• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristeilla uhkailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laita vielä encorena Bombereilla uhkailusta
062802jumpie_prv.gif

Taisi autovoro eksyä näille sivuille lukemaan tulevasta kohtalostaan. Meinaan kun tuo Hynysen uhkailu tuntui lähinnä huvittavalta. Mutta kun täältä luki mikä karmiva kohtalo on voroa odottamassa, niin meikeläinenkin vei autonsa Hynysen määräämään paikkaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Ja vaimon auton kanssa.
eek.gif

Nostalgialle kyllä tarinoistaan twelve points
thumbs-up.gif

HD miehen seikkailut taitaa olla loppuun koluttu aihe, mutta tässä ketjussa oli ideaa kokonaiseen kirjasarjaan. Lupaan ostaa koko sarjan kovakantisena, joten kynä sauhuamaan
buttrock.gif

bowdown.gif
päivä pelastettu kun sai nauraa näitä lukiessa!
smile_org.gif
kateeks käy tosiaankin kun joillakin löytyy mielikuvitusta.
buttrock.gif

Paras on nopeilla mopoilla uhkailu
biggrin.gif
. Jää bemariauto(pissipää)kuskit helposti toiseksi kuten tänään
033102bebe_1_prv.gif
. Mahtaa harmittaa kun ei talon verran maksava peltiloora kulje (tai paremminkin kiihdy) tarpeeksi
tounge.gif
.

Viimesen päälle, jopa itseironiaa. Eihän tässä tarinassa kuitenkaan
ole kuin yksi pelle: ÄIJÄ HYNYNEN. Jopa ropisi vähäinenkin arvostus.
Onneksi sentään yksi bändistä ajaa Guzzilla.

Paras on nopeilla mopoilla uhkailu
biggrin.gif
. Jää bemariauto(pissipää)kuskit helposti toiseksi kuten tänään
033102bebe_1_prv.gif
. Mahtaa harmittaa kun ei talon verran maksava peltiloora kulje (tai paremminkin kiihdy) tarpeeksi
tounge.gif
.
Vois heittää kysymyksen, kuinka monella nopeilla mopojen ajajilla... on nopeampi auto??
omg.gif
omg.gif
Mulla taitaa huippunopeudessa autoni jättää Bobin, mutta kiihtyvyydessä ei autolla ole jakoa... Mutta eipä mun pyörä kyllä kovin nopea ole, vaan ei ole tarviskaan. Tänään kokeilin kyllä nopeaa pyörää, eli kaverin uutta Firebladea. Käsittämätön laite kulkemaan ja hauska ajaa, mutta ei enää sytytä sisälläni tuommoset omistamisen halua...

Minen kuulkaa ymmärrä tuota Hynystä alkuunkaan.
Siinä on kuulkaa joku tehnyt ystävän työn, kun on hakenu vanhan Vanduran pois.Eipä tarvinnu maksaa EkoKemille hausta.
Ettei käy kuin minun auton.Ei kelvannu rosmolle, ei kauppakeskuksessa, oli vaan jättäny oven auki ja miettiny tietenki että saakeli ku joku kerkes ensin (ei mankkaa) ja jättäny mulle lohdutukseksi tyhjän siideripurkin oven viereen..

Ja toisekseen.Se joka on sen hakenu, on TOSIAAN ollu auton tarpeessa,mutta ei anna Hynynen viimestä paitaansa tarvitsevalle, ei!
Henkilökohtasesti tykkäsin kukkahattumotoristijutusta, kukkahatut kun on niin lähellä sydäntä...varsinkin siitä miten taivaanranta loimotti!

Minen kuulkaa ymmärrä tuota Hynystä alkuunkaan.
Siinä on kuulkaa joku tehnyt ystävän työn, kun on hakenu vanhan Vanduran pois.Eipä tarvinnu maksaa EkoKemille hausta.
Ettei käy kuin minun auton.Ei kelvannu rosmolle, ei kauppakeskuksessa, oli vaan jättäny oven auki ja miettiny tietenki että saakeli ku joku kerkes ensin (ei mankkaa) ja jättäny mulle lohdutukseksi tyhjän siideripurkin oven viereen..

