Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
marko.fzs sanoi:Kiitos Jasulle kun osti mulle liput. toivottavasti ne nyt saadaan siirrettyä mulle kun on Botnialle kahdet lipputusvuorot.
S^Hansu sanoi:Alastaro, Botnia ja Kemora tuli ostettua. Motoparka jäi rannalle, kun alkoi kokonaissumma kauhistuttamaan. Ehkä palailen tuolta osin myöhemmin kauppaan. Mitään kiirettä ei näemmä ole, Alastaro oli ainoa, johon en ollut laskurin mukaan ostamassa ensimmäisiä lippuja...
Näin siis keski/keskihidas ryhmien kohdalla. Keep calm.
Ps. Sain koukun tänään... Pääsiäinen asennellessa. Sitten kärryä mettästämään. Jippikaijee!
Taffu_altteri sanoi:Altteria pystyyn ni toimii![]()
JMH sanoi:Onko egolla & alter egolla molemmilla jäsenyys? Ihailtavaa sitoutumista.
Mietin muuten, että mitä helvettiä tapahtui. Kauppaan olen päässyt ostamaan jäsenyydem, ja halutessani Gotlannin päivät. Nyt sinne lisättiin tuotteita, ja meni persiilleen.
Erotuksena aiemmille on se, että pitäisi olla vain jäsenistölle myynnissä. Hmm...
JMH sanoi:Mietin muuten, että mitä helvettiä tapahtui. Kauppaan olen päässyt ostamaan jäsenyydem, ja halutessani Gotlannin päivät. Nyt sinne lisättiin tuotteita, ja meni persiilleen.
Erotuksena aiemmille on se, että pitäisi olla vain jäsenistölle myynnissä. Hmm...
HurR1cane_alterego sanoi:Ei toimi altterikaan. Pääsee kauppaan, mutta näkyy vain Gotlandring ja jäsenyyden osto 2015, ei muita ratapäiviä.
Peltsii sanoi:Mitä tuo liputusvuoro meinaa ?![]()
HurR1cane_alterego sanoi:Ei toimi altterikaan. Pääsee kauppaan, mutta näkyy vain Gotlandring ja jäsenyyden osto 2015, ei muita ratapäiviä.