• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg Race 6.7.2019 Kemora

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vuohi sanoi:
Itse ajelin ainakin vielä viime ratapäivän keskinopeassa ja vähän kuumottelisi lähteä työntämään superdukella tuonne. Tosin nyt olis juhannuksena hyvää aikaa hieroa sekuntteja pois ja kemoralla on kyllä perinteisesti kulkenut aika hyvin. Sanotaan nyt vaikka, että jos menee kierrosaika alle 1:18 ja aikataulut mätsää niin lähden viivalle :orgmp:

Mukaan vaan ei todellakaan tarvitse ajella nopean ryhmän vauhteja jotta uskaltaa osallistua. Tuu mukaan vaan. Mäkin työnnän tuon gen 1 superduken viivalle. Saadaan yli 1300cc luokka kisaakin vähän aikaiseksi. Tosin taitaa keskittyminen mennä täysin Paimion mestaruus tittelin tavoitteluun:D

vuohi sanoi:
Itse ajelin ainakin vielä viime ratapäivän keskinopeassa ja vähän kuumottelisi lähteä työntämään superdukella tuonne. Tosin nyt olis juhannuksena hyvää aikaa hieroa sekuntteja pois ja kemoralla on kyllä perinteisesti kulkenut aika hyvin. Sanotaan nyt vaikka, että jos menee kierrosaika alle 1:18 ja aikataulut mätsää niin lähden viivalle :orgmp:
Tämä on nimenomaan matalan kynnyksen kisa ja aiempinakin vuosina mukana on ollut ihan reilusti keskiryhmän kuskejakin, eli sekaan vaan.

marko.fzs sanoi:
Mukaan vaan ei todellakaan tarvitse ajella nopean ryhmän vauhteja jotta uskaltaa osallistua. Tuu mukaan vaan. Mäkin työnnän tuon gen 1 superduken viivalle. Saadaan yli 1300cc luokka kisaakin vähän aikaiseksi. Tosin taitaa keskittyminen mennä täysin Paimion mestaruus tittelin tavoitteluun:D

Eiköhän oteta tavoitteeksi rykästä JMH:sta kierroksella ohi :grin:

vuohi sanoi:

Sillä sun kierrosajalla ei ole lähestulkoon mitään väliä tämän kilpailun osallistumisen kannalta.

Sekaan vain.

mp-raakis sanoi:
Eiköhän oteta tavoitteeksi rykästä JMH:sta kierroksella ohi :grin:

Suosittelen satsaamaan loikkaan karusellin viimeisestä vasurista katsomosuoralle. Saattaa projekti onnistua.

Eiköhän siitä sun kyrvänjatkeesta sellainen nappi löydy.

Hehiö!

Mäkin olen tulossa edustamaan lanssiryhmää gridiin. Justiinsa Kusti polkaisi käteen shifteri + lähtöpärrä + pit limiter -combon, eli aion antaa niin race-vaikutelman jo varikolla, että muilla alkaa alahuuli väpättämään. Lisäksi olen hommannut mekaanikon, sekä katsomoon kännissä kaatuilevan huutoryhmän, eli ihan suuren maailman meininkiä alkaa tässä olemaan.

Eli todennäköisesti mun kisa tulee kulkemaan jotenkin näin

^
Vastustajan tyrmääminen lähdössä on erittäin viekas konsti.

No prkl kai se pitää lähteä mukaan. Sekä yli 1300cc ryhmään sekä ambulanssi ryhmän launch control kisaan :D

Kerkeääköhän siinä aamupäivästä harjoitella omassa ryhmässä muutaman setin ennenkö tämä "kisa" alkaa :D

Alexci sanoi:
Kerkeääköhän siinä aamupäivästä harjoitella omassa ryhmässä muutaman setin ennenkö tämä "kisa" alkaa :D

Ehtii siinä ainakin pari settiä helposti ajamaan.

Alexci sanoi:

Ei kannata. Se on lopusta pois.

JMH sanoi:
^
Vastustajan tyrmääminen lähdössä on erittäin viekas konsti.
Mä aion tuosta videon suorituksesta parantaa sen verran, että juoksen gepardimaisesti mopolle, nostan sen pystyyn ja ampaisen matkaan muun joukon mukana. Treenit on vielä tuosta juoksemisesta eteenpäin vähän vaiheessa, mutta onhan tässä onneksi vielä aikaa.

Jonezi sanoi:
Ehtii siinä ainakin pari settiä helposti ajamaan.

Hyvä. Saa edes vähän tuntumaa rataan. Vielä jos joku osaava viitsii/ehtii käydä radan koukut pikaisesti läpi siinä heti aamusta niin vot. Tai vaikka käydä heittämässä pari kierrosta edellä malliksi.

JMH sanoi:
Suosittelen satsaamaan loikkaan karusellin viimeisestä vasurista katsomosuoralle. Saattaa projekti onnistua.

Eiköhän siitä sun kyrvänjatkeesta sellainen nappi löydy.

Hehiö!
Paljon helpompi on oikaista siitä ykkösmutkan jälkeen oikeelle paluusuoran jarruun maalitauluks. Siinä on jopa asvalttiyhde ihan sitä oikaisua varten.

Pitääkö kisaan ilmottautua ennakkoon vai voiko vielä paikanpäällä aamulla ilmottautua?

V-boost sanoi:
Pitääkö kisaan ilmottautua ennakkoon vai voiko vielä paikanpäällä aamulla ilmottautua?

Voi paikanpäällä (jos on vielä tilaa), mutta otathan huomioon että kisa on vain MotOrg ry:n jäsenille.

Jonezi sanoi:
Voi paikanpäällä (jos on vielä tilaa), mutta otathan huomioon että kisa on vain MotOrg ry:n jäsenille.

Montako kisaan mahtuu ja mikä on tilanne tällä hetkellä, montako gridissä... Harkinnassa olis... :paikallatuulee:

cSnake sanoi:
Montako kisaan mahtuu ja mikä on tilanne tällä hetkellä, montako gridissä... Harkinnassa olis... :paikallatuulee:

En kerro :D

Mutta turha sitä harkitsemaan, lippu kaupoille vaan. Oikeasti todella hauska tapahtuma.

Back