Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites olis itsemurha ?Sivutuulta mäkin veikkaan. Ja tietenkin riippuu että millasessa muodostelmassa on ajettu porukalla. Jos välit ollut liian pienet, niin on saattanut keskittyä aivan muuhun kuin ajamiseen.
Arvaus : Ensipyörä ja porukassa ajamisen turvallisuuden tunne joka ei auta, kun oma virhe ajamisessa tulee tehtyäLainaus Aamulehden kommenteista:
"KS pyöräseurue tuli vt 23:lla vastaan n.kilometriä ennen kolarin tapahtumapaikkaa ja jo silloin mieheni kanssa kiinnitimme huomion liian lähekkäin ja keskiviivalla ajamiseen.Seurue oli kuitenkin kohtalaisen suuri,ennätimme laskea n.20 motoristia.
Surullinen tapahtuma ja jälkiviisaus kielletty,mutta turvavälit ja pois keskiviivalta......."
Tämähän tuntuu tosi näppärältä selitykseltä, jolla syy voidaan vierittää pois moottoripyöräilijän niskoilta. Puusilmäpimppari.Heitänpä ihan tämmösen tyhmän jutun tähän väliin kun tätä onnettomuutta mietin tänään, kun mulla oli ampiainen pyörässä seuralaisena. No mulle siitä ei vahinkoa aiheutunut kun se oli mittaristolla hengailemassa, mutta mulla on sellanen kypärä missä on leuan kohdalla sillai tyhjää välissä, että pystyn laittamaan alakautta käden kypärän sisälle ja raapimaan esim. silmää.
Niin sitä siis mietin että jos mulla lentäis tuohon välikköön ampiainen, niin saattaisin kyllä siihen malliin säikähtää että en takaa ettenkö itekkin olis lepikossa..