• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg Ajoharjoittelutapahtumat 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pejuko sanoi:
Ostinkohan nyt jotenkin väärin. Ostin ratalipun 60e hitaaseen ryhmään. Pitääkö tuon lisäksi ostoskorissa olla vielä erikseen Ajotaito II?

Kyllä sä sinne pääset ihan puhumalla, mutta järjestäjän kannalta on parempi, että tulijoiden määrä on tiedossa etukäteen.

Käsittääkseni voit mennä takaisin kauppaan ja "ostaa" AT2:n, kun ei maksa mitään.

Nonii! Kemoralle ja motoparkkiin liput ostettu. Saa nähdä riittääkö vauhti (ja linjat) kesäkuun puolella vai joutuuko maitojunalla kotimatkalle. Ajokautta odotellessa... :thumbup:

mp-raakis sanoi:
Nonii! Kemoralle ja motoparkkiin liput ostettu. Saa nähdä riittääkö vauhti (ja linjat) kesäkuun puolella vai joutuuko maitojunalla kotimatkalle. Ajokautta odotellessa... :thumbup:

Kemoralla nähdään :thumbup:

Tulikos se sun puimuri kuntoon, vai vaihtuiko peli? Koneko siitä meni, vai mihin perätilaan se joutui?

JMH sanoi:
Kemoralla nähdään :thumbup:

Tulikos se sun puimuri kuntoon, vai vaihtuiko peli? Koneko siitä meni, vai mihin perätilaan se joutui?

Vaihtoon se meni. Hyvin se vielä toimi ja kulki ainakin kadulla ongelmitta. Enempiä en siitä tiedä. "Vähän" rataisempi pyörä tuli tilalle. :grin:

mp-raakis sanoi:
Vaihtoon se meni. Hyvin se vielä toimi ja kulki ainakin kadulla ongelmitta. Enempiä en siitä tiedä. "Vähän" rataisempi pyörä tuli tilalle. :grin:

No mikä se vähän on. Täällä vittu pihtaillaan, kuin entinen tyttö?

Virago? S1000RR?

Pitää panna herätyskello soimaan notta sais ulukopuolisena puukattua Jurvan Botniaringiltä kesäkuun lopus tuon ajotaito kakkosen sisältävän lauantai-päivän elokuus.Akan kans voitaas tulla ja nostella käsiä ku kysytähän yli kolomen minuutin ryhymihin haluavia.Mutta se ajotaito kakkonen olis meille pop ja jees ja tärkiää ja sen takia kannattaas lähtiä.Mihinähän meirän pyörät on?

pejuko sanoi:
Ostinkohan nyt jotenkin väärin. Ostin ratalipun 60e hitaaseen ryhmään. Pitääkö tuon lisäksi ostoskorissa olla vielä erikseen Ajotaito II?

Edit: Joo ja tein väärin. Tein nyt eri tilauksen pelkästään Ajotaito II ja lisätiedoissa on ratalipun tilausnumero.
Kyllä se riittää että sun nimellä on ostettu tuote, ei haittaa vaikka ne ovat eri tilauksessa. Mutta tosiaan tärkeintä että ajotaito II lisäksi on ostettu hitaan ryhmän lippu.

Jos ajatan Ahvenistolla kahta eri pyörää samassa ryhmässä (ajan siis itse molempia pyöriä) ni tarvitseeko minun ostaa 2 eri lippua?

PrivateeR sanoi:
Jos ajatan Ahvenistolla kahta eri pyörää samassa ryhmässä (ajan siis itse molempia pyöriä) ni tarvitseeko minun ostaa 2 eri lippua?

Ajat kahdella pyörällä yhdessä ryhmässä-> yksi lippu. Vaatinee kaksi tarraa tosin.

En tätä mitenkään muuten voi nähdä, paitsi jos vedät niillä yhtäaikaa. Silloin mä ostan sun liput.

PrivateeR sanoi:
Ei toki, lippu on henkilökohtainen. Kannattaa tosin järkkäreitä infota ja katsoo otatko 2 tarraa vai laitatko tarran kypärään. :)

wbaum sanoi:
Ei toki, lippu on henkilökohtainen. Kannattaa tosin järkkäreitä infota ja katsoo otatko 2 tarraa vai laitatko tarran kypärään. :)

Cunning, very cunning.

pejuko sanoi:

Edit: Joo ja tein väärin. Tein nyt eri tilauksen pelkästään Ajotaito II ja lisätiedoissa on ratalipun tilausnumero.

Pääasia, että on se ajoharjoittelulippu hitaaseen ryhmään. Jokainen ensikertalainen kyllä mahtuu kurssille mukaan vaikka ei tuota ATII-tuotetta olisikaan huomannut kaupasta koriin ottaa. ATII-tuote on kaupassa lähinnä sen takia, että nähdään ennakolta kuinka monta kurssilaista on tulossa, jolloin osataan varata riittävä määrä kouluttajia paikalle. Ei sitten turhaan ole neljää kouluttajaa paikalla, jos kurssille on tulossa 5 ihmistä. Tai vielä pahempi päin vastoin, kahdella kouluttajalla 20 hengen kurssin vetäminen alkaa olemaan aika haastavaa.

Jonezi sanoi:
Nähäänkö sut vihdoinki Motoparkissa, vai lähetkö Imatralle sikailemaan?

Motoparkki ei. Imatran viikonloppukin on aika lailla harkinnan varassa miten mennään, jos mennään, koska kuulan startti on siitä viikon päästä.

Ei tässä oo Orgilta alkukesästä kuin Ahvenisto, Kemoran koko toukokuun viikonloppu ja Alastaro 1.6. Muoviluodilta pari päivää ja Tuelta kattelen yhtä, jahka tulee myyntiin.

Koitin liputusvuoroa kemoralle 9.6 ostaa, siihen ei tuu sitä vihreää "lisää koriin" painiketta muttei myöskään lue ettei se olisi enää saatavilla kuten 8.6 lukee...

Mitä en nyt ymmärrä..?

cSnake sanoi:
Koitin liputusvuoroa kemoralle 9.6 ostaa, siihen ei tuu sitä vihreää "lisää koriin" painiketta muttei myöskään lue ettei se olisi enää saatavilla kuten 8.6 lukee...

Mitä en nyt ymmärrä..?
Se kertoo että tuote on saldoista loppu. Vähän huonosti se käy ilmi.

Nyt poistettu näkyviltä loppuunmyydyt liputusvuorot.

Back