Minä ihan uutena MotOrgin jäsenenä kiitän tuosta 40 sekunnistaTurhaa tietoa osa 1: Aikaa yhden jäsenyyden kuittaamiseen menee keskimäärin 40sec.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ihan uutena MotOrgin jäsenenä kiitän tuosta 40 sekunnistaTurhaa tietoa osa 1: Aikaa yhden jäsenyyden kuittaamiseen menee keskimäärin 40sec.
Oleppa hyvä. Voitte vaan kuvitella paljonko menee aikaa kaikkien jäsenten maksujen kuittaamiseenMinä ihan uutena MotOrgin jäsenenä kiitän tuosta 40 sekunnistaTurhaa tietoa osa 1: Aikaa yhden jäsenyyden kuittaamiseen menee keskimäärin 40sec.![]()
Tai tuntuu ainakin siltä että homma nopeutuu mitä enemmän koneisto saa punaviiniäVahvistus saapui kiitokset 40 sekunnista... Lisää punaviiniä vaan eikös se voitele rattaat ja loput hoituukin jo 20 sekunnissa...![]()
Jos olisit lukenut koko sen viestin niin olisi varmaan selvinnyt että eräpäivä on tuo, mutta :sanoi:Eräpäivä on vanhoille jäsenille 31.1.2009,
tuolla oli arvoisa herra puheenjohtaja pannu aloitukseen tällaisen päivämäärän - sillä tuota maksua en ole vielä maksanut - silti olen muuttunut vip jäseneksi? ei taida edes tarvita maksaa enään...
sanoi:Maksamalla maksun ennen vuodenvaihdetta ei jäsenetusi katkea siirryttäessä vuoden 2009 puolelle. Palautamme tammikuun alussa maksamattomien tunnukset pois MotOrg ry:n eturyhmästä, mutta jäsenyys on mahdollista uusia vanhaan hintaan kuitenkin tammikuun loppuun. Jäsenedut ovat käytössä vasta maksun maksamisen jälkeen.
Tosiaan niinkuin aloitusvietissä on kirjoitettu...sanoi:Eräpäivä on vanhoille jäsenille 31.1.2009,
tuolla oli arvoisa herra puheenjohtaja pannu aloitukseen tällaisen päivämäärän - sillä tuota maksua en ole vielä maksanut - silti olen muuttunut vip jäseneksi? ei taida edes tarvita maksaa enään...
Kerrankin löytyi noi samasta paketista"Hyvä ja halpa"
Ja kesän aikana tuo palautuu takuuvarmasti etuina takaisinKerrankin löytyi noi samasta paketista"Hyvä ja halpa"![]()
Minulla ei mutta kannatetaan loistavaa foorumiaJa kesän aikana tuo palautuu takuuvarmasti etuina takaisinKerrankin löytyi noi samasta paketista"Hyvä ja halpa"![]()
![]()