Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt löytyy palkissa olevan shoppi-linkin takaa.
Eli koska vuoden 2011 jäsenyysrumba hoidetaan verkkokaupan kautta, niin myös jäsentietojen päivitykset tulevat tuota sieltä. Ts. tilinsiirrolla maksavan pitää käydä päivittämässä jäsentietonsa ennen kuin hänet voidaan manuaalisesti kuitata jäseneksi. Valitettavasti tähän ei ole oikotietä.Suoraan tilille maksavat, lukekaas se tilisiirto-ohje huolella vielä kerran sekä koko lappusen kaksi viimeistä lausetta.
Kortit laitetaan painoon käytännön syistä pienissä erissä ja mun käsittääkseni ensimmäinen erä on lähtenyt juuri painoon ja niiden postituksessa menee muutama päivä.Missä vaihees ja mihin saa itkeä ja vonkua sitä ku ei jäsenkorttia näy/kuulu, vaik jo eilen maksoin?![]()
Ja jos minä ja yx plondi (jääkön nicki mainitsematta) osattiin maksaa, niin en kehtais tulla vinkuu etten osaa...![]()
Eka erä lähti painofirmaan noin 10 minuuttia sitten, siinä oli 305 korttia.Kortit laitetaan painoon käytännön syistä pienissä erissä ja mun käsittääkseni ensimmäinen erä on lähtenyt juuri painoon ja niiden postituksessa menee muutama päivä.
Firma vaihtunut, ei tuu otavalta enää.Postia Esko Otavalta tiedossa?
Eka erä lähti painofirmaan noin 10 minuuttia sitten, siinä oli 305 korttia.