• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg 15 vuotta, sauna varattuna Herrankukkarossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
terppa23 sanoi:
Hyvä, voitkin vetää letkan perille :;):

No jos vähänkin on kelejä, niin mopolla oon menossa. Vois vaikka tankata mopoa ja ukkoa Pirkanhovissa (motaria Lempäälän liittymistä seuraava) klo 11 ja siitä sit reippaasti etiäpäin. Joten jos mukaan haluaa, niin sinne silloin!

Naantalissa vois käväistä pikaisesti sit kaupassa.

LaMasquerade sanoi:
No jos vähänkin on kelejä, niin mopolla oon menossa. Vois vaikka tankata mopoa ja ukkoa Pirkanhovissa (motaria Lempäälän liittymistä seuraava) klo 11 ja siitä sit reippaasti etiäpäin. Joten jos mukaan haluaa, niin sinne silloin!

Naantalissa vois käväistä pikaisesti sit kaupassa.

Kaupasta sitten ei kannata hirveästi alkoholia raahat kun koko alue on anniskelualuetta.
Kukaan ei varmaankaan tankkilaukkuun kurkistele, mutta me laskelmoitiin niin että kun tilaisuus on halpa niin jäisi sitten varantoja ostaa juomia sieltä paikanpäältä.

BANDIT-R sanoi:
Kaupasta sitten ei kannata hirveästi alkoholia raahat kun koko alue on anniskelualuetta.
Kukaan ei varmaankaan tankkilaukkuun kurkistele, mutta me laskelmoitiin niin että kun tilaisuus on halpa niin jäisi sitten varantoja ostaa juomia sieltä paikanpäältä.

Hahaha!

Eiköhän jollain ole sianrakolla vuorattu takalaukku, josta saa kätevästi lappopumpulla siirrettyä Huttusta mukiin.

BANDIT-R sanoi:

Nyt alkoi jännittää, että näinköhän sieltä saa oikeita aineita ensinkään :blink:

Jos on ruoka-aine allergioita niin ne voi ilmoittaa Herrankukkaroon suoraan taikka minulle.

riisor sanoi:
Nyt alkoi jännittää, että näinköhän sieltä saa oikeita aineita ensinkään :blink:

Joskus ollut jotain tyky-päivää tuolla viettämässä. On siellä hyvä tarjonta ja valikoima juotavia. Ainakin silloin oli muutamaa eri bisseä, eri sidukoita ja lonkeroa.

suzukai sanoi:
Joskus ollut jotain tyky-päivää tuolla viettämässä. On siellä hyvä tarjonta ja valikoima juotavia. Ainakin silloin oli muutamaa eri bisseä, eri sidukoita ja lonkeroa.

Jäikö sun jäljiltä mitään?

Mahtuiskohan tällainen kuivan kesän vanha orava jonkun kyytiin sunnuntaina Espooseen?
Tai vaihtoehtoisesti Uuteenkaupunkiin?

Goofy S sanoi:
Mahtuiskohan tällainen kuivan kesän vanha orava jonkun kyytiin sunnuntaina Espooseen?

Me ollaan Sikin kanssa suunnitelemassa paluuta junalla Turkkusesta,
tuu mukaan jos ei tärppää. Ja jos tärppää niin meillekin kelpaisi paluukyyti :grin:

Goofy S sanoi:

Oot niin kompakti että just saatat mahtua mun kiesiin takaisin päin.

LaMasquerade sanoi:
Olikos mökkijaoista muuten mitään käsitystä kellään? :blink:

On. Minulla, pakkaa sekoittaa vielä lisäkseni kyläpäällikkö.

Ei kait sinne nyt nukkumaan olla menossa?

BANDIT-R sanoi:
On. Minulla, pakkaa sekoittaa vielä lisäkseni kyläpäällikkö.

Ei kait sinne nyt nukkumaan olla menossa?

Mitä!

Aattelin tulla sinne himasta huilailemaan. Vittu jos joku möykkää.

JMH sanoi:
Mitä!

Aattelin tulla sinne himasta huilailemaan. Vittu jos joku möykkää.

No nyt alkaa löytyä perheellisen ukkomiehen oikea asenne!

Minäkin sain näköjään Aprilian taas lataamaan, niin vetäisen Liikenneturvan huomioliivit päälle ja ajan "tikkari miinus vitosta" turvallisesti paikalle.

BANDIT-R sanoi:
pakkaa sekoittaa vielä lisäkseni kyläpäällikkö.

Onko päällikön nimi Risto?

96929A8D-AC88-475A-83A4-6913C02EF29A.jpg

massajaska sanoi:
Minäkin sain näköjään Aprilian taas lataamaan, niin vetäisen Liikenneturvan huomioliivit päälle ja ajan "tikkari miinus vitosta" turvallisesti paikalle.

Ois kans suunitelmis tulla pyörällä.
Mut mulla ku jaappanilainen, niin ei oo noit lataus ja huomioliivi huolia :polonen:

toisaalta, ku oon niin kädetön, niin en oikeen hallitse tota hidasajoo (tikkarin alta) :no:

Mut pitäiskö laittaa joku letka pydeen? :orgmp:
Vai onks joku meidän perinteisist vetureist tulossa? Riisor? Bolt? joku muu? :dunno:

pupu sanoi:
Ois kans suunitelmis tulla pyörällä.
Mut mulla ku jaappanilainen, niin ei oo noit lataus ja huomioliivi huolia :polonen:

toisaalta, ku oon niin kädetön, niin en oikeen hallitse tota hidasajoo (tikkarin alta) :no:

Mut pitäiskö laittaa joku letka pydeen? :orgmp:
Vai onks joku meidän perinteisist vetureist tulossa? Riisor? Bolt? joku muu? :dunno:

Alkoi Aprilia lataamaan kun laittoi Yamahaan tarkoitetun säätimen paikoilleen.

Saas nähdä kuinka omat aikataulut muovautuu kun on tässä vielä pari muuttujaa... Varovaisen positiivisesti suhtaudun letka-ajatukseen, mutta vielä ei uskalla sitoutua.

Back