• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama virsi kuin jo viikon ajan "Käyttäjätunnusta ei löytynyt"
Nyt tämä alkaa kyllä mennä yli ymmärryksen !

IOS:lä pääsee jo kirjautumaan kauppaan.
Yhtään ratavuoroa ei ole myynnissä, liekö jo loppuun myyty.
Posariin kyllä pääsis...

Ratapäivien myynti keskeytettiin. Kauppa on vielä auki ja kaupasta voi ostaa lippuja Posariin. Ratapäiviä siellä ei ole eikä niitä voi tällä hetkellä ostaa.

Lippuja myydään seuraavan kerran huomenna torstaina klo 18.00! Jälleen kerran pahoittelen lipunmyyntisotkusta aiheutunutta haittaa.

Kannattaako huomenna enää yrittää?
Tarkoitan että onko esim. Alastaroon 24.-25.5. enää vuoroja vapaana?

Goofy S sanoi:

Nopeaan ja keskinopeaan hyvin lauantaina. Hitaaseen ja keskihitaaseen vähemmän. Sunnuntai oli hitaan ja keskiryhmän osalta ~60% täynnä.

Nopean liput eivät tunnu menevän niin nopiaan (Villeä ajatellen).

vertzu sanoi:
Ratapäivien myynti keskeytettiin. Kauppa on vielä auki ja kaupasta voi ostaa lippuja Posariin. Ratapäiviä siellä ei ole eikä niitä voi tällä hetkellä ostaa.

Lippuja myydään seuraavan kerran huomenna torstaina klo 18.00! Jälleen kerran pahoittelen lipunmyyntisotkusta aiheutunutta haittaa.

Vielä täydennyksenä että vikaa korjataan herkeämättä. Paljon on edistytty, mutta viimeinen metri ontuu vielä. Vika ei ole itse kaupassa, vaan kaupan ja foorumin välisessä uudessa integraatiopalikassa. Tämä palikka ei välitä joitakin käyttäjätunnuksia oikein. Teemme kaikkemme ongelman pikaiseksi korjaamiseksi. Jokainen voi nähdä onnistuuko kirjautuminen kauppaan vai ei.

Mulla ei näy la 24.5. Alastaron vuoro kaupan kautta katsottuna, sähköpostissa näkyy, ja maksukin on kokonaissummaltaan oikein.

AnssiB sanoi:
Mites noi osallistuja määrät? Joku mainitsi tässä ketjussa että ajotaito II maks 10 osallistujaa ja listalla maksaneita tällä hetkellä 17 :o

Edit olikin Kriisi joka manitsi määrästä tuossa Alastaro ketjussa

"Ajotaito II järjestetään hitaassa ryhmässä, koko ryhmä ei osallistu Ajotaito II kurssiin jolle otetaan maks 10 osallustujaa."

Ajotaito II-Koulutus

1 -Jukkis-
2 suntsa
3 -Jarppa-
4 Anonyymi
5 Salmon
6 MattiRK
7 jaska1
8 jaska1
9 rautonen
10 Pitkiss
11 terwo
12 Slaba
13 SimoRa
14 Sippe
15 ude
16 Pekksu
17 AnssiB

Osaako joku mode selventää vielä tota ajotaito II ryhmää, olen maksanut osallistumisesta 50€ mutta vain 10 pääsee kurssille?

vertzu sanoi:

Jammuu sanoi:
Vielä täydennyksenä että vikaa korjataan herkeämättä. Paljon on edistytty, mutta viimeinen metri ontuu vielä. Vika ei ole itse kaupassa, vaan kaupan ja foorumin välisessä uudessa integraatiopalikassa. Tämä palikka ei välitä joitakin käyttäjätunnuksia oikein. Teemme kaikkemme ongelman pikaiseksi korjaamiseksi. Jokainen voi nähdä onnistuuko kirjautuminen kauppaan vai ei.

Sisäänkirjautumisen onnistumiseen tuntuu vaikuttavan olennaisesti myös käyttäjänimessä mahdollisesti esiintyvät merkit ja/tai isot ja pienet kirjaimet. Eli itse en päässyt sisään käyttäjänimellä pitkiss, mutta Pitkiss toimi. :thumbup:

No nyt pääsen ensimmäisen kerran kauppaan sisälle tänä vuonna, ja eipä siellä ole vuoroja myynnissä. Mitähän lie vieläkin ongelmana.

PekkaP sanoi:
Sama virsi kuin jo viikon ajan "Käyttäjätunnusta ei löytynyt"
Nyt tämä alkaa kyllä mennä yli ymmärryksen !

Itse en päässyt email osoitteella sen sijaan nimimerkillä onnistui. Foorumihan hyväksyy kummatkin. Mitenhän tuo ajotaito ll jos sinne mahtuu vain 10 itse olen listan mukaan 14:s ja rahatkin lähti tililtä.

Goofy S sanoi:

Sekä lauantaille että sunnuntaille on vielä tarjolla lippuja kaikkiin ryhmiin. Hidas ja keskihidas ovat olleet suosituimpia.

Sippe sanoi:
Itse en päässyt email osoitteella sen sijaan nimimerkillä onnistui. Foorumihan hyväksyy kummatkin. Mitenhän tuo ajotaito ll jos sinne mahtuu vain 10 itse olen listan mukaan 14:s ja rahatkin lähti tililtä.

Ajotaito2 ryhmä sisältää myös lipun hitaaseen ryhmään. Mikäli et kurssille mahtunut, niin pääset kuitenkin ajamaan hitaassa ryhmässä aivan normaalisti.

vertzu sanoi:
Ajotaito2 ryhmä sisältää myös lipun hitaaseen ryhmään. Mikäli et kurssille mahtunut, niin pääset kuitenkin ajamaan hitaassa ryhmässä aivan normaalisti.

Hämäävää kun pystyy kuitenkin varaamaan ja maksamaan paikan ajotaito II ryhmään, itsellä ei ole ainakaan mielenkiintoa omin päin tuonne radalle lähteä ajelemaan joten voisin sitten peruuttaa tuon varauksen. Tapahtuuko miten ja mistä?

JMH sanoi:
Nopeaan ja keskinopeaan hyvin lauantaina. Hitaaseen ja keskihitaaseen vähemmän. Sunnuntai oli hitaan ja keskiryhmän osalta ~60% täynnä.

Nopean liput eivät tunnu menevän niin nopiaan (Villeä ajatellen).

Onko näin? Mielestäni noin kello 12:30 oli kaupasta Sunnuntain hitaan vuoron liput lähes loppu (olisko muutama jäljellä)

Vai bugaako kauppa sen verran, ettei siihen nimilistaankaan voi luottaa?

AnssiB sanoi:
Hämäävää kun pystyy kuitenkin varaamaan ja maksamaan paikan ajotaito II ryhmään, itsellä ei ole ainakaan mielenkiintoa omin päin tuonne radalle lähteä ajelemaan joten voisin sitten peruuttaa tuon varauksen. Tapahtuuko miten ja mistä?

Ajotaito kakkoseen otetaan resurssien mukaan väkeä ja suositaan ilmoittautuneissa ensikertalaisia. Ei suinkaan kannata vielä heittää kirvestä kaivoon, vaan odotella tovi.

hostage sanoi:
Onko näin? Mielestäni noin kello 12:30 oli kaupasta Sunnuntain hitaan vuoron liput lähes loppu (olisko muutama jäljellä)

Vai bugaako kauppa sen verran, ettei siihen nimilistaankaan voi luottaa?

Eniten myytyihin ryhmiin (la keskihidas ja hidas, su hidas) on muutama lippu jäljellä.

Back