• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Luulen että mulla kaupanteon esteenä oli se, että mun nimimerkin takaa tiedot oli pyyhkiytyneet pois.
Eli nimi ja osoite puuttui, ainoastaan sähköpostiosoite oli jäljellä.
Mulla on sellainen käsitys että kauppaa tehdessä pitää täydentää osoite tai nimi ja ohjelma vertaa niitä nimimerkin alla oleviin?? Muistaakseni.
Voin olla väärässäkin.
Ehkä kuitenkin kannattaa käydä katsomassa että profiilissa on tiedot kohdallaan..

Lippujen myynti alkaa maanantaina 5.5. klo 12.00. Muille kuin jäsenille liput tulevat myyntiin torstaina 8.5. klo 12.00.

vertzu sanoi:
Lippujen myynti alkaa maanantaina 5.5. klo 12.00. Muille kuin jäsenille liput tulevat myyntiin torstaina 8.5. klo 12.00.

Tämä oli helpottava tieto kun on 3 päivää istunut painamassa refresh nappia.
Nyt pääsee välillä syömään, juomaan ja okselle.

Kai nämä joista on jo tilausvahvistuskin tullut kirjataan sinne myytyjen joukkoon ennen manantaita?

Voin laittaa kopion ratavastaavien sähköpostiin jos nuo ostokset ei teillä näy.

Onkos motoparkin päivät unohdettava kokoputkisella kikserillä?

wbaum sanoi:
Onkos motoparkin päivät unohdettava kokoputkisella kikserillä?

Ei me nyt sentäs hiljasena päivänä olla sinne menossa. Melupäivä, joten eiköhän suitsalla radalle pääse.

vertzu sanoi:

Kiitos tiedosta, tsemppiä!
Jätättehän pari ratavuoroa mullekin... :)-
Oikein hyvää ja hauskaa Wappua kaikille!

Mitään uutta annettavaa lipunmyynnin helpottamiseen ei oo tarjolla mutta kiitettävä asenne vertzulla meidän enemmän tai vähemmän narisevien asiakkaiden kitinöihin. Joku muu vois vaikka sanoa sen olevan meidän oma vika, mutta en kyllä arvaa kuka :D

Otetaan päivä lisäaikaa vielä. Eli lippujen myynti alkaa huomenna 6.5. klo 12.00.

Tää on just tätä mun tuuria, kun ei oo pääsyä koneelle huomenna. Mitenköhän toi kauppa toimii kännykän chromella? Luultavasti lopputuloksena olen ilman ratapäiviä, mutta parisataa köyhempi :)

Onneksi vasta 3. päivä jolloin varasin aikaa, että ehtii tappelemaan lipuista... kiva kuulla ketkä lippuja loputa saa.

Nyt, kun sitä kaupan aukeamis-ajankohtaa on siirretty muutamaan otteeseen, niin milloin se mahtaa suunnitelmien mukaan aueta EI JÄSENILLE? Nimenomaan 24-25.05 Alastaro-viikonlopun lippuja ajatellen.

Olis pari kaveria, jotka haluaisivat tulla ekaa kertaa radalle kokeilee, eivätkä ole jäseniä ainakaan vielä.

No nyt se kauppasivu oli auki muutaman minuutin, eipä siellä ollut ratapäiviä myynnissä. Pamahti päälle se "päivityskatko" ilmoitus. Onko tietoo, tuleeko kohta kuntoon vai voiko tässä lähteä jatkamaan töitä?

Back