Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvinkin moneksiNo meitähän on sitten moneksi...![]()
Näinhän se valitettavasti aina menee, että on liikaa tapahtumia kesällä ja liian vähän viikonloppuja.Yhdistyksen tapahtumista/kokoontumisista suurin on Tasari joka pidettiin heinäkuun lopussa. Valitettavasti emme voi ottaa huomioon kaikkia muita tapahtumia mitä samoihin aikoihin on, sillä kokoontumisemme jouduttaisiin pitämään joskus muulloin kuin kesällä.![]()
Syksyllä marraskuussa suuntaamme ilman moottoripyöriä "pikkujoulu"-risteilylle kohti Tallinnaa, missä kielenkannat on aina saatu hyvin avattua.
Lisäksi moottoripyörämessujen aikaan on pidetty Helsingissä vuosikokous, jonka yhteyteen on ainakin toistaiseksi kuulunut ankarahkoa biletystä.
Ennakkoluuloille emme voi mitään, suurta osaa nuo eivät näytä painavanMuuten hyvä idea toi risteily, mutta EI kiitos ryssän maahan. No ehkäpä joskus jonnekin muualle?
Ainahan voit itse järjestellä sellaiset bileet mitkä miellyttää ja sopii aikatauluihisi.Näinhän se valitettavasti aina menee, että on liikaa tapahtumia kesällä ja liian vähän viikonloppuja.
Muuten hyvä idea toi risteily, mutta EI kiitos ryssän maahan. No ehkäpä joskus jonnekin muualle?
No eipä natsaa tuo MP messujenkaan bileet mekäläiselle kun on yleensä aina silloin kuskina meidän omalle porukalle.
Mutta odotellaan, kyllä joku joskus varmaankin natsaa kohilleen.......
Mitenkäs tämä?Muuten hyvä idea toi risteily, mutta EI kiitos ryssän maahan. No ehkäpä joskus jonnekin muualle?
Mutta odotellaan, kyllä joku joskus varmaankin natsaa kohilleen.......
Et vielä ole listalla, mutta jos maksamasi maksu hyväksytään seuraavana olet numero 455 .monesko mä olen?