Tuo on kyllä ihan hyvä mainos!!!Ette uskalla yrittää tukkia meidän tiliä jäsenmaksuilla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä ihan hyvä mainos!!!Ette uskalla yrittää tukkia meidän tiliä jäsenmaksuilla![]()
Eräpäivähän meinaa sitä että riittää kun maksat sinä päivänä, eli kyllä sä tolla vanhalla hinnalla saat kunhan maksu lähtee kohti sampoa viimeistään huomenna.NO VOI PASKA!
Mul on tää helvetin muuttohomma kesken ni unohdin kaiken muun hoidettavan ohella täysin tän jäsenmaksun.
Tänään pistän maksuun mutta Säästöpankin tililtä ei varmaan enää Sampoon huomiseks ehdi. Täytyy siis maksaa vain tuo 15e ylimääräistä. Ei voi mitää... Pistän kuitenki jäsennumerot mukaan ettei niitä sentäs tartte muuttaa...
Noh kiitoksia tiedosta. Ehdin jo maksaa tuon 35e mutta käyttäkää se ylimääräinen 15e vaik Orgin tapahtumiin... En mä sitä takas haluais... enkä usko että ees suostuisitte palauttamaanEräpäivähän meinaa sitä että riittää kun maksat sinä päivänä, eli kyllä sä tolla vanhalla hinnalla saat kunhan maksu lähtee kohti sampoa viimeistään huomenna.NO VOI PASKA!
Mul on tää helvetin muuttohomma kesken ni unohdin kaiken muun hoidettavan ohella täysin tän jäsenmaksun.
Tänään pistän maksuun mutta Säästöpankin tililtä ei varmaan enää Sampoon huomiseks ehdi. Täytyy siis maksaa vain tuo 15e ylimääräistä. Ei voi mitää... Pistän kuitenki jäsennumerot mukaan ettei niitä sentäs tartte muuttaa...
Vähänkö oon kateellinen, ei mulla vaan ole koskaan ollut noin isoa viikkorahaaNiin ja RIMMONikin jatkaa jäsenenä - en antanu sille viikkorahaan vaan maksoin niillä sen jäsenmaksun kanssa![]()