JMH sanoi:On kovaa vääntöä Romano Albesianon kanssa, että Aprilian Paimion satelliittitiimi saadaa kalustettua näinkin suureen näytönpaikkaan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:On kovaa vääntöä Romano Albesianon kanssa, että Aprilian Paimion satelliittitiimi saadaa kalustettua näinkin suureen näytönpaikkaan.

JMH sanoi:Hälytyskellot alkavat yleensä soida, kun haaskat rupeavat pyörimään ympärillä. Yks tuli ja vei varastossa lojuneen renkaan eilen, ja toinen odottaa työkalut lonkalla, että pääsee irroittelemaan osia
Onko se rikki vai?

Taidettii Tamin kaa eilen liput ostaa..Nitrous sanoi:Nyt olis osallistumismaksu maksettu. Ketäs muita on tulossa viivalle?
Ja muistutuksena vielä, että edellisenä päivänä järjestetään keskinopeassa ryhmässä ATIV -kurssi, joka antaa hyvät eväät nopean ajon perusteisiin. Siitähän sitä olisi sitten näppärä sunnuntaina testata oppeja leikkimielisessä kisassa.
Nitrous sanoi:Huppista keikkaa, olin kaupan ylläpitäjiä nopeempi. Noh, olkoot joka tapauksessa tiiserinä, että 16.7. on ATIV. Tulee kauppaan jahka saavat tän uuden kaupan käynnistyksen aiheuttaman kiireen alta pois.
sipi sanoi:Taidettii Tamin kaa eilen liput ostaa..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nitrous sanoi:Laitetaanks teille ne keltaset liivit päälle, että porukka osaa väistellä?![]()

m1kk0 sanoi:Tarkoitus olis osallistua mittelöihin. Riippuu kyllä paljon siitä JMH:n varaosaläjästä, että ylipäätään saisi oman kuntoon ajoissa![]()
Nitrous sanoi:Jäiks siltä ees ehjää vaimenninta sulle sen megafonin tilalle?

Nitrous sanoi:Jäiks siltä ees ehjää vaimenninta sulle sen megafonin tilalle?
Maxe sanoi:Moro, tää ei varmaan sovellu SM-sarjaa ajavalle kuskille?
Mä voin puhua sulle sen tarran mukaan. Jos siis pokaat tuon ykkössijanfinn sanoi:^Aikoinaan kun sponsorirahaa kerättiin, niin tarjottiin "tarroja". Onhan tää siihen nähden, jopa edistystä.![]()

tiggeri sanoi:Mä voin puhua sulle sen tarran mukaan. Jos siis pokaat tuon ykkössijan![]()
finn sanoi:Minusta orgin kerhokisoja tulisi kehittää.......