• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n jäsenmaksu 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaa kauan tota vahvistus sähköpostia tossa 1. vaiheessa pitää ootella?
Eka viesti tulee ihan samantien kun sen lomakkeen on täyttänyt, joku on tosin mennyt vikaan kun sun lomaketta ei tuolla maksujonossa näy olevan.
Kiitos nopeasta vastauksesta
bowdown.gif

Nyt onnistu ja maksettu on.

Toivottavasti maanataina näkyy jäsenmaksu tilillä kun maksoin op netissä perjantaina 30.1.
wink.gif
vahvistuksen sain samana iltana
smile_org.gif

Tässä mikään hätä o, mutta en oo saanut viestejä että olis mun rahat kelvannut yhdistykselle, mutta kun sihteeri palailee ja on taas ehtinyt tarkistelemaan maksuja niin sitten pistäis, että näkyykö muo siellä vai nou.

Kun olen kuitannut maksun saapuneeksi, aktivoituu jäsenyys, ja systeemi lähettää automaattisen sähköpostin jäsenen ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Eilen viimeksi olen kuittaillut, silloin kuittasin maanantaihin mennessä tilille tulleet rahat. Tänään teen sen taas, jolloin aktivoituvat eiliseen mennessä saapuneet rahat.

Huomenna viimeistään pitäisi kaikkien viimeistään 31.1.2009 maksaneiden rahat olla tilillä vaikka olisi Utsjoen pankista maksettu.

Jos perjantaina ei jäsenyytesi ole aktivoitunut, ja olet 100%:n varmasti jäsenmaksun maksanut, ilmoita asiasta minulle.
sumppa[ät]moottoripyora.org.

Äsken laitoin maksut etiäpäin, kun vihdoin sain hiukka rahnaa tilille...
thumbs-up.gif

Mutta siis vuosimaksu + liittyminen 35€ suoritettu Säästöpankista.

Nytkun 31.1.2009 mennessä jäsenet on kuitattu maksetuiksi näyttää jäsenlaskuri 657 (+1) kpl:tta jäseniä - uusi ennätys taas tässäkin kun katsotaan mitä ekan maksukuun aikana on tullut.

Odotettavissa toki vielä uusia jäsenennätyksiä kun päästään ajokaudelle.

Nytkun 31.1.2009 mennessä jäsenet on kuitattu maksetuiksi näyttää jäsenlaskuri 657 (+1) kpl:tta jäseniä - uusi ennätys taas tässäkin kun katsotaan mitä ekan maksukuun aikana on tullut.

Mikäs oli viimevuoden rekisteröityneiden määrä?

Mikäs oli viimevuoden rekisteröityneiden määrä?
Siis koko viimevuoden foorumille rekisteröityneiden määrä vai yhdistyksen jäsenmäärä vuoden lopussa?

Back