MotOrg ry:n syyskokous la 25.10.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry - Kunniapuheenjohtaja
MotOrg ry - Kunniajäsen
Sijainti
Vantaa
MotOrg ry:n syyskokous pidetään Lauantaina 25.10.2008

Paikka: Basement 24-kokoustiloissa - Unioninkatu 24 Helsinki.

Aikataulu:

16:30 ovet avataan Motorg ry:n jäsenille. Jäsenet pääsevät vuoden 2008 jäsenkortilla sisään. Kortti mukaan !
17:00-19:00 Motorg ry:n syyskokous
19:00 - illanvietto jatkuu kokouspaikalla kaikille orgilaisille avoimena tilaisuutena mm saunomisen merkeissä - omat pyyhkeet mukaan! Illanvietto on samalla myös ratakauden päätösbileet ratailijoille.

Kokoukseen saapuvalla jäsenellä tulee olla mukaan vuoden 2008 MotOrg ry:n jäsenkortti. Kokoukseen ei voi ottaa avecia, joka ei kuulu yhdistykseen. Kokouksen jälkeen avecitkin ovat tervetulleita.

HUOM: Toivomme jäsenten ilmoittautuvan kokoukseen ry:n suljetussa foorumissa olevassa viestiketjussa, jotta osaamme ilmoittaa suuntaa-antavaa lukumäärää kokouspaikalle. Toki kokoukseen saa tulla ilman ilmoittautumistakin, mutta ilmoittautuminen helpottaa järjestäjien elämää huomattavasti.

mites tuo tarjoilu puoli, tarkoitan siis nestemmäistä.
onko siellä joku hana vai saako olla omat mukana?

mites sit ku mä oon ilmeiseti hävittäny mun kortin,ni en taida päästä kokukseen?yritän kyll viel ettii sitä...
baaa.gif

mites sit ku mä oon ilmeiseti hävittäny mun kortin,ni en taida päästä kokukseen?yritän kyll viel ettii sitä...
baaa.gif
Eiköhän sut vanhana hallituksen jäsenenä tunnisteta ovella. Jos kaitsu on niin kännissä ettei tiedä kuka oot, niin sil on kyl nimilistakin siin mistä tarkistaa
biggrin.gif

Keneltä on tavaraa hukassa syyskokouksen jäljiltä? Tiloista löytyi lippis, kaulaliina ja sormus. Kameran omistaja selvisi jo aamupäivällä. Pistähän privaa jos kaipailet. Luovutetaan tuntomerkkejä vastaan ;)

Multa on hukassa muutama pätkä filmiä sieltä täältä. Lisäksi reissussa katosivat omanarvontunto ja toinen kenkä.

Taas tietää miltä tuntuu häpeä. Kiitos Kaitsun boolista, antoi melkoiset salamakännit.

Anteeksi teille ja tervetuloa liskoille!

Kiitokset järjestäjille ja eritoten "huoltosilakalle" erinomaisista einestarjoiluista.

Oli hauska näin ensikertalaisena osallistua ORG:n kokoukseen ja tavata uusia ja jo tavattuja tuttavuuksia.

Onnittelut myös uusille ja paikkansa pitäneille hallitusjäsenille  
bowdown.gif

ZZR ja artsi veivät sanat suusta edellä.

Kiitokset myös ratapuolen tehokaksikolle hyvistä visioista tulevalle ja tuleville kausille, ja uudelle rinnakkaiskaksikolle potkua toimeen.

Kiitokset tarjoilusta myös minulta, oli mukava ajella kotiin kevyen aterian jälkeen
062802moto_prv.gif
ja hallitukselle voimia tulevalle kaudelle.

piipu kiittää kans .sairaan hyvää pöperöö oli tarjolla.joutu lähtee aika aikasessa vaiheessa,flunssa mokoma verotti voimia.
onneksi olkoon uusille ja vanhoille hallituksen jäsenille
thumbs-up.gif

nii ja booli oli kyll liian laimeeta
wink.gif
mutta hyvää...

Back