• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuurihaukka sanoi:
Onko ensimmäisen myyntierän jäljellä olevat Kemoran ja Alastaron viikonloput jo nyt myyty täyteen kun niitä ei näytä kaupasta löytyvän?

Nämä löytyvät ratapäivät-pääkategorian alta. Eli klikkaa sivun ylälaidasta "Ratapäivät", jolloin pääset nämä päivät ostamaan. Ratakohtaisissa alakategorioissa on vain uudet ratapäivät.

Kui piakkoin mailin pitäis kolahtaa postilokeroon? Varasin alastaron liputuksia ja näkyy omissa tilauksessa muttei vielä tullut mailia

Kanttaaja sanoi:
Koulutus osiosta ei löytynyt ajotaito 2:sta Alastaro 15.7 ? Vai onko jossain muualla piilossa?

Koulutukset pitäisi nyt näkyä kaupassa.

m1kk0 sanoi:
Kui piakkoin mailin pitäis kolahtaa postilokeroon? Varasin alastaron liputuksia ja näkyy omissa tilauksessa muttei vielä tullut mailia

Löytyy myös kaupan admin-puolelta tilauksesi. Kannattaa tarkistaa sähköpostin roskapostikansio sekä sähköpostiosoite, jonka on kaupan tilitietoihin tallentanut. Mikäli ei löydy, niin ota sähköpostilla ratavastaaviin yhteyttä, niin tarkistetaan tilauksesi. Sähköpostin pitäisi tulla muutamassa minuutissa.

vertzu sanoi:
Löytyy myös kaupan admin-puolelta tilauksesi. Kannattaa tarkistaa sähköpostin roskapostikansio sekä sähköpostiosoite, jonka on kaupan tilitietoihin tallentanut. Mikäli ei löydy, niin ota sähköpostilla ratavastaaviin yhteyttä, niin tarkistetaan tilauksesi. Sähköpostin pitäisi tulla muutamassa minuutissa.

Jees nyt tuli postia :thumbup: tais vaan email sakata :grin:

Itse olen ensikertalaisena lähdössä Alastaroon heinäkuussa. Nuo dB-rajat alkoivat mietityttämään. Mitenköhän herkästi melut menevät yli? Toisaalta pyörässä (Kawa er-5, -97) näyttää olevan IXIL Xtreme (ilmeisesti Evolution Exhaust Sove) pakoputki, niin voin varmaan olettaa, että 95dB alittuu (vaimennin paikoillaan)?

coconut84 sanoi:
Itse olen ensikertalaisena lähdössä Alastaroon heinäkuussa. Nuo dB-rajat alkoivat mietityttämään. Mitenköhän herkästi melut menevät yli? Toisaalta pyörässä (Kawa er-5, -97) näyttää olevan IXIL Xtreme (ilmeisesti Evolution Exhaust Sove) pakoputki, niin voin varmaan olettaa, että 95dB alittuu (vaimennin paikoillaan)?

Alastarossa ei melurajoja. Jos sulla on jokin änkkäri kiinni, niin ajamaan vain.

coconut84 sanoi:

Alastarossa ei ole 95 dB melurajaa.
Tuo 95dB raja on Ahvenistolla...poislukien melupäivät.

edit: hidas...

jouni-matias nissinen3 sanoi:
edelleenkään en pääse kirjautumaan kauppaa vaika kuinka monta kertaan yritän :rant:

Kauppaan täytyy tehdä uudet tunnukset eli foorumin tunnuksilla ei kauppaan pääse. Mikäli tunnukset on tehty, niin suosittelen käyttämään "Unohditko salasanasi?"-toimintoa.

Moro,

Kyselin äsken POP-vakuutuksesta onko kaskovakuutus voimassa ratapäivillä. Kuulemma ei ole moottoriradalla tapahtuvassa harjoittelussa.
Onko kukaan saanut toisenlaista palautetta POP:sta?

Elbow dragging sanoi:
Moro,

Kyselin äsken POP-vakuutuksesta onko kaskovakuutus voimassa ratapäivillä. Kuulemma ei ole moottoriradalla tapahtuvassa harjoittelussa.

Eipä oikeastaan kenenkään kaskot ole siellä voimassa, siis muualla kuin AT2 ja AT3 kursseilla.

IF taitaa korvata, mutta huomattavasti kovemmalla omavastuulla...

Elbow dragging sanoi:
Moro,

Viime vuonna Pop:n kasko oli voimassa korotetulla omavastuulla, talvella/keväällä taisi ehdot muuttua ja ei ole enää voimassa.

Jonezi sanoi:
Eipä oikeastaan kenenkään kaskot ole siellä voimassa, siis muualla kuin AT2 ja AT3 kursseilla.

Mäkin kuvittelin, että AT2 olisi ollut kaskonpiirissä, mutta ei näemmä.

Elbow dragging sanoi:
Mäkin kuvittelin, että AT2 olisi ollut kaskonpiirissä, mutta ei näemmä.

Pitäisi olla joka yhtiöllä, tämä on ainaki oma viimeisin tieto?

Kannattaa kysellä Hannulalta tai Bandit-R:ltä.

Jonezi sanoi:

Juuri tässä ymmärryksessä mäki olen ollut viimeiset 10 vuotta. IF on ainoa joka korvaa ratakaadot ryhmästä huolimatta, mutta nelinkertaisella omavastuulla. Mikään muu lafka ei korvaa ratakaatoja, ellei ole EAK:n kouluttajan vetämä ryhmä kyseessä, ja silloinkin (ainakin vuonna 2007) se kaatuminen vaati EAK:n kouluttajan lausunnon vakuutusyhtiölle jotta suostuivat korvaamaan sen kaskosta.

Back