Gesu sanoi:Käyttäjätunnus ja salasana sama kuin foorumiin, mutta käyttäjätunnus ISOLLA alkukirjaimella ja loput pienillä kirjaimilla. Muut variaatiot kirjoitusasussa ilmoittavat ettei käyttäjätunnusta.
Mutta tämä ei toimi kaikilla. Itse olen yrittänyt kirjoittaa käyttäjätunnuksen isolla alkukirjaimella, koko käyttäjätunnuksen isoilla kirjaimilla, koko käyttäjätunnuksen pienillä kirjaimilla... kaikki mahdolliset variaatiot, mutta mikään ei toimi. Org-sivustolle sisäänkirjautuminen kyllä toimii kuten tähänkin asti. Olen myös kokeillut uloskirjautumista Org-sivustolta ennen kauppaan sisäänkirjautumista, tyhjentänyt tietokoneen välimuistin, testannut PC:tä (Explorer, Chrome), iPhone, iPad - mikään ei tuota tulosta. Aina sama ilmoitus "Käyttäjätunnusta ei löytynyt".
Kurjinta tässä on se, että kun kauppa aukeaa, niin se pidetään auki, vaikka monet ilmoittavat ongelmista. Tänäänkin kauppa oli auki lähes tunnin, vaikka jo useampi käyttäjä ilmoitti sisäänkirjautumisongelmista heti klo 12 jälkeen. Ymmärrän toki sen, että ei yhden käyttäjän ilmoituksen perusteella voi sulkea kauppa, mutta jos useampi käyttäjä ilmoittaa samanlaisista sisäänkirjautumisongelmista, niin tällöin kauppa pitäisi sulkea välittömästi. Nyt ns. 'hivutustekniikalla' on myyty jo huomattava määrä lippuja, kun isolla osalla käyttäjiä ei ole ollut vielä lainkaan mahdollisuuksia päästä sisälle kauppaan.
Positiivista on se, että pidätte kauppaa nyt auki ilman lipunostomahdollisuutta, jolloin meillä käyttäjillä on mahdollisuus testata, koska sisäänkirjautuminen onnistuu ja ongelma on mahdollisesti saatu korjattua. En tiedä, onko järjestelmään tehty jo jotain korjauksia, mutta minä en ainakaan pääse tällä hetkellä kirjautumaan sinne sisään.
Toivottavaa olisi, että mikäli sisäänkirjautumisongelmia on edelleen huomenna ennen klo 18:ta, niin kauppaa ei avattaisi, koska muuten tämä epäreilu hivutusmyynti vain jatkuu.
Voimia tekniselle tiimille pakerrukseen ja toivottavasti ongelmat saadaan ratkaistua.
Vai onko niin, että Posari-lippujen myynti ei ole rajattu vain Org-jäsenille, vaan niitä voi ostaa kuka tahansa?