• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg Race 17.7.2016 Alastaro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oho olipa aivan mahtava kisa videoiden perusteella! Suurta rysäystä ensimmäisessä mutkassa ei tullut ja muutenkin vauhdikasta ja reilun oloista kilvanajoa! Harmi etten päässyt paikan päälle katsomaan, muistakaa ensiviikonlopun SM-kisat. Sinne tulen matkaamaan, kotoväeltä irtosi lupa ja budjettikin kestää lipun hinnan.
.

Soikkeli sanoi:
Eiks oo mukavan ennustettavat ajolinjat? :häähää:
Mä aattelin ett meen ohi ja näytän sulle vähän ennustettavampaa ajolinjaa malliks. Mut et sä vissiin kovin kauaa pystyny seuraamaan vaikka ajelinki niin hiljaa? :boring:

HPi sanoi:
Ajoit kisankin B kartalla........

Juu, A-kartta on ymmärtääkseni ilman luistonestoo, B-kartta muuten sama, mutta jonkinnäkönen piiskakaasun koppaaja siellä pitäs olla. C-kartta on sit sadekelille. Ei näy kellossa eroo millä kartalla ajelee, mutta oon käyttäny nyt tota Beetä sen alkukauden haikkarin jälkeen.

P.S. Tänään varmaan tulee viteota multakin.

Nitrous sanoi:
Miks sie yrität väärältä puolelta ohi?
Siksi ku soikkeli valutteli mutkiin puolesta välistä suoraa, mut just sit tietty tolla kertaa se valu just sen verran ulkolaitaan päin ettei sielt viittiny mennä. Ja se oli jo kaks kertaa melkein vieny mun eturenkaan ku yritin tunkee liian hienovaraisesti sisämutkaan, ts ei nähnyt mua kun en ollu riittävästi ohi.

Ja oishan se ollu hieno ohittaa ulkokautta. :paikallatuulee:

scuuba sanoi:
Siksi ku soikkeli valutteli mutkiin puolesta välistä suoraa, mut just sit tietty tolla kertaa se valu just sen verran ulkolaitaan päin ettei sielt viittiny mennä. Ja se oli jo kaks kertaa melkein vieny mun eturenkaan ku yritin tunkee liian hienovaraisesti sisämutkaan, ts ei nähnyt mua kun en ollu riittävästi ohi.

Ja oishan se ollu hieno ohittaa ulkokautta. :paikallatuulee:

Mä ajelin ihan tarkotuksella pariin otteeseen siksakkia ku mä hoksasin et sä oot melko liki. Ja sit muihin kohtiin ihan tarkoituksettomasti. :p

Nitrous sanoi:
Juu, A-kartta on ymmärtääkseni ilman luistonestoo, B-kartta muuten sama, mutta jonkinnäkönen piiskakaasun koppaaja siellä pitäs olla. C-kartta on sit sadekelille. Ei näy kellossa eroo millä kartalla ajelee, mutta oon käyttäny nyt tota Beetä sen alkukauden haikkarin jälkeen.

P.S. Tänään varmaan tulee viteota multakin.

OK. Minä en ole saanut mitään eroo A/B....voi olla, että ei ole täpät laitettu ECUn.

Olipahan hieno kokemus! Ekaa kertaa viivalla :jippikaijee: Käytiin kunnon vääntö 4 sijasta ja onnistuin olemaan tämän porukan ensimmäinen maaliviivan ylittäjä viimeisen kierroksen ohituksella lemminkäisessä :jpstyle: Näitä lisää! :orgmp:

:D:jippikaijee:

Vittu Mikko vei Apriliaa limitillä vikalla kierroksella nopeessa oikeessa. Siellä se "räiskii menemään"!

Ks. kohta about 13:45->

JMH sanoi:

Vittu Mikko vei Apriliaa limitillä vikalla kierroksella nopeessa oikeessa. Siellä se "räiskii menemään"!

Ei ollut edes lähellä...

Kiitos kaikille näistä videoista. Mukava nähdä mitä kaikkea radalla tapahtui kisojen aikana. Kahvilan mutkassa oli kyllä hyvä katsella kisaa, mutta ei siitä kokonaisuudesta juurikaan saanut kiinni.

Toivottavasti näitä järjestetään myös jatkossa. Olen mukana järkkärinä, tai ehkä jopa viivalla :;):

Knaku sanoi:
Toivottavasti näitä järjestetään myös jatkossa. Olen mukana järkkärinä, tai ehkä jopa viivalla :;):
Saadun palautteen perusteella sanoisin, jotta ihan varmasti tämä ei jää ainoaksi laatuaan.

JMH sanoi:

Siinä on sellanen raidallinen ulkokanttari ja sen jälkeen pätkä harmaata betonia ja sitten tasasta hiekkaa. Kyl siitä voi ajaa :grin: Nynnynä nostin kumminkin selkää vähän pystyyn :sad3: Onnekseni aksi000 teki pienen virheen nopeassa vasurissa, että pääsin ohitus etäisyydelle. Bladessa on niin paljon enemmän voiman paskaa etten muuten olisi saanut kiinni :D

Back