• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg goes HMKP 14.5.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Nyt haastetaan koko MotOrg jäsenistö sekä org-henkiset motoristit!
Lauantaina 14. toukokuuta Mäntsälässä järjestetään Hymyilevän Motoristin KevätPäivä johon MotOrg lähtee mukaan näyttäytymään mahdollisimman runsaslukuisena! Olemme saaneet luvan pystyttää teltan tapahtumapaikalle jossa voimme esitellä hienon motoristiporukkamme toimintaa. Saavuthan paikalle moottoripyörällä ja mieluiten jo Paraatiajon lähtöpaikalle! Paraatiajon kokoontuminen on klo 11-12.30 Mäntsälän Juustoportin alueella. Jos et ole aikaisemmin kokeillut Paraatiajoa niin nyt on hieno tilaisuus kokea yli tuhannen motoristin komea letka... Ja kaikki muu liikenne on pysäytetty vain tätä varten!
Olisi hienoa saada mukaan Letka-ajot järjestettynä ORGin "aluekeskuksista" (Pääkaupunkiseudulta on jo lupautunut pari letkaveturia tuomaan porukkaa paikalle, kysymysmerkkinä vielä Turku, Tampere...). Letkakutsut tulevat erillisinä ketjuina. Letkavetureille olisi tarjolla Saattueliput pyörään kiinnitettäväksi ja toivomuksena että mahdollisimman moni orggilainen motoristi laittaisi ajotakin päälle ORG t-paidan tai hupparin (tai muun vaatteen) kertomaan siitä että olen ylpeä Örggi! Voit ajella paikalle paikalle järjestetyissä letkoissa, yksin tai omassa pikkuryhmässä, pääasia että ilmestyt Mäntsälään!
Näin saadaan yhdistykselle toivottavaa näkyvyyttä ja kerromme kaikille muille olevamme aktiivinen toimiva moottoripyöräyhditys!
Lisää itse tapahtumasta täällä ja täällä.
mtUYHV9.jpg

(kuva HMKP 2013, Jkl)

Viimeksi muokattu:
Tikkariletka tuonne lähtee Ruskeasannan Shelliltä klo 9.00
Laitan letkakutsun myöhemmin.

Tähän ei pysty osallistumaan, mutta kait täältä joku innostuu vetämään letkan perille.

XJ 900 sanoi:
Tarkoitako Ruskeasannan Shelliä, Ruskeasuon Shell on ainakin mulle tuntematon ?

Joo hyvä kun huomasit. Korjasin näpyttelyvirheeni.

Harmittaa, muttei pysty. Tulis liian kiire lähtöviivalle (Helsinki City Run) kun teitä on suljettu jonkun perhanan juoksutapahtuman takia...:p

Mut oishan se komeeta tulla pärrällä starttiin, riisua nahkat pois, heittää lenkkarit jalkaan ja juoksemaan. :D

Mä vetäsen TouRinki letkan Mankin ST1:ltä klo 09.30, kutsu myöhemmin!

Viimeksi muokattu:
WhiteRabbit sanoi:
Onx ...suo/...santa siin pikkuhuopalahden vieres mantskun varrella?

Ruskeasuon Teboil on siinä Manskulla Huopiksen vieressä. Ruskeasanta on siellä Tuuskin varressa.

Mutta..kumpi on Rusa ja kumpi on Ruskis...?:)

uRKp4y1.jpg

4 kpl tämmösiä hienoja saattuelippuja tarjolla paikalle saapuville ORGgilaisille. Voi teipata pyörään tai selkään tai itse meinaan laittaa kepin pyörään jököttämään ja siihen tuo lippu. ORG-teltta on pystyssä (pystytetään...) osoitteeseen Maisalantie 2. Tämä on lähellä Mäntsälän suurlavaa... Sieltä voi noutaa saattuelipun ja sinne se pitää palauttaa paraatin jälkeen!

Nyt on ennusteet jo muuttuneet niin hyvään suuntaan että koko päivä pitäisi olla kuivaa Mäntsälässä!!! Kaikki vaan rohkeasti mukaan kokemaan hieno moottoripyöräilytapahtuma!

Ei viittis turhan takia telttaa pystytellä.
Ei myöskään viittis turhan takia siellä teltassa nököttää.

Eli lupaattehan että Teitä tulee paikalle paljon! :thumbup:

Tulkaa tänne.
Pirusti jo porukkaa paikalla.
Ainakin vielä ilma on hyvä, bändi rokkaa ja porukalla on hauskaa.

Back