Jos on paennut, niin tuli ekana mieleen että 16v kuski täysteho ktm:llä ja säikähtänyt, että mitäs nyt kävi.
confused_orig.gif

(Joo harvoin ne kotarit valkosia on ei tarvi puuttua
tounge.gif
)
On niitä valkosiakin kotareita, ainakin vanhempia. Tämä nyt ei liittynyt itse aiheeseen, mutta...
tounge.gif

Saatanan kakarat kun hyppii alle joka paikassa. Mopokuski oli todennut, että kaikki hyvin ja pentu sanonut, ettei mitään hätää. Sitten nämä lööpit on tämmöisiä.
Autoilijan vika.
veryangry.gif

Aikamoista vääntämistä tällä foorumilla saa joku lehden otsikko aikaseks. Ja vääntelemistä. Luulis et on kyseessä lauma lakitieteen ekakurssilaisia.

confused_orig.gif

Oli sit niin tai näin, jos yhtään "miehellä" on munaa, ilmoittautuu, kun huomaa et tietoja kaivataan!
Muutoin mies- määritteen käyttö on turhaa, ei edes nuorimies ole kohdallaan, mikä lie vellihousu, jos ei vastuutaan kanna, oli sit asia miten hyvänsä...  
mad.gif
jos motoristien maine menee tommosten takia.....

Ootteko huomannu, että tapaus on sattunut 7.6. ja juttua puidaan jo 10.6. iltasanomissa? Eipä taida olla kovin suuresta rikoksesta olla kyse. Tuskin poliisi pyytää tavan rikollista (esim. mp-karkuunkaahaajaa) ilmoittautumaan itse. Ja kaveri taisi tulla oikealta, josta on pääsääntöisesti etuajo-oikeus. Jotta älkää nyt vielä tuomitko kuskia edes täällä netissä.

Ootteko huomannu, että tapaus on sattunut 7.6. ja juttua puidaan jo 10.6. iltasanomissa? Eipä taida olla kovin suuresta rikoksesta olla kyse. Tuskin poliisi pyytää tavan rikollista (esim. mp-karkuunkaahaajaa) ilmoittautumaan itse. Ja kaveri taisi tulla oikealta, josta on pääsääntöisesti etuajo-oikeus. Jotta älkää nyt vielä tuomitko kuskia edes täällä netissä.
Ei tuomita ei, mut asia olis juuri tuon takia hyvä selvittää, ettei tuomittais huhujen perusteella!!
Tosin, eipä siinä ole uutisarvoa, jos motoristissa ei ookkaan vikaa, eli tuskimpa lisäselvyyttä tulee ainakaan iltapäivälehdissä.

Back