• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Safarin Error Consolessa lukee toi Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error).

Kiitos Jasulle kun osti mulle liput. toivottavasti ne nyt saadaan siirrettyä mulle kun on Botnialle kahdet lipputusvuorot.

Juu ei, Chrome näyttää tyhjää sivua ja IE dns virhettä. Kaikki viime vuoden keinot jo kokeiltu tuloksetta.

marko.fzs sanoi:
Kiitos Jasulle kun osti mulle liput. toivottavasti ne nyt saadaan siirrettyä mulle kun on Botnialle kahdet lipputusvuorot.

Saman bulvaanin käyttöön päädyin. Ihan vain vittuillakseni ylläpidolle. Nyt on sitten yhden kaverin tilillä kolmen sällin liput. Ilmoitamme tietenkin asiasta s-postitse. (tai bulvaani ilmoitti).

Muuten vertzulle & co:lle. Näyttää olevan taas nickistä kiinni tuo kauppaan pääseminen. Jokin bitti on vinossa. Omalla koneella pääsin toisilla tunnuksilla kauppaan.

Kokeilin mennä toiselta paikkakunnalla sijaitsevasta koneesta kauppaan, mutta ei auttanut sekään. :sad:

Alastaro, Botnia ja Kemora tuli ostettua. Motoparka jäi rannalle, kun alkoi kokonaissumma kauhistuttamaan. Ehkä palailen tuolta osin myöhemmin kauppaan. Mitään kiirettä ei näemmä ole, Alastaro oli ainoa, johon en ollut laskurin mukaan ostamassa ensimmäisiä lippuja...

Näin siis keski/keskihidas ryhmien kohdalla. Keep calm.

Ps. Sain koukun tänään... Pääsiäinen asennellessa. Sitten kärryä mettästämään. Jippikaijee!

S^Hansu sanoi:
Alastaro, Botnia ja Kemora tuli ostettua. Motoparka jäi rannalle, kun alkoi kokonaissumma kauhistuttamaan. Ehkä palailen tuolta osin myöhemmin kauppaan. Mitään kiirettä ei näemmä ole, Alastaro oli ainoa, johon en ollut laskurin mukaan ostamassa ensimmäisiä lippuja...

Näin siis keski/keskihidas ryhmien kohdalla. Keep calm.

Ps. Sain koukun tänään... Pääsiäinen asennellessa. Sitten kärryä mettästämään. Jippikaijee!

Hansustakin tulee pikkuhiljaa vetomies.:p

Taffu_altteri sanoi:
Altteria pystyyn ni toimii :D

Onko egolla & alter egolla molemmilla jäsenyys? Ihailtavaa sitoutumista.

Mietin muuten, että mitä helvettiä tapahtui. Kauppaan olen päässyt ostamaan jäsenyydem, ja halutessani Gotlannin päivät. Nyt sinne lisättiin tuotteita, ja meni persiilleen.

Erotuksena aiemmille on se, että pitäisi olla vain jäsenistölle myynnissä. Hmm...

JMH sanoi:
Onko egolla & alter egolla molemmilla jäsenyys? Ihailtavaa sitoutumista.

Mietin muuten, että mitä helvettiä tapahtui. Kauppaan olen päässyt ostamaan jäsenyydem, ja halutessani Gotlannin päivät. Nyt sinne lisättiin tuotteita, ja meni persiilleen.

Erotuksena aiemmille on se, että pitäisi olla vain jäsenistölle myynnissä. Hmm...

Tottahan toki molemmat on jäseniä :)

Edit - Vai mitäs hittoa, missa mun siivet on? Ylläpitooooooo?

JMH sanoi:

Samaa mietin minäkin, mulla oli täsmällisesti ottaen niin, että eka päivä meni koriin tahmeesti mutta ok. Sitten muistaakseni klikkasin toisen päivän koriin, niin ennenkun se meni koriin, jotain alko jumiimaan ja tuloksena valkoinen sivu. Luulen että jotain kaatu/time outtas ja sitten se mun toka ostos jäi sinne jonnekin "väliin" ja on siellä nyt poikittain mun tunnuksen kohdalla. Ihan varma en ole että klikkasinko tokaa päivää vielä koriin, luultavasti joo, mutta voi olla et valitsin liputusvuoro, jonka jälkeen se lataa siihen sen mihin ryhmään -pudotusvalikon. Voi olla et kippas siinä kohtaa jo.

HurR1cane_alterego sanoi:
Ei toimi altterikaan. Pääsee kauppaan, mutta näkyy vain Gotlandring ja jäsenyyden osto 2015, ei muita ratapäiviä.

Sun alterilla ei luonnollisestikaan ole jäsenstatusta, joten ratapäivät eivät näy tuolla alterilla ennen kuin tulevat ei-jäsenille myyntiin.

HurR1cane_alterego sanoi:
Ei toimi altterikaan. Pääsee kauppaan, mutta näkyy vain Gotlandring ja jäsenyyden osto 2015, ei muita ratapäiviä.

Sun alteregolla ei ole jäsenyyttä, elikkäs siipiä. Näiltä osin kauppa toimii niin kuin pitääkin.

Peltsii sanoi:
Mitä tuo liputusvuoro meinaa ? :paikallatuulee:

Pari tuntia kun on ratapäivän aikana lippupisteellä liputtamassa (ohjeistuksen saa paikan päällä), kuittaa itselleen päivän lopun ajoajan varsin kohtuulliseen hintaan.

Mun ostos meni ihan mukisematta läpi. Motoparkiin lippu varattu lauantaille, tässähän alkaa kohta kuume nousemaan:orgmp2:

Back