• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi loukkaantui Kokkolassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keppigee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moottoripyöräilijä loukkaantui yhteentörmäyksessä pakettiauton kanssa sunnuntai-iltana kokkolassa(20.5-07).Kolari sattui kasitiellä,Vitsarin shellin liittymässä puoli viiden aikaan.loukkaantunut motoristi kuljetettiin keski-pohjanmaan keskussairaalaan.

No onkos kellään tarkempaa tietoa,miten kuski voi,toivottavasti ei käynyt pahemmin ja tointuu.

Eedittiä;näkyvyyshän tuolta shellin pihasta tullessa molempiin suuntiin hyvä,kun suoraa piisaa,ja alueella 80,n rajoitus,,,.

No pentele. Ajoin samasta paikasta ohi vähä myöhemmin, mut eipä enää sillon näkyny mitään ihmeempää mikä ois silmään pistäny. Tai sitte oon ajanu ihan koomassa...

Tarkempaa tietoa ei itellä ole. Mutta sen verran kuulin että olisi menehtynyt heti. Toivottavasti olen väärässä
confused_orig.gif
Joku korjatkoon joka tietää asian oikean laidan.

Tarkempaa tietoa ei itellä ole. Mutta sen verran kuulin että olisi menehtynyt heti. Toivottavasti olen väärässä
confused_orig.gif
Joku korjatkoon joka tietää asian oikean laidan.
......Ei kai,toivottavasti ei....

Itekkin tuolta shelliltä monesti tullut,liikennettähän on joskus tuskastumiseen asti ootella kasitielle pääsyä,ja rekkojenkin suosima paikka,ei haittais vaikka tuohon 60 lätkän laittais,huolttikselta tulo olisi varmaan sujuvampaa/turvallisempaa.
Näkyvyyttähän on tuossa molempiin suuntiin hyvin,onkos tietoo kuka mistäkin tuli ko tapauksessa.....

Back