Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, luettu on. *kliks*Kannattais lukea se uutinen tarkemmin
Moottoripyörä ja kuljettaja joutuivat kovan tilannenopeuden takia hallitsemattomaan ilmalentoon
Mä en ole vielä kertaakaan lähtenyt hallitsemattomaan ilmalentoon vaikka aika kovaa on tullut ajettua eri tilanteissa.Kannattais lukea se uutinen tarkemmin
Moottoripyörä ja kuljettaja joutuivat kovan tilannenopeuden takia hallitsemattomaan ilmalentoon
no no...meneepäs pilkun viilaamiseks..Niin ja otsikon kirjoittajalle. Se on Joroisissa ei Joroisilla. Isovanhemmat asuu siellä, enkä ole ikinä kuullut sanottavan Joroisilla.
Missähän siinä tekstissä mainitaan "kymmenien metrien loikka" tms?Joo-o, kyllähän neljänkympin vauhdista pyörä ja kuski ottaa kymmenien metrien loikkia. On tainnu mennä tilauksen mukaan.
saatto olla tällekkin kaverille vasta eka kerta...Mä en ole vielä kertaakaan lähtenyt hallitsemattomaan ilmalentoon vaikka aika kovaa on tullut ajettua eri tilanteissa.
Pointti kysymyksellä taisi olla se, että oliko tiellä joku mihin törmättiin ja sen seurauksena otettiin lokista mallia.
urat ja/tai likaa tielläsaatto olla tällekkin kaverille vasta eka kerta...Mä en ole vielä kertaakaan lähtenyt hallitsemattomaan ilmalentoon vaikka aika kovaa on tullut ajettua eri tilanteissa.
Pointti kysymyksellä taisi olla se, että oliko tiellä joku mihin törmättiin ja sen seurauksena otettiin lokista mallia.
lähti ikäänkuin mopo käsistä.
vaikkakin tuo 40 km/h...siitäkin huolimatta ikävä tapaus...
hiljainen osanottoni
Juu...Joroisissa...Niin ja otsikon kirjoittajalle. Se on Joroisissa ei Joroisilla. Isovanhemmat asuu siellä, enkä ole ikinä kuullut sanottavan Joroisilla.
...and indeed there was no evident traces of excrement at allJuu, luettu on. *kliks*