Ja toisekseen.Se joka on sen hakenu, on TOSIAAN ollu auton tarpeessa,mutta ei anna Hynynen viimestä paitaansa tarvitsevalle, ei!
Henkilökohtasesti tykkäsin kukkahattumotoristijutusta, kukkahatut kun on niin lähellä sydäntä...varsinkin siitä miten taivaanranta loimotti!
Tarkoitit tuon ehkä vitsinä ja mun kommenttini leimautuu tosikkomaiseksi, mutta sanonpa silti, että mut on pienenä opetettu, ettei lähimmäisen omaisuuteen saa ilman lupaa edes koskea. Näin olen kuitenkin, opetuksesta huolimatta, joskus nuorempana tehnyt, mutta rangaistuksenkin saanut. Prosenttipotukkaa en ole perääni saanut, mutta oppisin mokistani. Hynysen autohan tuo ei kait ollut vaan miksaajan. En tiiä kuinka hyvät tienestit kaverilla on, mutta jos työntekoväline(kamojen roudaamiseen) pöllitään, niin vituttaahan se niin paljon, että saatetaan mennä tulistuksissa äärimmäisyyksiin. Kun multa varastettiin vanha paska ZZR1100 parkkipaikalta, niin en ajatellut, että mahtoikos mennä tarpeeseen ja unohdetaan koko juttu, vaan olin valmis viemään saunan taakse varkaan, jos kyseinen kusipää löytyy...
mad.gif

Ensinnäkin se kottero ei ollut Hynysen, vaan miksaajan.
Toiseksi Hynynen oivalsi asian media-arvon ja teki sen pohjalta siirtonsa ja tähän täkyyn media tarttui odotusten mukaisesti.
Hynynen ja Kotiteollisuus ovat viihdeartisteja, joten en niin vakavasti noteeraa heidän edesottamuksiaan musiikin ulkopuolella (tekevät ihan sitä samaa kuin moni muukin, mutta osittain julkisesti), mutta musiikki on mieleeni ja heidän tuotantoaan kuuntelen.

Moni varmaan ajattelee kristillisesti eli antaa paitansa päältä, jos kilikalimies tulee ja pöllii autotallista tai työpaikalta työkalut, että tarpeeseen menivät ja toivottavasti kaverilla töitä riittää vast'edes, pitää vain hankkia itselle uudet ja pitää vain "ymmärtää" toisen tilanne miksi teki näin.
En kuitenkaan usko moiseen illuusioon, kyllä siinä päästellään kaikki painokelvottomat lausahdukset ja uhkaukset ilmoille, kun huomataan että itse omilla rahoilla hankkimat työkalut on viety ja mieli varmasti halajaa pientä hyvitystä sekä selvitystä kasvokkain teon tekijän kanssa, jahka saa tämän henkilön identiteetin ja mahdollisen tavoitettavuuden tietoonsa, jos saa.
lookaround_orig.gif

Niinpä se kai on. Jo Sinatra aikoinaan sanoi, että ihan sama
mitä kirjoitetaan, kun nimeni kirjoitetaan oikein.(vapaa suomennos)

En kuitenkaan usko moiseen illuusioon, kyllä siinä päästellään kaikki painokelvottomat lausahdukset ja uhkaukset ilmoille, kun huomataan että itse omilla rahoilla hankkimat työkalut on viety ja mieli varmasti halajaa pientä hyvitystä sekä selvitystä kasvokkain teon tekijän kanssa, jahka saa tämän henkilön identiteetin ja mahdollisen tavoitettavuuden tietoonsa, jos saa.
lookaround_orig.gif
No eikö kuitenkin tuollaisen ÄIJÄNÄ esiintyvän (valitse adjektiivi) pitäisi hoitaa tuollainen itse, eikä uhkailla muilla? Minusta aika säälittävää ja osui nostalgian kirjoitus sankareista kohdalleen!

Silti tuollainen varastaminen on syvältä hanurista!

Back