Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuce sanoi:Mistä nää hinnat oikeen tulee, 60-85€ riippuen kerrasta?? Ko päivä koulutuksineen 75 €, Miksi ei hinnat ole aina samat? Olis myös hyvä jos vois seurata paikkatilannetta edes jotenkin, kun myydään niin aikasin loppuun...
Tuce sanoi:Mistä nää hinnat oikeen tulee, 60-85€ riippuen kerrasta?? Ko päivä koulutuksineen 75 €, Miksi ei hinnat ole aina samat? Olis myös hyvä jos vois seurata paikkatilannetta edes jotenkin, kun myydään niin aikasin loppuun...
Nitrous sanoi:Esim. ratavuokrat ovat eri radoilla eri hintaiset, joten joillain radoilla hinnan täytyy olla korkeampi. Myös jos haluaa osallistua esim. pienryhmäkoulutukseen maksaa se hieman lisää, koska senkin palvelun tuottajan kulut pitää jollain kattaa. Liittymällä Motorg Ry:n jäseneksi ovat ratapäivät edullisempia (muiden etujen ohella) ja jäsenille liput tulevat myyntiin ennen muita sukankuluttajia.

MikkoS_ sanoi:Hankin motoparkin päiville liput jo tuossa hyvän aikaa sitten. Ja kovasti olin tulossakin, mutta eipä jouda kun väännetään vakuutusyhtiön kanssa että haluisko ne hyvittää mitään tosta rusinaksi menneestä pyörästä.
Toiselle lipulle olis tossa kyllä ostajakin ja hyvä niin ettei jää käyttämättä. Lähettelin viime viikolla tonne ratavastaavat@-osoitteeseen asian tiimoilta mailia ja kyselin mitenkä saadaan oikea nimi lipun taakse, mutta vastausta ei ole kuulunut.
Mitähän tässä tarviais tehdä että:
A) saan ees osan lippuihin käytetyistä rahoista pois myymällä ne ja
B) joku kykenevä pääsee sinne motoparkin tolla minun ostamalla lipulla ihan ajamaankin?
- Mikko
Klikkaat nimimerkkiäsi tuosta mustasta yläpalkista ja sen jälkeen kohtaan "tilaukset".pekko5 sanoi:tuossa ylempänä sanottiin että ostetut liput näkyvät jossain "tilaukset" kohdassa. mä olen puusilmä enkä näe sellaista.. onko ne ostokset sitten vain siellä sähköpostissa... ? vai missä ? eipä silti tilanne lienee kunnossa kun näyn olevan liputtajien listoilla Motopark-sunnuntaiksi..
compinho sanoi:Klikkaat nimimerkkiäsi tuosta mustasta yläpalkista ja sen jälkeen kohtaan "tilaukset".
Maikhol sanoi:Tyhmä kysyy:
Olenko nyt tajunnut tämän asian oikein?
Jos ostan liputusvuoron johonkin ratapäivään, ja istun 2 tuntia liputtamassa radanvarressa,
saan ajaa muun ajan päivästä radalla liputusvuoron hinnalla valitsemassani ryhmässä?![]()
röti sanoi:Asia on juurikin näin..
Maikhol sanoi:Kiitos, jostain syystä mulla kesti tosi pitkään, ennen kuin tajusin tuon liputusjutun idean!
MsG sanoi:Koska nuo loppukesän ratapäivien liput tulee myyntiin?
heippa sanoi:Hei.
Loppukesän ratapäivät tulevat myyntiin jäsenille maanantaina 18.6 ja siitä viikon päästä ei jäsenille.
Hyvää kannattaa aina odottaa![]()

masaa sanoi:Kiitos.
Sitä näköjään joutu jäseneksi sitten liittymään jotta pääsee ajoissa arpomaan päiviä!![]()
Oiva sanoi:Jos tänä kesänä sattuisi käymään Kemoran radalla, niin mikä mahtaisi olla kohtuuhintainen majapaikka pitkämatkalaiselle? Tuonne asti ei etelästä asti viitsi (lue=jaksa) lähteä samana päivänä matkalle eestaas ja radalle sen lisäksi.