• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ajoharjoittelutapahtumat 2024

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonezi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
iksa sanoi:
Niin ainakin näihin foorumiviesteihin näyttää tulevan talviajan aikaleima...

Kyllä mulla näkyy ihan oikea aika esim. näissä viimeisissä viesteissä... 18:xx

qeanu sanoi:
Kyllä mulla näkyy ihan oikea aika esim. näissä viimeisissä viesteissä... 18:xx

Onpas se sitten jännä, mulla näkyy 17:xx. Tarkistin mun käyttäjätilin asetuksetkin, ihan oikea aikavyöhyke näyttäisi siellä olevan... Europe/Helsinki

Kauppa on ulkopolinen palvelu eikä ole millään lailla foorumin kanssa synkassa/yhdessä.

iksa sanoi:
Onpas se sitten jännä, mulla näkyy 17:xx. Tarkistin mun käyttäjätilin asetuksetkin, ihan oikea aikavyöhyke näyttäisi siellä olevan... Europe/Helsinki

Tallenna se aikavyöhyke profiiliin kerran uudestaan ja katso aikaleimat sitten.

Nyt liput myynnissä! Kauppa pahoittelee omaa huolimattomuuttaan ja lähettää kaikille halukkaille virtuaalianeeksipyynnön tekoälyllä erikseen pyydettäessä.

Ensimmäistä kertaa lipun varteen tarttumassa tulevana suvena. Varmistuksena vielä, elikkäs se riittää että varaa kaupan "Liputtaja" laarista oikean päivän ja kirjoittaa oman ajoryhmän nimen lisätietoihin? Ei tarvitse ostaa erikseen myös sen päivän ajolippua, joka jotenkin hyvitettäisiin?

tilastotappio sanoi:
Nyt liput myynnissä! Kauppa pahoittelee omaa huolimattomuuttaan ja lähettää kaikille halukkaille virtuaalianeeksipyynnön tekoälyllä erikseen pyydettäessä.

Mitenhän on mahdollista, että jo ostoskorissa ollut Alastaron AT3 hävisi ostoskorista, kun sitä meni maksamaan?

qvaton sanoi:
Ensimmäistä kertaa lipun varteen tarttumassa tulevana suvena. Varmistuksena vielä, elikkäs se riittää että varaa kaupan "Liputtaja" laarista oikean päivän ja kirjoittaa oman ajoryhmän nimen lisätietoihin? Ei tarvitse ostaa erikseen myös sen päivän ajolippua, joka jotenkin hyvitettäisiin?
Näin juuri. Ei mitään hyvityskikkailuja...

Fazuari sanoi:
Mitenhän on mahdollista, että jo ostoskorissa ollut Alastaron AT3 hävisi ostoskorista, kun sitä meni maksamaan?

Moro

Ymmärtääkseni se että lipun saa ostoskoriin ei varaa sitä pois saldolta. Eli valitettavasti joku muu ehti ostaa nopeammin.

Fazuari sanoi:

Sama kävi mulle. Suoraan ostoskorista menin maksamaan ja puff at3 hävinnyt
korista kokonaan ja muut ostokset säilynyt.

Viime vuonna oli kaikki at3 loppu heti kun ne tuli kauppaan näkyviin ja silloin web kaupan lokeista näkyi että ostoskorissa
oli joillakin ollut vaikka kuinka pitkään nämä at3:set ennen maksua joten pitäisi varata jos on korissa?

Ilmeisesti näitä ei ostamalla vaan saa tuolta kaupasta.. mitenköhän saisi? :dunno:

Back