• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Loppukesän ratapäivät näkyy ja ostotapahtuma sujui danske bankin kautta kuin strömsössä :thumbup:

Olipas jännää ku tuli tuotteet yksitellen kauppaan. Tästä johtuen 6 ratapäivää = 4 tilausta :D Kiva maksella noita 1€ ostoksia

---shyhander sanoi:
Missä mun väliaikaisen kauppanikin siivet on??? :kääk:

Oho, kaikki onki ok ja pääsin kauppaan, luulin etten pääse, mutta pääsin ja luuliin ja e ja pääsin ja siivet.

Oi, mitä draamaa. Kiitos kumis taas :D

Toimi. Ostokset suoritettu kusisella Lumialla, auton ratissa töistä kotia ajellessa. Onnistui vaikka kaikki hazardin ainekset oli kasassa, en edes törmännyt mihinkään.

Tuliks toi alastaron 19.7 lippuvuoro jotenkin jäljessä myyntiin kun ei näkynyt heti kun tuli tarjolle? :p No joo sain sen kuitenkin...

m1kk0 sanoi:
Tuliks toi alastaron 19.7 lippuvuoro jotenkin jäljessä myyntiin kun ei näkynyt heti kun tuli tarjolle? :p No joo sain sen kuitenkin...

Joo se tuli jälkijunassa. Mä jo vittuunnuin odottamaan ja ostin rahalla. Kai sitä yks päivä kesässä on varaa ajella ihan kokonaan...

makro sanoi:
Onkohan vielä 11.6 to tilaa tulla ajamaan alastarolle.
nopeaan ryhmään olisin halukas.
viestiä voi laittaa rattomake@hotmail.com tai
soittaa 0404873748

Näyttäs olevan tilaa varsinkin nopeassa oikein mukavasti tilaa, joten ei muuta kuin sekaan vaan. Lippuja saa hyvin suurella todennäköisyydellä paikan päältä, koska vielä toistakymmentä paikkaa oli vapaana.

Olisin ostamassa 2 lippua itselleni ja ei maksavalle jäsenelle nyt ennakkoon.
Kuuluuko minun oston älkeen laittaa ylläpidolle viesti, jossa kerron kenelle lippu menee ja että se on ostettu jäsenyys hinnalla?

Toi on vähän harmaalla alueella ostaa ennakkoon lippua jollekin kuka ei ole jäsen. Toi kauppa kun aukee jäsenille viikkoa aikaisemmin just siks että jäsenet sais lippuihin ekaks ostomahdollisuuden...

Loppukesän ratapäivät tulevat Ei-jäsenille myyntiin vasta 16.6.2015.
Eli jäsenmyynti aloitettu 9.6.

timotheus sanoi:
Terve

En löytänyt kaupasta tuota 18.7. Alastaro ratapäivää.
Onko se jo loppuunmyyty?

Ainakin mulla näkyy heti kaupan etusivulla ylärivissä oikeessa reunassa.

Edit. Jaahas, etpäs ollutkaan jäsen. Liput tulee myyntiin ei jäsenille vasta vähän myöhemmin. Jäsenillä pääsee näihin käsiksi viikkoa aiemmin.

Liitetiedostot

• Kauppa.JPG
    Kauppa.JPG
    143,6 KB · Katselut: 23
Back