• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry Alalauteen sankarit goes HKP 11.11.2023

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Gravel vajaan neljänkympin keskarilla:O. Nyt on mm kyytiä luvassa. Veikkaan että liikkeelläolokeskari on aika tarkkaan 20. Mikä on mun mielestä retkipyöräilyn ja sporttisemman polkemisen raja. Mutta hitaimman ehdoilla mennään. Ja mulla on 25 kilsaa siirtymää starttipaikalle ja varmaan toinen 25 kotimatkaa tapahtuman jälkeen. Niin eiköhän Lauantaina kaikki saa polkea tarpeeksi

Mä voin tulla siihen kahvitaukoletkaan, jos sinne kahvipaikalle pääsee autolla? :p

Brocol sanoi:
Pitääkös tässä perustaa orgiin mtb-alajaoston lisäksi gravel-osasto, kun varjoletkasta saattaa tulla pidempi kuin pääeventistä [emoji16] kumpikin letka kiinnostaa, mutta jo menoa sovittu

Tarvii vaan keksiä sille osuva nimi niin se on siinä:D

Bolt sanoi:
Mä tuun tohon Gravel-letkaan jos ei mitään ihan hirveetä vastoinkäymistä ilmaannu.
Oliko pieni palauttava 30min lenkki Mahdollisesti Alastarossa:grin:

Kyllä Alastaro oli vahvasti läsnä...

CrazyJ sanoi:
Arviolta minkälaista keskaria tämä gravelletka etenee?

Ei mennä kauheen kovaa, tai no hätäsimmät saa mennä eeltä ja minä tuun sitte ihan omia vauhteja vaikka perässä. Tai sit miun pitää ottaa sähköversio, että pysyn perässä.

Bolt sanoi:
Gravel vajaan neljänkympin keskarilla:O. Nyt on mm kyytiä luvassa. Veikkaan että liikkeelläolokeskari on aika tarkkaan 20. Mikä on mun mielestä retkipyöräilyn ja sporttisemman polkemisen raja. Mutta hitaimman ehdoilla mennään. Ja mulla on 25 kilsaa siirtymää starttipaikalle ja varmaan toinen 25 kotimatkaa tapahtuman jälkeen. Niin eiköhän Lauantaina kaikki saa polkea tarpeeksi

Kyllä se 20 keskari on jo aika napakka mulle, mut en kyl muista miten mäkistä sielä päin on.
Meijän huudeilla siihen saa polkee jo ihan irveellä, koska ylämäkee on ja on ja on.
En kyl meinaa ajaa yli 50 km lähtöpaikalle, että tuun autolla vähän lähemmäks :D

Hyvä reissu niin pitkään kuin sitä kesti. Yksi suunnistuspummi ja yksi vaihtoehtoisen reitin valinnasta aiheutunut käännös. Kellon mukaan huippunopeus 44.8 km/h, keskinopeus oli speksissä, alle 40 km/h.

Erityskiitos heipalle kotimatkasta :thumbup:.

Vittu että oli kivaa. :WAZAAP:

Gravel porukka kyllä luovutti aika aikaisin.

Reidet hapoilla samoin tein. Toissapäivän patikointi haastavassa maastossa tuntui. Siinä vaiheessa kun keulilta kuului, nyt kokeillaan huiput, meni palkokasvi nenään 😄 Mikä kettu siinä on, että pitää kokoaika mennä täysii.

Noh... Toiset ajaa 200km viikossa ja minä ajan sen kahessa vuodessa, että tasotusta saattas ehkä kaivata :p

Onneks olin autolla vielä lähellä, niin saatiin pyörä kyytiin ja ukko kotiin. Pitkä ois ollu matka talutella.

Olipas mukava lenkki, valo vaan meinas loppua vähän kesken vaikka intoo vielä olis ollu.
Kiitokset kaikille seurasta, veturille reitistä ja kokeneemmille vinkeistä. Eipä olis tullu mieleenkään lähtä itekseen yrittämään ajamalla muutamaa noista paikoista, mutta helpostihan ne meni, kun näki miten kokeneemmat veti niistä edellä.

Kiitos vain sorakuskeille, aavikkovälitys riitti 39kmh tahtiin.
Muuten mursu rullasikin hyvin muiden joukossa.

Kiitokset täältäkin gravelporukalle. Mä olen sanonut että yli 180 sykkeeseen ei pääse kuin sydäninfarktissa. Mutta Paloheinän mäessä en voinu höllätä kun näin että Martti jää:polonen:huipulla meinas kyllä sielu irtaantua ruumiista:grin: syke 184:kääk:

Viimeksi muokattu:
Kiitoksia veturille ja perämiehelle lenkistä. Ihan täydenpalvelun safari.

Oli kyllä pirun hauskaa hyvässä porukassa. Erityis maininta Soikkelille hienoista heittäytymisistä uuden lajin pariin:D

Olipas hauskaa, sen verran piiputti Paloheinän mäessä että lähdin kotiin grillaamaan. Mennään uudestaan testaamaan huippuja kun ei oo vastatuuli :grin:

marko.fzs sanoi:
Kiitoksia veturille ja perämiehelle lenkistä. Ihan täydenpalvelun safari.

Oli kyllä pirun hauskaa hyvässä porukassa. Erityis maininta Soikkelille hienoista heittäytymisistä uuden lajin pariin:D

Se on just näin! oli kyllä makeita polkuja, mutta kuivemmallakin ois pärjännyt.

Meni hetki, kun pesin kaikki vaatteet suihkussa. Oli melko ruskeaa vettä... :p

Knaku sanoi:
Se on just näin! oli kyllä makeita polkuja, mutta kuivemmallakin ois pärjännyt.

Meni hetki, kun pesin kaikki vaatteet suihkussa. Oli melko ruskeaa vettä... :p

Mä pesasin pyörän ja jalat Kärsherillä heti siinä parkkiksella. Ei niistä puhtaita tullut, mut erotti niiden alkuperäisen värin:p

Kiitoksia vaan kaikille mukana olijoille rennosta meiningistä ja hyvistä vinkeistä. Muutamaa juttua ois fiksumpi kaveri varmaan kysynyt ennen kokeilua mutta eihän sellanen sovi mulle.

Kotona katsottiin hiukan kummissan kun saunassa istuin alalauteelle.

hillomunkki sanoi:
Maastolenkin veturi kiittää seurasta  mennään joskus uudestaan, vielä jäi monta hyvää paikkaa kokematta 

Mennään ihmeessä, jäi noista edellisistäkin muutama paikka johon en kaatunut.

Back